2019-09-13, 07:59
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Dramaturgiskt och miljömässigt är det ju en perfekt location för frontalattack. Givet den höga polisnärvaron kanske det lockar fram tonåringarna som i skydd av polisen står och skriker mot varandra.

Ja jag var på en ”samling” för Bajen ordnat på liknande vis 2016. Där small det 10 på morgonen när några ultras attackerade bajens ultras. Sen var polisen över hela stället överallt.

Om det händer nått lär det göra det typ kl 10 igen. Efter det kommer grip-risken vara stor för de som vill ge sig in där.
Citera
2019-09-13, 09:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Blir det DFG som utkräver hämnd under techno i tunneln eller kikar Firman förbi? Arrangera techno i tunneln mellan gullmars och globen är ju som gjort för frontalattack. Oddsen på det?

Det är mer bajens melodi att attackera barnfamiljer och tjejer, tror inte DFG sjunker så lågt.
Citera
2019-09-13, 11:54
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är mer bajens melodi att attackera barnfamiljer och tjejer, tror inte DFG sjunker så lågt.
Den där julmarknaden då?
Citera
2019-09-13, 12:17
Medlem
Är ju snarare BF-cupen imorgon som gårdarna skulle utkräva hämnd under. En turnering gnaget attackerade för ett antal år sen.

Skolådan är laddad.
Citera
2019-09-13, 12:48
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Den där julmarknaden då?

Just det, visa mig en kvinna, barn eller oskyldig som "attackerades" när dom hetsa mot kgb's bord.
Citera
2019-09-13, 13:10
Medlem
Citat:
Just det, visa mig en kvinna, barn eller oskyldig som "attackerades" när dom hetsa mot kgb's bord.
Har iofs sett med egna ögon hur kvinnliga bekanta till mig fått sig smällar av grabbar från dfg.
Skillnaden är att ni är duktigare på att posta bilder på sociala medier om era skador så att Bajen på så vis framstår som mycket elakare än alla andra.

Givetvis bör alla oskyldiga lämnas ifred. Men övertramp görs åt alla håll (tyvärr).
Citera
2019-09-13, 13:42
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Fast när man står och kastar ner saker på våningen under för att sthlm södra har ett bord där tillsammans med mängder av andra bord så kommer ju knappast prylarna exklusivt träffa sitt mål. Tramsigt av dig att sitta och försvara sådant.
Citera
2019-09-13, 13:44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Fast när man står och kastar ner saker på våningen under för att sthlm södra har ett bord där tillsammans med mängder av andra bord så kommer ju knappast prylarna exklusivt träffa sitt mål. Tramsigt av dig att sitta och försvara sådant.

Jag tycker det är helt idiotiskt gjort, men man träffade dock inte några kvinnor och barn den gången, inte sant? Förstår du skillnaden?
Citera
2019-09-13, 13:50
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Jag tycker det är helt idiotiskt gjort, men man träffade dock inte några kvinnor och barn den gången, inte sant? Förstår du skillnaden?

Nej det är ingen jävla skillnad bara för att man inte träffades innebär inte det att man inte attackerades.
Citera
2019-09-13, 14:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Tänker att inte så många barnfamiljer laddar upp i pisstunneln
Sedan kunde ju era grabbar ha klivit fram. Vid turneringen. Man hade ju chansen. Det som hände därefter är fegt. Busshållsplatsen vid Nyköping där C:s tjej blev slagen är ju feg fulattack.
Citera
2019-09-13, 14:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Tänker att inte så många barnfamiljer laddar upp i pisstunneln
Sedan kunde ju era grabbar ha klivit fram. Vid turneringen. Man hade ju chansen. Det som hände därefter är fegt. Busshållsplatsen vid Nyköping där C:s tjej blev slagen är ju feg fulattack.

Vilka grabbar skulle klivit fram kl 10 när ni anföll? Det fanns inga grabbar där då, och det visste man.
Citera
2019-09-13, 14:38
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Vilka grabbar skulle klivit fram kl 10 när ni anföll? Det fanns inga grabbar där då, och det visste man.
Ucs var på plats. Dfg hade lag. Tänker ej tuppfäktas då den info jag har och videos jag sett iaf motsäger nyanserar den som kom från er. Man ropar fram dem.
Ointressant egentligen, blir kvinnor eller granar skadade är det ett steg för långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in