2019-09-26, 17:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorFranz
Demokraterna måste vara helt förstörda psykiskt. Chairman Shiff sitter och blåljuger i sitt öppnande i en hearing och hittar på saker som aldrig sagts av Trump. Speciell sorts sinnessjukdom måste krävas då hela att så uppenbart och öppet ljuga inför världen, salen hajjade till över utspelet. Vi ser dock samma sak i dessa trådar av dessa korrupta svinens fanboys, som med lögner och foliehattsteorier försvarar allt från korruption och utpressning till pedofili. Shiff fick snabbt ställa sig i skämshörnet med mössa i hand och ta tillbaks det dock. Vilka jävla clowner ni är. Enorm humor.
Vad är det trumpen aldrig sagt sa du?
Har du en källa?
Citera
2019-09-26, 17:53
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ingen som helst skillnad i princip.

En sak dock, man har ett 30min samtal, och så lite sägs.
Vilket visar väldigt lite förts ned i transkriptet av samtalet.

Tänk att tuschet åkte fram igen!(bildligt denna gång då)

Därför vi kallar det nu för Watergate 2.0, just för det inte är Watergate

Vi vet även om att detta inte komemr eldas till en impeachmnet, dock handlar detta om tvätta en smutsig byk i det offentliga.
Och nu kommer vi se en uppvisning i substanslösa svar, whataboutism och andra argumentationstekniker som inte säger nått alls.
Som jag alltid säger, vill man inte diskutera verkligheten, så har man inget och säga ens.

Har du dock ingen aning om. Du spekulerar och försöker hitta spöken som inte finns.

Det går fortfarande inte att jämföra med Watergate. Det är i princip redan klarlagt att det inte är en Trump-skandal.

Jag är inte ensam om att tycka det. Det finns flera politiska kommentatorer som håller med.
Citera
2019-09-26, 17:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Skillnaden är ju att Trump låter sig utredas.
Medan Biden inte låter sig utredas.

Du menar utredas genom att inte släppa all information och troligen kommer att göra allt vad han kan för att försvåra alla utredningar så som han har gjort varje gång tidigare?

Du är blind och det är inte hälsosamt och skriva 20+ inlägg om dagen på Flashback så tagga ner.
Citera
2019-09-26, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ingen som helst skillnad i princip.

En sak dock, man har ett 30min samtal, och så lite sägs.
Vilket visar väldigt lite förts ned i transkriptet av samtalet.

Tänk att tuschet åkte fram igen!(bildligt denna gång då)

Därför vi kallar det nu för Watergate 2.0, just för det inte är Watergate

Vi vet även om att detta inte komemr eldas till en impeachmnet, dock handlar detta om tvätta en smutsig byk i det offentliga.
Och nu kommer vi se en uppvisning i substanslösa svar, whataboutism och andra argumentationstekniker som inte säger nått alls.
Som jag alltid säger, vill man inte diskutera verkligheten, så har man inget och säga ens.

1200 ord; 80-90 ord per minut = 24-27 min. Fullt rimligt.

Men det är just detta Trump vill; att ni vänsterliberala skall hänga upp er och tro att samtalet visar något annat än utskriften. Ni kommer tjata sönder er, hänga upp er på det. Precis enligt planen.
Sedan släpper Trump samtalet - och ni får springa och gömma er i vanlig ordning.

Att ni vänsterliberala tokar aldrig lärt er
Citera
2019-09-26, 17:59
Medlem
Hur kommer backlash vara efter Trump är impeached?
Citera
2019-09-26, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du menar utredas genom att inte släppa all information och troligen kommer att göra allt vad han kan för att försvåra alla utredningar så som han har gjort varje gång tidigare?

Du är blind och det är inte hälsosamt och skriva 20+ inlägg om dagen på Flashback så tagga ner.

Som Mueller sa; Trump har samarbetat fullt ut. Han har gett oss all information vi har bett om. Han har inte försvårat utredningen.

Annat än Biden; som såg till att åklagaren sparkades
Annat än Hillary; som radera mailen så fort FBI ville ha dem.

Trump har inte försvårat en enda utredning. Det har dina älsklingar demokraterna gjort.

I detta fallet tror jag dock att han kommer hålla på bandet ett tag.- Det ingår i planen för att trolla sönder vänstern. För vänstern kommer tjata, tjata, tjata - och därmed göra bort sig fullständigt! När de är maximalt hesa - då släpper han bandet. Som kommer visa att vänsterfolket hade fel - och att utskriften är korrekt och hade med allt väsentligt.
Senast redigerad av blueberrycake 2019-09-26 kl. 18:04.
Citera
2019-09-26, 18:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Som Mueller sa; Trump har samarbetat fullt ut. Han har gett oss all information vi har bett om. Han har inte försvårat utredningen.

I detta fallet tror jag dock att han kommer hålla på bandet ett tag.- Det ingår i planen för att trolla sönder vänstern. För vänstern kommer tjata, tjata, tjata - och därmed göra bort sig fullständigt! När de är maximalt hesa - då släpper han bandet. Som kommer visa att vänsterfolket hade fel - och att utskriften är korrekt och hade med allt väsentligt.

Du har inte läst eller lyssnat på honom, Mueller förklarade att man inte kunde göra en fullständig utredning för att folk ljög och undanhöll information.

Trump försökte stämma Deutche Bank för att hindra dem från att släppa information som de höll på och nu sist så har man försökt hålla en whistleblower borta.

Det är helt enkelt en lång rad av saker som visar på att Trump eller de i hans stabb aktivt försöker att försvåra utredningar och vara så icke transparenta som möjligt.
Citera
2019-09-26, 18:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur kommer backlash vara efter Trump är impeached?

Om det händer så lär vissa av hans trognaste följare (läs dyrkare) troligen ta till vapen, men det lär dö ut relativt snabbt.

Vissa konspirationsteoretiker tror ju bland annat att hela militären backar honom [Trump] vilket absolut inte stämmer, det är en del av dem som gör det men långt ifrån alla inom det militära skulle ta till våld mot det land som de har svurit en ed att försvara.
Citera
2019-09-26, 18:08
Medlem
Citat:
Du har inte läst eller lyssnat på honom, Mueller förklarade att man inte kunde göra en fullständig utredning för att folk ljög och undanhöll information.

Trump försökte stämma Deutche Bank för att hindra dem från att släppa information som de höll på och nu sist så har man försökt hålla en whistleblower borta.

Det är helt enkelt en lång rad av saker som visar på att Trump eller de i hans stabb aktivt försöker att försvåra utredningar och vara så icke transparenta som möjligt.

FBI, CIA, NSA, SS - finns ingen myndighet som gått ut med att Trump på något sätt har förhindrat någon utredning.

Vad du TROR är en annan sak. Det finns folk som tror på 67 oskulder i paradiset. Det gör det inte mer sant för det. Jag kollar på fakta.
Citera
2019-09-26, 18:10
Medlem
Citat:
Pelosi lägger dock aktivt krokben för det hela konstant så jag vet inte om jag håller med dig där, hon vart helt enkelt tvingad till att starta den här processen för att hela partiet började vrida och vända på sig ovanpå vissa donatorer.

Vi får nämligen inte glömma bort att Pelosi är en Corp-Democrat vilket är demokrater som betalas för att säga en sak men sedan vara svaga i senat och representanthuset.

Må så vara att hon försöker vara lite mer saklig, hon är dock husets ledare och ansiktet för det, så misslyckas detta kommer hon troligtvis få axla bördan
Citera
2019-09-26, 18:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

FBI, CIA, NSA, SS - finns ingen myndighet som gått ut med att Trump på något sätt har förhindrat någon utredning.

Vad du TROR är en annan sak. Det finns folk som tror på 67 oskulder i paradiset. Det gör det inte mer sant för det. Jag kollar på fakta.

FBI sa att man varken kunde stödja eller neka att man förhindrade utredningen, sluta ljug nu.
Citera
2019-09-26, 18:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Må så vara att hon försöker vara lite mer saklig, hon är dock husets ledare och ansiktet för det, så misslyckas detta kommer hon troligtvis få axla bördan

Nja, det handlar inte om att vara saklig, Pelosi är ökänd för att vara korrupt och folk har ifrågasatt länge nu varför en utredning inte har börjat sedan länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in