Jag är ganska färsk på detta spel, så jag efterfrågar helt enkelt lite råd om vad jag borde fokusera på för att levla, bli rik och ha kul!
Stats
Jag är en level 14 human rogue med följande stats:
Strength: 31
Agility: 50
Stamina: 37
Intellect: 22
Spirit: 30
Armor: 403
Melee Attack: 68
Power: 89
Damage: 18-26
Ranged Attack: 66
Power: 94
Damage: 18-24
Här är en skärmdump på mina nuvarande skills:
https://unsee.cc/1ab0d833/
Mina attacker är som följer: Sinister Strike (rank 2), Eviscerate (rank 3), Throw, Stealth (rank 1), Backstab (rank1), Gouge (rank 1) och Pick Pocket.
Gear
En Curved Dagger Of Agility i vardera hand, dessutom kastar jag Balanced Throwing Daggers på folk när tillfälle ges
Annars har jag också på mig följande: Raider's Cloak Of Stamina, Tribal Vest, Red Linen Shirt (den ger 0 armor och heller ingen bonus, 100% estetiskt), Rough Leather Bracers, Hunting Gloves, Bard's Belt Of The Tiger, Hunting Pants och Embossed Leather Boots.
I plånboken har jag för tillfället 8 guld, 13 silver och 84 koppar.
Just nu hänger jag i Westfall och gör diverse quests. Baserat på denna info, skulle ni rekommendera mig att göra något annat än det jag för tillfället gör ingame? Bör jag röra mig mot något annat område? Döda andra mobs? Skaffa bättre vapen och gear?
Hur använder man förresten stealth och pickpocketing? Jag tänkte att jag skulle kunna gå in i stealth-mode, röra mig bakom fienden och köra Backstab, men mina attacker är inte synliga i stealth-mode och jag verkar inte kunna använda dem. Pickpocketing har jag dessutom 0 koll på hur jag ska använda.
Alla tips uppskattas!

Om ni vill spela med mig så är det bara att skicka ert username via PM, jag lirar på Pyrewood Village!