2019-09-26, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Stor respekt till alla som ökade takten den sista kvarten i Uppsala denna afton.

Det kändes i <<hjärtat>> genom datorskärmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Såg ju ingen matchklocka så fick gissa sista halvtimmen..

Huuuuur bra är Sirius bortaläktare? Seriens klart bästa!

Lite underhållande att ni körde "öka takten" i 80:e p.g.a. ingen matchklocka för bortastå.

De flesta verkar överens om att bortaläktaren är bra. Bara hemmafansen kvar som stått på provisoriskt i tre år... Nästa hemmamatch kommer troligtvis Sirius stå på den, medan bortafans får stå på den halvfärdiga utan tak som börjar bli redo att användas.
Citera
2019-09-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Vad har hänt med supportersäsongen-trådarna? Allmän dekis på Flashback?

efter peaken 2015 med 3.6 miljoner visningar och 1500 sidor så har tappet varit markant. mellan 2016 och 2017 störtdök intresset och bara sjunkit sedan dess.

Jag kanske, rent objektivt har fel, men det är min spontana känsla är att väldigt många storlagssupportrar (som hörs mest) är på tok för dåliga på att vara någorlunda objektiva i den här tråden.

På grund av det blir det mycket mer samma typ av diskussion där man bara vevar samma saker tills någon tröttnar, till exempel:
  • Vilket lag har mest lojala supportrar?
  • Vem är flest hemma/borta?
  • Varför var ni bara X många i Y?
  • Era tifon är likadana, till skillnad från våra?

I den Allsvenska tråden har folk lite lättare att vara objektiva tror jag, det är på något sätt mindre bedömning...
Citera
2019-09-26, 18:51
Medlem
Citat:

efter peaken 2015 med 3.6 miljoner visningar och 1500 sidor så har tappet varit markant. mellan 2016 och 2017 störtdök intresset och bara sjunkit sedan dess.

Folk blir äldre
Citera
2019-09-26, 20:04
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Var väl en peak för att bajen gick upp, när dom sen gick kräftgång i as så slutade leksandsbajarna hänga här och de mer normala bajarna (iaf de flesta) fortsatte.

Fast, om man tittar 2012, 13 och 14 så är det miljoner views och över tusen sidor per säsong.
Citera
2019-09-26, 20:05
Medlem
Isnatts avatar
Citat:

Tips i all välmening; Skriv aldrig '1500 sidor'. Sidantalet är helt ointressant då man ser en viss antal inlägg per sida utloggad och inloggad har även användaren möjlighet att välja antal inlägg per sida, jag har 40 exempelvis.

För övrigt vet jag inte, allsvenskan har inte haft det där extra sista åren tycker jag.
Citera
2019-09-26, 20:06
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Folk blir äldre

Förmodligen. Dåligt inflöde av nya användare och supportrar?
Citera
2019-09-26, 20:07
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Tips i all välmening; Skriv aldrig '1500 sidor'. Sidantalet är helt ointressant då man ser en viss antal inlägg per sida utloggad och inloggad har även användaren möjlighet att välja antal inlägg per sida, jag har 40 exempelvis.

För övrigt vet jag inte, allsvenskan har inte haft det där extra sista åren tycker jag.

Fair enough- sidvisningar är väl mer korrekt att mäta intresset på då. Det peakade iaf 2015 och hade stadiga siffror 2012, 2013, 2014.
Citera
2019-09-26, 21:17
Medlem
Hördes Helsingborg idag?? Kändes som slakt på läktaren.
Citera
2019-09-26, 21:25
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah

3-0 i baken lär spelat in.
Citera
2019-09-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
3-0 i baken lär spelat in.

Trodde det gällde "i med i motgång". Speciellt med Helsingborgs motgångar så borde dom vara vana. Men men, heif har väl gått ner sig.
Citera
2019-09-26, 21:41
Medlem
metalcorenightfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Min neutrala kompis på långsidan sa att han bokstavligt talat inte hörde Helsingborg en enda gång.
Låter jävligt orimligt men han är neutral som sagt. Vi på ståplats hörde dem iaf aldrig. Inte heller såg man mycket rörelse. De stod som fågelholkar större delen av matchen, även innan målkavalkaden började.

Vi var ok under första halvlek. Andra halvlek spelade mättnad och mycket humor åt heif in. Så läktarmässigt var andra halvlek ingen vidare. Men fyfan vad kul vi hade!
Citera
2019-09-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
Nä, Sofialäktaren var full så jag förstår inte var dessa platser togs bort. Förmodligen togs inga bort eftersom Sofialäktaren redan var slutsåld innan beslutet kom, som det verkar.
Men oavsett är det helt jävla sinnessjukt det snuten håller på med!
Jävligt illa att gnaget, MFF och IFK och resten förutom vi och bajen höll med om den här tillståndstrappan inför säsongen.. Idioter! MFF som klubb förvånar mig inte, men gnaget och IFK.. Snacka om att dra ned brallorna för snuten och pissa på sina supportrar.
Alla klubbar och supportrar måste jobba emot detta sjuka beteende från snuten!

Eh?

Malmö FF var givetvis negativt inställda till villkorstrappan. Var ju för fan vi som fick bort visitationsfilmen från RFs hemsida och, om jag inte minns fel.

På vilket sätt menar du att Malmö FF var positivt inställda till villkorstrappan?

Helsingborgsmatcherna är för övrigt helt stendöda numera, jämfört med för 8-10 år sedan. Kände verkligen noll nerver/rivalitet/hat inför dagens match. Synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in