2019-09-27, 12:11
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Fast kan du styra det där alls egentligen? Jag menar när man smiskar apan som man så kommer man ju till en punkt när man passerar "point of no return" och oavsett vad man gör (nästan) så kommer man, dock med relativt liknande resultat varje gång, det kommer ett sprut. Sen kan det vara mer eller mindre rikligt men där stannar variationen, iaf för mig.

Ni kvinnor har ju lite mer nyanserade orgasmer tänker jag så om du myser för dig själv kan du inte styra det till en "vanlig" orgasm om du vill slippa kladda ner lakanen eller blir det en fontän vad du än gör?

Ofta så går det faktiskt att kontrollera fontänorgasmen, men ibland så är det bara helt omöjligt. Det är tur i och med att jag tycker om att onanera på lite mer offentliga platser, då hade det ju blivit jobbigt om det inte gick att ha lite kontroll. Men om man liksom är hemma och är helt avslappnad och ligger och onanerar och har det mysigt så blir det liksom inte att man tänker på att försöka kontrollera den.. Om man sitter i bussen eller i skolan så är man mer uppmärksam, även om man lämnar pölar efter sig ibland ändå..

Det är jättesvårt med att försöka förklara hur man gör men om man övar så funkar det..
Citera
2019-09-27, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Ofta så går det faktiskt att kontrollera fontänorgasmen, men ibland så är det bara helt omöjligt. Det är tur i och med att jag tycker om att onanera på lite mer offentliga platser, d. Om man sitter i bussen eller i skolan så är man mer uppmärksam, även om man lämnar pölar efter sig ibland ändå..

Det är jättesvårt med att försöka förklara hur man gör men om man övar så funkar det..

Upptäcker inte folk runt omkring dig det ?
Citera
2019-09-27, 12:35
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatoppen
Upptäcker inte folk runt omkring dig det ?

Är off topic så ber moderatorn om ursäkt för det. Men nej, tror inte nån upptäckt något.. Eller om dom upptäcker pölarna? Det gör folk säkert
Citera
2019-09-27, 13:04
Medlem
Citat:
Är off topic så ber moderatorn om ursäkt för det. Men nej, tror inte nån upptäckt något.. Eller om dom upptäcker pölarna? Det gör folk säkert

Men vad faan, inte tar du av dig så pass att du lyckas onanera fram en frikking PÖL på bussen? Hur skulle det gå till förutom i en i övrigt folktom buss?

I skolan antar jag att du menar på toaletten eller liknande, varför skulle man gnugga ärta någon annanstans i skolan? Tror inte skolungdom idag skulle riskera att för evigt bli känd som "onanisten" om någon kom på dom.

Men jag hoppas såklart att det stämmer, gammal snuskhummer som jag är
Citera
2019-09-27, 13:56
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Men vad faan, inte tar du av dig så pass att du lyckas onanera fram en frikking PÖL på bussen? Hur skulle det gå till förutom i en i övrigt folktom buss?

I skolan antar jag att du menar på toaletten eller liknande, varför skulle man gnugga ärta någon annanstans i skolan? Tror inte skolungdom idag skulle riskera att för evigt bli känd som "onanisten" om någon kom på dom.

Men jag hoppas såklart att det stämmer, gammal snuskhummer som jag är

Har du hört talas om klänning och troslös någon gång?

Toaletten, ja. Även bibblan några gånger. Att onanera inne på en lektion skulle helt enkelt vara för riskabelt för att åka fast..
Citera
2019-09-27, 15:06
Medlem
Citat:
Har du hört talas om klänning och troslös någon gång?

Toaletten, ja. Även bibblan några gånger. Att onanera inne på en lektion skulle helt enkelt vara för riskabelt för att åka fast..

Förvisso men ändå...på något sätt låter det som en mer manlig fantasi.

Om du trollar så får du bra betyg

Jag får ändå för mig att fontäner är mer besvär än kul....lite som analsex....när det funkar så är det snuskigt skönt men det behövs så mycket förberedelser så spontaniteten försvinner och "resterna" kan vara bökiga att hantera.

Att fontäna någon annanstans än hemma i sängen måste ju ställa till det...fläckar och stänk på kläder osv. då måste ju en "vanlig" diskret liten orgasm vara att föredra...eller tänker jag för mycket innanför boxen?

Fy faan vad jag låter som en trött hemmafru nu
Citera
2019-10-01, 11:20
Medlem
Kryddmangos avatar
Citat:

Jag är helt för sex, onani och orgasm, men tycker ändå att man borde försöka visa lite hänsyn till sina medmänniskor.

Det blir ju jäkligt blött efter en fontänorgasm, så för allas trevnad, lek bara på hemmaplan
Citera
2019-10-01, 19:07
Medlem
Strangeflowers avatar
Det är ju så. De är trevliga, förvisso, men besvärliga. Kan även skölja bort det naturliga glidet när man har sex, tycker jag. Det är inte heller särskilt kul. Blir så blött och jävligt. Inte alltid lätt kontrollera dem heller, för det är så skönt när de kommer ilandes.

Föredrar att få dem när jag leker på egen hand. Min partner har dock inga problem alls med att jag får dem, han tycker det är härligt och kan verkligen gå igång på att ge mig flera stycken. Men just att det förtar ens egna glid...det är fan irriterande.

Citat:
Förvisso men ändå...på något sätt låter det som en mer manlig fantasi.

Om du trollar så får du bra betyg

Jag får ändå för mig att fontäner är mer besvär än kul....lite som analsex....när det funkar så är det snuskigt skönt men det behövs så mycket förberedelser så spontaniteten försvinner och "resterna" kan vara bökiga att hantera.

Att fontäna någon annanstans än hemma i sängen måste ju ställa till det...fläckar och stänk på kläder osv. då måste ju en "vanlig" diskret liten orgasm vara att föredra...eller tänker jag för mycket innanför boxen?

Fy faan vad jag låter som en trött hemmafru nu
Citera
2019-10-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Det är ju så. De är trevliga, förvisso, men besvärliga. Kan även skölja bort det naturliga glidet när man har sex, tycker jag. Det är inte heller särskilt kul. Blir så blött och jävligt. Inte alltid lätt kontrollera dem heller, för det är så skönt när de kommer ilandes.

Föredrar att få dem när jag leker på egen hand. Min partner har dock inga problem alls med att jag får dem, han tycker det är härligt och kan verkligen gå igång på att ge mig flera stycken. Men just att det förtar ens egna glid...det är fan irriterande.

Intressant, tack! Har aldrig tänkt på att "det naturliga glidet" kan påverkas men nu när du säger det så låter det ju fullt logiskt.

Låter mer och mer som något som funkar bäst på egen hand eller kanske på vinyllakan
Citera
2019-10-02, 14:47
Medlem
Kryddmangos avatar
Citat:
Intressant, tack! Har aldrig tänkt på att "det naturliga glidet" kan påverkas men nu när du säger det så låter det ju fullt logiskt.

Låter mer och mer som något som funkar bäst på egen hand eller kanske på vinyllakan

Fast jag tycker nog inte att det påverkar glidet negativt 🤔
Det är nog väldigt olika från person till person. Jag känner inte alls någon form av kissnödighetskänsla heller så som många säger att dom gör.
Citera
2026-07-12, 20:42
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Det intressanta med den här diskussionen är att den verkligen sätter fingret på det hyckleri, vad gäller synen på evolution och naturlära. Alla är i princip rörande överns om att evolutionen går i en viss riktning, för att det finns en naturlig mening med det, på område efter område, ända tills det börjar handla om kvinnans orgasm.

Då ska det alltjämt raljeras och ifrågasättas om det är på riktigt, om det är naturligt, om det är nödvändigt, om det inte bara är slumpen som avgör hur kroppen fungerar(denna trådens ständiga ältande om inkontinens) och så vidare. På förekommen anledning så kan man ju inte landa i något annat, än att det är meningen att kvinnan ska kunna få fontänorgasm.
Citera
2026-08-06, 21:04
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Det intressanta med den här diskussionen är att den verkligen sätter fingret på det hyckleri, vad gäller synen på evolution och naturlära. Alla är i princip rörande överns om att evolutionen går i en viss riktning, för att det finns en naturlig mening med det, på område efter område, ända tills det börjar handla om kvinnans orgasm.

Då ska det alltjämt raljeras och ifrågasättas om det är på riktigt, om det är naturligt, om det är nödvändigt, om det inte bara är slumpen som avgör hur kroppen fungerar(denna trådens ständiga ältande om inkontinens) och så vidare. På förekommen anledning så kan man ju inte landa i något annat, än att det är meningen att kvinnan ska kunna få fontänorgasm.

Om jag kommer i henne, drar ut den och istället intensivt rycker i hennes öppning tills även hon sprutar. Ja, då blir jag så upphetsad att jag ganska omgående kan sticka in den och påbörja en andra omgång.

Så nog fan är det fördelaktigt ur ett evolutionärt perspektiv, för två sprut i musen bör ju ge bättre chans till graviditet än ett. Nu brukar jag dock avsluta den andra omgången i tvåan, men ändå.

Kanske finner livet en väg genom tvåan också en vacker dag. Det gäller bara att ligga i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in