Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Fast sexköpslagen gäller ju alla, inte bara män, som köper sex av kvinnor.
Feminister har alltså exakt lika mycket emot att du köper en man eller pojke att runka i.
Även män utsätts för sextrafficking, småpojkar säljs till sex lite varstans på detta klot..
Även de drabbas av denna syn som delas av så många män, att de har nån slags rätt att köra kuken i andra människor fast de fattar att dessa inte vill.
Rätt många tom går igång sexuellt på andras ovilja, smärta eller skräck.
Jag tycker ju mer man bör forska på varför män dras med denna typ av sexualitet, utöver att man alltså förbjuder män att ägna sig åt dessa saker..
våldta, tvinga, hota, trakassera eller som sagt shopa och utnyttja fattiga och utsatta utan val i livet för sex.
För DET är alltså problemet världen dras med gällande sex.
Och INTE, som många män verkar tycka och byggt sina samhällsnormer kring, att kvinnor har frivilligt sex med vem de vill.
Nej. Det är ett litet fåtal män av alla sexköpare som går igång på att behandla den prostituerade illa, typ kapten klänning. Det vanligaste bland detta lilla fåtal torskar som behandlar kvinnorna illa är att de vill ha mer än överenskommet. De anser att eftersom de betalat så ska de få vad de vill av henne. Men det är som sagt ett litet fåtal, av vad jag hört tjejerna berätta själv.
Betydligt vanligare utifrån vad tjejerna berättat för mig, är att människor med invandrarbakgrund från framförallt Mellanöstern och Afrika inte betalar eller rånar den prostituerade. Du kan se i annonserna här i Sverige att många tjejer endast vill träffa europeiska män. En del svenska prostituerade träffar endast svenska och/eller skandinaviska män.
En tjej från Estland jag träffade berättade att, trots att hon skrev i annonsen att hon bara träffar etniska svenskar så ringde araber och afrikaner och bokade henne och dök upp. Hon tittade dock genom tittögat på dörren och släppte inte in dem. Hon sa att flera av hennes prostituerade "kompisar" har blivit rånade och våldtagna i lägenheten av afrikaner och män från MENA.
Ja, jag pratar väldigt mycket med de tjejer jag träffar om allt mellan himmel och jord.
Nu är det väl också så i ärlighetens namn att en hel del kvinnor går igång sexuellt på tanken av en Bad Boy i sängen. En riktig alfa-hanne. Varför attraheras kvinnor av bad boys? Självklart är det genetiskt. För att det ska bli barn gjorda.