2026-08-07, 21:29
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Men tjejen jag va med sprutade en vit tjock massa. Inte några små mängder heller, utan riktigt riklig sådan.
Har startat en tråd om det här för ett tag sen, men tror ingen kom fram till vad det kunde ha varit.

Det är för att du var sist i kön till hennes gangbang och fick smaka sloppy seconds.
Citera
2026-09-05, 14:15
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Om jag kommer i henne, drar ut den och istället intensivt rycker i hennes öppning tills även hon sprutar. Ja, då blir jag så upphetsad att jag ganska omgående kan sticka in den och påbörja en andra omgång. Så nog fan är det fördelaktigt ur ett evolutionärt perspektiv, för två sprut i musen bör ju ge bättre chans till graviditet än ett.

Det är ju ett perspektiv att beakta, om man huvudsakligen fokuserar på reproduktion. Sen så tror jag ändå att det är minst lika naturligt, att bara ha sex för njutningens skull och att sådant sex också fyller vissa biologiska funktioner.

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Nu brukar jag dock avsluta den andra omgången i tvåan, men ändå. Kanske finner livet en väg genom tvåan också en vacker dag. Det gäller bara att ligga i.

Tja, andra samtyckande vuxna får väl ägna sig åt analsex om det fungerar för dem. Själv saknar jag intresse för det och håller mig till vaginalt. Det duger gott och väl åt mig.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in