Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
👤 Efter som jag personligen kände Lena Wesström som vän, känner jag sålunda personer som stod ifrågavarande nära, speciellt av stor betydelse har den personen varit, som å ena sidan var Lena's vän, och å andra sidan, vilken Lena hade ett djupt förtroende för.
Som jag tidigare deklarerat inom denna tråden, så har jag vid flera tidigare tillfällen samtalat med Lena's bekant och vän och sålunda fått redan på väldigt mycket som bland annat anbelangade Lena's dåvarande leverne.
Till observandum, Enligt ovan skrivet, vill jag berätta följande som jag nyligen har fått till min kännedom, vilken person som framfört dess orden kan jag inte inom tråden avslöja, hur hög som själva sanningshalten är av dessa orden, kan bara tiden utvisa.
Detta är vad någon har sagt, Citat: / "Lena Wesström hade saboterat SD och HD's äktenskap, då får man också ta de konsekvenser som serveras"
Slutligen sagt, jag har nu endast framfört inom tråden gällande vad jag nyligen fått berättar för mig, och enligt mig får tiden utvisa om detta är sant eller inte.
Mvh/ @JokerⓂannen
För det första så tror jag att det är ren BS att du känner denna person,
Och sen
” Detta är vad någon har sagt, Citat: / "Lena Wesström hade saboterat SD och HD's äktenskap, då får man också ta de konsekvenser som serveras"
Tillåt mig tvivla.
Eller rakare: Jag tror det är rent skitsnack.
Ännu ett av dina röra-om-i-grytan-tricks. Provokationer där målet helgar medlen.
Likadant som du ljuger om Tinnas och din kontakt.
Fram med bevis på lite ur er PM-konversation.
Så ska jag dela med mig av min konversation...om dej