Citat:
Ursprungligen postat av
diskretpunkt
är det inte helt jävla sjukt hur fort folk levlat, minns vanilla pre tbc när de tog månader att bli 60. redan efter 2-3v nu så såg man 60s lite överallt, och även folk som lirar rätt casual med jobb osv. eller så är det jag som är seg, haha....
Tillgängligheten finns ju på ett helt annat sätt nu än vad gjorde när spelet släpptes.
addons youtube för nämna några som gör att questerna blir super enkla. Sen tror jag att många var nog väl förbereda än var 2005. Jag själv hade sett över 20 tals levelings guider, talens, yrken, instancer på youtube.. Jag visste exakt vilka talents, vilka områden där skulle behöva grinda för att ta mig vidare...
Jag var nog den skaran av spelare som trodde MC och onyxia skulle få leva 1 månad iallfall.. Men APES guild bevisade motsatsen att de går down de fort om sitter med 40 st proffspelare.. Dessutom så hade inte APES de enkelt heller då de valde mest trafikerade servern hela eu... Dem ska verkligen ha eloge, galet hur man plockar all content, plus brd nycklar, tar onyxia, och MC samma vecka, de är overkligt...
Ska bli intressant sen när phase 2 släpps vilka som kommer ta BWL snabbast? MC är ju farm redan och när phase 2 släpps så har nog elite guilder ett par Ragnors hammare på sig, och fullt tier 1, och en annan tier2 pryl på sig med de bästa enchants på sig...
Finns någon hemsida där man kan se Elite guilderna i classic?