Citat:
Med tanke på att du skriver om väl valda stycken flera ggr som nån misstro eller vinkling så kan du väl snarare beställa, läsa och citera in det du saknar.
Att hon beter sig helkonstig kan väl inte ha undgått dig -- om det så är på fyllan eller nykter då hon tex pratar om hjärnblödning som inte ens finns vid tillfället. Det är många ögonbrynshöjande beteenden, bildar ett mönster. Låser in sig hos psykiatriker och får tas ut av polis.
Intervjuerna var knappast till hennes fördel heller (troligen nykter).
Om en människa inte är psykisk frisk/labil, personlighetstörd, paranoid or what Eve på den fronten så kan det vara en delfaktor till beteende som gör att saker går överstyr, är gränslös eller brister i självinsikt.
Det är således funderingar kring psykisk ohälsa förutom fylla VIA henne själv som går att läsa om eller lyssna till. Eller anser du hon beter sig normalt?
Vad baserar du hans homosexuella läggning på och vad har det med anstiftan/mordförsök att göra då du anser det likställt med att fundera på vad som felar K som greps.. Otrogen vore ett skitargument så sett, den egenskapen finns oavsett läggning.
Att hon beter sig helkonstig kan väl inte ha undgått dig -- om det så är på fyllan eller nykter då hon tex pratar om hjärnblödning som inte ens finns vid tillfället. Det är många ögonbrynshöjande beteenden, bildar ett mönster. Låser in sig hos psykiatriker och får tas ut av polis.
Intervjuerna var knappast till hennes fördel heller (troligen nykter).
Om en människa inte är psykisk frisk/labil, personlighetstörd, paranoid or what Eve på den fronten så kan det vara en delfaktor till beteende som gör att saker går överstyr, är gränslös eller brister i självinsikt.
Det är således funderingar kring psykisk ohälsa förutom fylla VIA henne själv som går att läsa om eller lyssna till. Eller anser du hon beter sig normalt?
Vad baserar du hans homosexuella läggning på och vad har det med anstiftan/mordförsök att göra då du anser det likställt med att fundera på vad som felar K som greps.. Otrogen vore ett skitargument så sett, den egenskapen finns oavsett läggning.
Det sista där finns ett svar på. Jag har också haft åsikter om alkohol och hjärnblödning och hur hon raserat sitt liv. Men till skillnad från andra åsikter är det motbjudande jargong i tråden och flera bra postare har lämnat.
Nix jag tror inte på mer än alkohol och hjärnskada och avstår från att pådyvla K något som enbart professionen kan avgöra. Intervjuerna ser jag inga fel med öht. En påminnelse kommer här. Hon är inte ens häktad och långt mycket långt från åtal. Jag påpekar när det ligger partsinlagor som det protokollet. Någon måste sansa ner denna jakt på K som tenderar till att se till så flera försvinner från tråden.