Citat:
Ursprungligen postat av
Rookie81
Ni måste se igenom skitsnacket nu... Jag är utomlands och tittar på BBC där de har diverse experter som snackar om vilka servrar detta transcript ligger på och hur det förmodligen är fabricerat. Varje större nyhetskälla kör det spåret nu. Schiff återberättade precis sin alldeles egna tolkning av samtalet när det finns tillgängligt för alla.
Min morbror arbetade på Aftonbladet för 30 år sen och berättade för mig för några år sedan hur snacket går i fikarummet. "Vad tycker du om X (politiker)? Är han inte jävligt sliskig? Jag tycker vi tar bort honom" Och sen var det igång. X hade glömt tv-licensen eller något annat trivialt och han försvann. Nu har de till och med hoppat över steget att något faktiskt hände och hittar på vad fan som helst. Biden har erkänt att han fick åklagaren sparkad men detta HELT OSKYLDIGA samtal är grund för impeachment? Ska ni tillåta media styra er på det här sättet?
"Clown world" är så jävla on point. Jag tyckte det var en larvig meme men det här är så otroligt jävla uppåt väggarna att det finns inget bättre ord längre. Ni är fullkomligt sjuka.
Vänsterstollarna är tyvärr riktigt sjuka. De köper vänstermedias rapportering som en liten fårskock.
Samma personer som i 20 års tid minsann sa att vi skulle ha öppna gränser och att invandringen är en vinst. Nu ser vi hur det gick med den saken. Kommun efter kommun står på ruinens brant.
Bidens son har fått miljardkontrakt i Ukraina. Miljardkontrakt i Kina.
Brorsan fick miljardkontrakt i Irak. Biden själv såg till att åklagaren som granskade honom blev sparkad.
Utskriften och rapporten som släpptes idag har INGENTING av substans. Verkligen ingenting!
Demokraterna och vänstern gick rakt i fällan - den här gången också!