2019-09-25, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Har Blizzard någon töntig policy vad usernames beträffar? Lirade med tre kompisar igår, och vi skapade varsin tauren då vi tidigare bara kört Alliance-raser. Efter en stund påstår mina kompisar att jag är sjuk i huvudet och att Blizzard kommer banna mig, bara för att jag heter "NateHiggers", men det spelar väl fan ingen roll? Om det nu inte bara var så att de trollade mig och försökte skrämma upp mig, hur pass sannolikt är det att jag hamnar i "the domstol of Stormwind" på grund av hets mot folkgrupp?

Aja, blir jag bannad för ett skämt så börjar jag med CSGO istället

Möjligen en tidsbestämd avstängning och garanterat ett tvingat namnbyte.
Citera
2019-09-25, 11:23
Medlem
Citat:
Har Blizzard någon töntig policy vad usernames beträffar? Lirade med tre kompisar igår, och vi skapade varsin tauren då vi tidigare bara kört Alliance-raser. Efter en stund påstår mina kompisar att jag är sjuk i huvudet och att Blizzard kommer banna mig, bara för att jag heter "NateHiggers", men det spelar väl fan ingen roll? Om det nu inte bara var så att de trollade mig och försökte skrämma upp mig, hur pass sannolikt är det att jag hamnar i "the domstol of Stormwind" på grund av hets mot folkgrupp?

Det kommer troligtvis inte sluta i ban, men jag hade nog förberett mig på ett (gratis) namnbyte.

https://eu.battle.net/support/en/article/34530
Citera
2019-09-25, 11:38
Medlem
Citat:

Förstår att du blir upprörd om du blir bannad eller tvungen att byta namn när ditt är uppenbart och hatiskt.

Sluta spela eller byt till horde med resten av snorungarna.
Citera
2019-09-25, 16:11
Avslutad
Citat:

Låter lite konstigt att du kallar det för skämt, visst, det är väl ett skämt men väldigt tråkigt. Resonerar du så om det mesta? Tex ”Jag skämtar bara om att hata negrer, så då borde folk inte bli arga.” Nu bryr jag mig egentligen inte, tycker dock det är ett p12 nick, som kanske var liite roligare när man va liten.

Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Förstår att du blir upprörd om du blir bannad eller tvungen att byta namn när ditt är uppenbart och hatiskt.

Sluta spela eller byt till horde med resten av snorungarna.

Den var ny! Har bara hört genom åren att snorungarna spelar alliance. Men jag antar att det är som Apple VS Samsung folket.
Senast redigerad av Lillegro 2019-09-25 kl. 16:14.
Citera
2019-09-25, 19:49
Medlem
RaketDoriss avatar
Har en 60 Orc warlock på Razoregore men jag känner mig fan inte hemma.
Jag vill rerolla på Alliance men vet ej vilken server jag skall välja?

Någon som vet en svensk schysst guild som man kan hoppa in i?
Funderar på att heala som priest eller pally.
Citera
2019-09-25, 21:03
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
Har en 60 Orc warlock på Razoregore men jag känner mig fan inte hemma.
Jag vill rerolla på Alliance men vet ej vilken server jag skall välja?

Någon som vet en svensk schysst guild som man kan hoppa in i?
Funderar på att heala som priest eller pally.
Earthshaker!
Citera
2019-09-25, 21:14
Medlem
diskretpunkts avatar
är det inte helt jävla sjukt hur fort folk levlat, minns vanilla pre tbc när de tog månader att bli 60. redan efter 2-3v nu så såg man 60s lite överallt, och även folk som lirar rätt casual med jobb osv. eller så är det jag som är seg, haha....
Citera
2019-09-25, 21:19
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Earthshaker!
Vad heter du på battle.net?
Citera
2019-09-26, 01:48
Medlem
stonetemplepetes avatar
Citat:

Aja, är du 12 år gammal eller? Du kanske passar bättre i csgo (wtf är det ett spel bara för 1337 lr)
Citera
2019-09-26, 03:01
Medlem
EMKL999s avatar
finns det någon bra discord server me sköna folk som spelar seriöst? håller på o lvlar en hunter på gandling ally men kan spela horde med kvittar helt för mig
Citera
2019-09-26, 03:42
Medlem
EMKL999s avatar
Hittade inga bra discord servrar så håller på och fixa en egen joina gärna https://discord.gg/VBcZnMw inte klar än dock gjorde den lite snabbt
Senast redigerad av EMKL999 2019-09-26 kl. 04:13.
Citera
2019-09-26, 09:13
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
är det inte helt jävla sjukt hur fort folk levlat, minns vanilla pre tbc när de tog månader att bli 60. redan efter 2-3v nu så såg man 60s lite överallt, och även folk som lirar rätt casual med jobb osv. eller så är det jag som är seg, haha....

Tillgängligheten finns ju på ett helt annat sätt nu än vad gjorde när spelet släpptes.
addons youtube för nämna några som gör att questerna blir super enkla. Sen tror jag att många var nog väl förbereda än var 2005. Jag själv hade sett över 20 tals levelings guider, talens, yrken, instancer på youtube.. Jag visste exakt vilka talents, vilka områden där skulle behöva grinda för att ta mig vidare...

Jag var nog den skaran av spelare som trodde MC och onyxia skulle få leva 1 månad iallfall.. Men APES guild bevisade motsatsen att de går down de fort om sitter med 40 st proffspelare.. Dessutom så hade inte APES de enkelt heller då de valde mest trafikerade servern hela eu... Dem ska verkligen ha eloge, galet hur man plockar all content, plus brd nycklar, tar onyxia, och MC samma vecka, de är overkligt...

Ska bli intressant sen när phase 2 släpps vilka som kommer ta BWL snabbast? MC är ju farm redan och när phase 2 släpps så har nog elite guilder ett par Ragnors hammare på sig, och fullt tier 1, och en annan tier2 pryl på sig med de bästa enchants på sig...

Finns någon hemsida där man kan se Elite guilderna i classic?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in