2017-02-16, 16:32
Avslutad
Det finns förmodligen en handfull vilseledda/okunniga individer som kan härleda syndafloden av urin till någon outforskad körtel. Vetenskapliga studier samt egna erfarenheter pekar dock åt att de gånger kvinnan utsöndrar mer vätska än mannen under orgasm är det piss och inte kvinnlig prostatavätska, eller vaginala flytningar det handlat om.

I den här videon pressar kvinnan fram orgasmen, vilket utlöser både en "fontänorgasm" (pissfontän?) samt även tydliga pruttljud (åskorgasm?).

http://www.heavy-r.com/video/115941/Woman_farts_during_orgasm/

Med detta sagt vill jag även påpeka att det inte är någonting fruktansvärt med att slicka en fitta som råkar skicka iväg ett par strålar urin precis innan/under orgasm. Att t.ex slicka en snygg brud i duschen och få henne att komma, oavsett lite piss är betydligt hetare än att slicka någon som håller tillbaka och aldrig kommer till något klimax, bara för att hon är rädd att skvätta lite i munnen på sin partner.
Citera
2017-02-18, 09:35
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obitus
Det finns förmodligen ...

Jag säger som Hans Rosling. "Du har fel. jag har rätt". Här hittar du det enkla svaret. https://sv.wikipedia.org/wiki/Bartholins_k%C3%B6rtlar Men det finns förstås tokstollar som inte är mottagliga för fakta. Och vill du vara en av dem, så varsågod!
Citera
2017-02-18, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag säger som Hans Rosling. "Du har fel. jag har rätt". Här hittar du det enkla svaret. https://sv.wikipedia.org/wiki/Bartholins_k%C3%B6rtlar Men det finns förstås tokstollar som inte är mottagliga för fakta. Och vill du vara en av dem, så varsågod!

Du kanske ska börja hos dig själv innan du anklagar mig för att inte vara mottaglig för fakta.
Hans rosling sa ”Jag har rätt och du har fel”, ett citat som du lyckats rätt bra att ta ur sin kontext f.ö.

Är det inte fantastiskt att vi båda kan vara så övertygade om att sitta på rätt kunskap och ändå ha så skilda teorier? Du måste förstå att det är skillnad på att länka information och uppvisa relevanta data, som tydligt ger stöd till din tes. Att länka till bartholins körtlar på wikipedia ger indikationer på att du inte riktigt förstått, snarare än fakta som tydligt bevisar varför du har rätt och jag har fel.

Bartholins körtlar utsöndrar en oansenlig mängd sekret om man ser till mängden vätska involverad i en så kallad "fontänorgasm". Det blir som att förklara en utlösning med än länk till den manliga motsvarigheten till bartholins körtlar, cowpers körtlar:
https://mesh.kib.ki.se/term/D002030/bulbourethral-glands
Även här är de 0,1 - 0,2ml försats cowpers körtlar utsöndrar hos mannen en oansenlig mängd jämfört med den den totala mängden sädesvätska som ejakuleras.
Citera
2019-09-10, 20:51
Medlem
Det är skönt att ge en tjej fontänorgams, att se hennes ansikte när hon njuter till max och det sprutar fontänorgams över min ansikte och mun mmmm
Citera
2019-09-14, 13:51
Medlem
Jag får ingen fontänorgasm, men lite åt det hållet är det när jag får en ordentli orgasm. Gillar att sitta på min mans ansikte och gnuggar ordentligt när han slickar mig, då flödar det ordentligt men inte fontän...
Citera
2019-09-15, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTess
Jag får ingen fontänorgasm, men lite åt det hållet är det när jag får en ordentli orgasm. Gillar att sitta på min mans ansikte och gnuggar ordentligt när han slickar mig, då flödar det ordentligt men inte fontän...
Mmmm, underbart! Gillar du wet sex också?
Citera
2019-09-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigrav
Mmmm, underbart! Gillar du wet sex också?

Nej
Citera
2019-09-24, 22:34
Medlem
Bajskatts avatar
Med mina trummisfingar så har det nästan blivit en fetsich med brudar som får sprutorgasm. Man får liksom vänta sig att det blir blött I lakanen bara.
Citera
2019-09-26, 14:31
Medlem
Autumnals avatar
Kan säga att det blir lite omständligt med fontänorgasm ibland, speciellt när man bara ligger i sängen och myser lite för sig själv, så blir det liksom helt sjöblött och man måste krångla med byte av lakan och så. Fast det är bra om man är morgontrött, då har man ju en anledning att stiga upp ur sängen..
Citera
2019-09-27, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Kan säga att det blir lite omständligt med fontänorgasm ibland, speciellt när man bara ligger i sängen och myser lite för sig själv, så blir det liksom helt sjöblött och man måste krångla med byte av lakan och så. Fast det är bra om man är morgontrött, då har man ju en anledning att stiga upp ur sängen..

Haha jag tror du har kommit på väldens bästa väckarklocka....gnugga ärtan tills du sprutar ner sängen.

Du hade fått väcka mig så varje morgon...jag byter gärna lakan varje dag av DEN anledningen
Citera
2019-09-27, 11:33
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Haha jag tror du har kommit på väldens bästa väckarklocka....gnugga ärtan tills du sprutar ner sängen.

Du hade fått väcka mig så varje morgon...jag byter gärna lakan varje dag av DEN anledningen

Det är faktiskt en jättebra väckarklocka, ja..
Citera
2019-09-27, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Det är faktiskt en jättebra väckarklocka, ja..

Fast kan du styra det där alls egentligen? Jag menar när man smiskar apan som man så kommer man ju till en punkt när man passerar "point of no return" och oavsett vad man gör (nästan) så kommer man, dock med relativt liknande resultat varje gång, det kommer ett sprut. Sen kan det vara mer eller mindre rikligt men där stannar variationen, iaf för mig.

Ni kvinnor har ju lite mer nyanserade orgasmer tänker jag så om du myser för dig själv kan du inte styra det till en "vanlig" orgasm om du vill slippa kladda ner lakanen eller blir det en fontän vad du än gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in