2019-09-29, 15:07
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Ja, men minskningen är på marginalen. Litet som att säga att sossarna går från 23 % till 22,96 %. Dvs knappast relevant och inte ndikativt för någonting alls.
Folk orkar inte klicka och avfölja, så det är ovanligt att det minskar
Vet folk som inte gjort inlägg på fem år och antalet följare minskar bara just så marginellt
Citera
2019-09-29, 15:56
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ja, men minskningen är på marginalen. Litet som att säga att sossarna går från 23 % till 22,96 %. Dvs knappast relevant och inte ndikativt för någonting alls.
Du missar helt poängen: Bellsans följare ökar inte. Hon borde ha fått fler följare - många fler följare - och större aktivitet i kommentatorsfälten sedan hon delvis övergått till engelska.
Ett status quo eller en minskning är ett misslyckande. Marknaden växer men inte Bellsans plattformar.
Som influenser är hon för länge sedan ifrån åkt av t ex Therése Lindgren, Jocke & Jonna, Bianca Ingrosso.
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Folk orkar inte klicka och avfölja, så det är ovanligt att det minskar
Vet folk som inte gjort inlägg på fem år och antalet följare minskar bara just så marginellt
Javisst. Man orkar inte städa sin lista över folk nån följer utan ignorerar dem bara.
Att Bellsan inte längre engagerar kan vemsomhelst se i kommentatorsfälten.
Senast redigerad av DoraF 2019-09-29 kl. 15:58.
Citera
2019-09-29, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du missar helt poängen: Bellsans följare ökar inte. Hon borde ha fått fler följare - många fler följare - och större aktivitet i kommentatorsfälten sedan hon delvis övergått till engelska.
Ett status quo eller en minskning är ett misslyckande. Marknaden växer men inte Bellsans plattformar.
Som influenser är hon för länge sedan ifrån åkt av t ex Therése Lindgren, Jocke & Jonna, Bianca Ingrosso.

Javisst. Man orkar inte städa sin lista över folk nån följer utan ignorerar dem bara.
Att Bellsan inte längre engagerar kan vemsomhelst se i kommentatorsfälten.

Jag tolkar nog inlägget från #Otagetalias som att han menade att det går dåligt. Och det går inte särskilt dåligt, väldigt få har avföljt henne. Sedan håller jag med om att man inte kan säga att det går så bra heller, men om det ska minska så här långsamt så kommer hon klara sig många år till. Hon kan bli vår generations Anna Book. Hon surfar fortfarande på EN halvdan hit för 30 år sedan.
Citera
2019-09-29, 16:49
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Jag tolkar nog inlägget från #Otagetalias som att han menade att det går dåligt. Och det går inte särskilt dåligt, väldigt få har avföljt henne. Sedan håller jag med om att man inte kan säga att det går så bra heller, men om det ska minska så här långsamt så kommer hon klara sig många år till. Hon kan bli vår generations Anna Book. Hon surfar fortfarande på EN halvdan hit för 30 år sedan.

Många skiter i att aktivt avfölja utan slutar helt enkelt bara läsa dravlet hon skriver!
Citera
2019-09-29, 17:27
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Din generation? Enligt vad du skrivit tidigare i tråden är du i Erik Selins ålder, dvs runt 50 år.
Med andra ord tillhör du, enligt dig själv, Anna Books generation.
Så vitt jag vet försörjer inte Anna Book sig själv och sina barn genom sociala medier. Hennes make har varit och är den primära försörjaren av familjen.

Det är underhållande hur du försvarar Bellsan. Enligt de namngivna källorna i Expressen härom dagen ljuger Bellsan och blåser upp sina framgångar i sociala medier när hon säljer in sig själv till annonsörer.
Vi andra kan ju se att kejsaren är naken: Bellsan ökar inte i sociala medier medan andra influencers gör det och på så sätt springer förbi henne. Annonsörer kommer att välja andra influencers än Bellsan - de som verkligen når ut - i stället för Bellsan. Hon och du kan ta varandra i handen och hävda att det inte är något problem att skeppet sjunker ty antalet följare inte gått ner så mycket.
Citera
2019-09-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Tappar all trovärdighet, kontrar med för mycket, stalkern och hajen, antidepressiva, sömnmedel, terapi... Och gravidmage
Måste medge att jag tycker synd om henne, fast jag antagligen inte borde
Influencermarknaden mognar i och med att media vänder på stenarna och folk i övrigt lär sig
Perserna kallar det stupid saints, har funnits I 1000-tals år
Det var idioterna som gjorde det

Hej, gutm - svenska prickar? På besök i hemlandet?

Anyway, javisst, man vet inte om man ska skratta eller gråta åt Blondinbella. Nu läser ju inte jag hennes medier men vet ändå på ett ungefär vad hon skrivit, alltid är det någon som kommenterar så att man förstår det. Och jag kan väl säga att jag egentligen tycker att det här är ganska tragiskt. Vad är hon, närmare 30 om jag förstått det rätt? Att vid den åldern sitta i lånade bilar och raka benen med apparater som inte ens fungerar, det är ta mig tusan tragiskt.
Citera
2019-09-29, 18:34
Medlem
Lite från bloggen:

Citat:
Jag blir så glad när jag ser alla som taggar min kollektion som jag, tillsammans med Stylein, tagit fram för Ellos. Fortsätt tagga, skicka till mig och lägg upp! Det bästa med kollektionen är att det är en kollektion som inkluderar alla. Plaggen finns för alla olika kroppstyper och former. Storlekarna går från 32 enda upp till storlek 56, vilket borde vara självklart men tyvärr ovanligt inom modebranschen idag.

Gravid eller inte gravid ?

https://forumbilder.com/i/rdMy
Citera
2019-09-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Lite från bloggen:

Rap. Orkar inte bry mig mer än så här: Den enda skillnaden mellan icke-gravid eller gravid vad gäller henne är att hon framstår som om möjligt ännu mer fnaskig, billig och vulgär om hon är det. Not så fräscht att bli gravid med gift man, nämligen. Not så fräscht av gammal kåtgubbe att inte respektera sin betänktetid i äktenskapet om han satt henne på jäsning. End of story, typ.
Citera
2019-09-29, 19:32
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Lite från bloggen:

Det ser ut som om Bellsan har någon slags gördel eller något annat spanxplagg som slätar ut och håller in under kläderna.
Gissar att syftet med just den här bilden är att den ska visa en platt, dvs ogravid mage.
Det kan ju vara så att Sugardaddy inte gillar ryktet om att han gjort Bellsan gravid.
Citera
2019-09-29, 19:49
Medlem
Citat:
Lite från bloggen:

Jag tror att det är efterrätter, alkohol, frånvaro av träning och för få sömntimmar som har lagt sig lite olyckligt runt midjan. Men time will tell...
Citera
2019-09-29, 19:56
Medlem
Citat:
Din generation? Enligt vad du skrivit tidigare i tråden är du i Erik Selins ålder, dvs runt 50 år.
Med andra ord tillhör du, enligt dig själv, Anna Books generation.
Så vitt jag vet försörjer inte Anna Book sig själv och sina barn genom sociala medier. Hennes make har varit och är den primära försörjaren av familjen.

Det är underhållande hur du försvarar Bellsan. Enligt de namngivna källorna i Expressen härom dagen ljuger Bellsan och blåser upp sina framgångar i sociala medier när hon säljer in sig själv till annonsörer.
Vi andra kan ju se att kejsaren är naken: Bellsan ökar inte i sociala medier medan andra influencers gör det och på så sätt springer förbi henne. Annonsörer kommer att välja andra influencers än Bellsan - de som verkligen når ut - i stället för Bellsan. Hon och du kan ta varandra i handen och hävda att det inte är något problem att skeppet sjunker ty antalet följare inte gått ner så mycket.

Jag tror iofs aldrig att jag skrivit något om att vara i Eriks ålder, och det är jag inte heller. Men hursomhelst menade jag ”sin generations Anna Book”. Och som jag skrev i meningen efter syftade jag inte på inkomst, utan att Anna Book häller sig I RAMPLJUSET efter alla dessa år, trots att hon inte gjort något. Min poäng är alltså att man kan leva rätt länge på gamla meriter.

Och jag försvarar inte Bella överhuvudtaget, jag bara påpekar att en minskning i följare med knappt 2 promille inte är så drastiskt. Ja, jag förstår att man normalt inte avföljer folk, så uppenbarligen har 700 pers blivit riktigt trötta på henne. Men även om lika många fortsätter tröttna varje vecka så tar det många år innan det har någon nämnvärd effekt på hennes finanser.

Det är bara matematik, jag försvarar på inte sätt vad hon gör, gjort eller påstås göra. Det är inte det jag diskuterar överhuvudtaget.
Citera
2019-09-29, 20:06
Medlem
Citat:
Det ser ut som om Bellsan har någon slags gördel eller något annat spanxplagg som slätar ut och håller in under kläderna.
Gissar att syftet med just den här bilden är att den ska visa en platt, dvs ogravid mage.
Det kan ju vara så att Sugardaddy inte gillar ryktet om att han gjort Bellsan gravid.

Ja man tycks se att hon har något under gördel eller annat som håller in.
Hon samarbetar väl med Ellos nu och såg
de hade en del att välja på.

Så kan de va Erik gillar inte ryktet om BB
men han borde förstå att om hon är gravid
går det omöjligt att dölja tills BF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in