Heder åt honan som letar efter den eller de pusselbitar som fattas! Jag tror också det är något vanhedrande fusk inom sporten och gärna om pengar som lett till mordet och vreden samtidigt som S och H blivit bästa vänner igen.
[/b]QUOTE=Honan6|68807122]Jag repriserar nedan ett av mina tidigare inlägg eftersom jag inte tror att den gamla otrohetshistorien ensamt ligger bakom mordet på LW. Jag
tror att hon kan ha utgjort ett hot för SD, HD, JG och kanske flera som drog ekonomisk fördel av projektfinansieringen från Region Örebro till THOS GT. Vem/vilken person/förening/bolag var mottagare av stödet och hur stor var summan?
Region Örebro redovisar på sin hemsida sammanfattningar av finansierade projekt som avslutats 2015, 2016 och 2017, men inte de projekt som har avslutats 2018. Varför?
Redovisningen bör vara färdig att visa upp för allmänheten vid det här laget. Varför erbjöds min väninna att komma personligen att titta på handlingarna på plats hos Region Örebro alternativt att uppge sin fysiska adress för att få dem skickade mot avgift för papperskopior? Varför kunde de inte skicka en pdf direkt till hennes e-post? Min väninna har uppgett att hon känner olust för hjälpa till vidare i frågan och gå dit fysiskt - särskilt inte efter att hon, som hon berättat, upptäckte att någon anonym person från Region Örebro hade varit inne och snokat på hennes LinkedIn, så nu känner jag mig lite taskig att jag nyttjat hennes välvilja att undersöka saken.
Jag tror att denna del i historien är intressant att undersöka vidare och uppmanar lokala journalister att gräva i hur projektmedlen användes, fördelades och redovisades. En djuplodande artikel om detta skulle sannolikt öka klicken på hemsidan och ge några fler nyhetsabonnenter.
Är JG och L*ena K*hl mer än årsgamla? Eller, har någon annan i GC-gänget privata relationer med LK som nyttjats för att få medel till att genomföra projektet THOS GT?[/quote]