2019-09-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad är jämställdhet egentligen?

Det undrar jag med...
Varför heter det feminism om det är för både kvinnor och män?
Jag tänker att det är slöseri på tid och orsakar att alla blir förvirrade.
Asså normer och stereotyper och orättvisa kommer ju alltid finnas. Det känns bara som att feminismen förstör världen. Jag vill inte vara maskulin, det känns som att jag blir tvingad att vara det av detta tramset. Jag tror detta kommer skada mänskligheten.
Citera
2019-09-29, 00:02
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
På att man kan begå brott enligt lag mot varandra trots att man ör gifta?
Nej. På konsekvenserna av att en har alla krav och den andra allt ansvar.
Förstår du inte själv att det måste till ett fungerande samarbete, annars finns det inget avtal.

En person som förväntar sig att bli servad av en betjänt, en vandrande dildo och bankomat, ska inte ha med en livs levande människa att göra.
Hon ska ha vård och i svåra fall en knähund eller katt.
Citera
2019-09-29, 00:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Klart det finns mellanting, jag bara konstaterar att Afghanistan skulle passa dig bättre än Sverige.
Dig också. Islam hade nämligen rätt om kvinnor.
Citera
2019-09-29, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej. På konsekvenserna av att en har alla krav och den andra allt ansvar.
Förstår du inte själv att det måste till ett fungerande samarbete, annars finns det inget avtal.

En person som förväntar sig att bli servad av en betjänt, en vandrande dildo och bankomat, ska inte ha med en livs levande människa att göra.
Hon ska ha vård och i svåra fall en knähund eller katt.
Jaha. Jag trodde du syftade på att detskulle vara tillåtet att utöva sexuellt våld mot såna som man är gift med.
Citera
2019-09-29, 00:13
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jaha. Jag trodde du syftade på att detskulle vara tillåtet att utöva sexuellt våld mot såna som man är gift med.
Att ha sex är inte detsamma som utöva våld. Var lite mer noga med beskrivningen är du snäll.
Hur folk har sex har inte staten med att göra.
Ska man tro kvinnorna själva så är den svenske mannen lite för vanilj
Citera
2019-09-29, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Att ha sex är inte detsamma som utöva våld. Var lite mer noga med beskrivningen är du snäll.
Hur folk har sex har inte staten med att göra.
Ska man tro kvinnorna själva så är den svenske mannen lite för vanilj
Men du tycker att det är av betydelse om man är gift eller inte för att avgöra om en handling är ett brott enligt Brottsbalken?
Citera
2019-09-29, 07:27
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Nu var det så att jag skrev specifikt att detta gällde fattiga prostituerade om jag inte minns fel.

Det finns inga fattiga prostituerade. Det är inte som i "Merapis" sexfantasi där 17-åriga sötnosar säljer sig för 500 kr i halvtimmen.

Vem är fattig med en timlön på 2000 - 4000 kr?

Om kunderna betalar så dåligt så man är "fattig" då kanske man får hitta annan försörjning? Falskanmäla män för våldtäkt exempelvis?

Dumma småtjejer kan ju iofs sälja sig för ett ciggpaket då de inte inser sitt värde men där kan äldre kvinnor bli hallickar åt dem så de tar ordentligt betalt för sina tjänster + erbjuda ett rum i sin egen ihop horade radhusvilla och ge småtjejerna en trygg miljö att hora i.

https://www.flashback.org/t3045571
Flickor säljer sex, för cigaretter. (Norrbotten)

Tänk på att hora kommer bli det nya yrket i Sverige när ekonomin kraschar. Det ska bli gött att kunna välja och vraka bland snygga kvinnor som står i kö för att sälja sig...🐷 (vilken gris jag är)
Citera
2019-09-29, 07:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det finns inga fattiga prostituerade. Det är inte som i "Merapis" sexfantasi där 17-åriga sötnosar säljer sig för 500 kr i halvtimmen.

Vem är fattig med en timlön på 2000 - 4000 kr?

Om kunderna betalar så dåligt så man är "fattig" då kanske man får hitta annan försörjning? Falskanmäla män för våldtäkt exempelvis?

Dumma småtjejer kan ju iofs sälja sig för ett ciggpaket då de inte inser sitt värde men där kan äldre kvinnor bli hallickar åt dem så de tar ordentligt betalt för sina tjänster + erbjuda ett rum i sin egen ihop horade radhusvilla och ge småtjejerna en trygg miljö att hora i.

https://www.flashback.org/t3045571
Flickor säljer sex, för cigaretter. (Norrbotten)

Tänk på att hora kommer bli det nya yrket i Sverige när ekonomin kraschar. Det ska bli gött att kunna välja och vraka bland snygga kvinnor som står i kö för att sälja sig...🐷 (vilken gris jag är)
Ja, då kan du använda pengarna du skrapat ihop på att suga kuk till att köpa dig en avsugning av en snygg kvinna. Tjohoo!
Senast redigerad av Ipsi 2019-09-29 kl. 07:45.
Citera
2019-09-29, 08:04
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Men du tycker att det är av betydelse om man är gift eller inte för att avgöra om en handling är ett brott enligt Brottsbalken?
Inte för att jag försvarar ofrivillig sex, men det är skillnad på om frugan tar min bil för en rundtur och om någon helt okänd gör det.
Citera
2019-09-29, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Inte för att jag försvarar ofrivillig sex, men det är skillnad på om frugan tar min bil för en rundtur och om någon helt okänd gör det.
Har hon din tillåtelse att ta din bil för en rundtur? Har en okänd din tillåtelse att ta din bil för en rundtur?

För vet du, du har fortfarande rätt till din egen bil trots att du är gift.
Citera
2019-09-29, 09:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Javisst gör det det. Min fråga var om de var olika byggda rent fysiskt? Det lät så på ditt uttalande.

1) Civila kvinnor är felkopplade i skallen. Det gör att de inte vill ha sex.

2) Om civila kvinnor var normala skulle vi inte behöva ha nån sexhandel. I alla fall inte så stor som den är just nu.

Citat:
Jaha. Men jag gillar ju att måla. Och att göra fina tårtor. Måste jag då jobba som konstnär eller konditor, annars gillar jag egentligen inte dessa sysselsättningar?

Det är mycket svårare att make a living som konditor eller konstnär. Men kvinnor kan definitivt make a living i sexbranschen.
Citera
2019-09-29, 10:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Hela poängen med att gifta sig är man ska få garanterat sex. Varför skulle man annars göra det?

2) Att kvinnor sen har ändrat dealen till att de får alla fördelar med att vara gifta men inte behöver ha sex visar bara hur mycket kvinnor suger.

3) Här är ett exempel på hur det här beteendet tvingar män att köpa sex, Turning to prostitutes

Citat:
Please read this with an open mind and not judge me.

10 years into our marriage.

I am 40 male (HL) and my wife is 37 (LL). I often would initiate sex but gets turned down due to her being tired or not feeling well etc.

We had sex every other day in order to conceive. When first kiddo arrived, we stopped for a while. She then decided to plan for 2nd kid. And again, sex every other day.

It all stopped when she was pregnant with our 2nd kid. That was 4 years ago.

To put it bluntly. I felt so used. And i had to deal with cold turkey.

I've tried being romantic, getting her flowers occasionally, bringing her to a mini cruise etc. But her LL came after we had our 2nd child and it seems no matter what I do, I just cant get the sex I crave for.

It came to a point where I just stopped inititating it altogether. We only had sex 3 times in the last 4 years. The last time we had sex was 6 months ago.

Masturbating may provide temporary relief. But since i craved for sex, I had to turn to prostitutes. Not something I'm proud of, but at least it gets the job done. This is because I found myself gawking at pretty ladies in public and at times getting a hard on at times. Usually after a session with prostitute, it kind of helped soothe things and I can actually focus on my work and not think about sex for a while. I seek out a prostitute around once every 2-3 months.

Perhaps I should accept the fact that my wife would never wanna have sex. I cant bring myself to ask for an open relationship either as we asians have very conservative mindset. I cant bring myself to ask for a divorce either as I dont want my kids to have separated parents.

Citat:
Here's my dilemma. I'm kinda guilty about going to prostitutes.I know this helps me gain back my focus on my work, family etc. And when I go sexless for months, I tend to get frustrated and out of focus on my job.

Should I feel guilty about going to prostitutes, since I cant get any sex from wife ?

^ så här ser det ut för majoriteten av sexköparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in