Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Det dom syftar till(i Aftonbladet) är att GP skrev att Wolves hade folk på plats nu i Lördags, inte att Wolves är intresserade, för det har ju precis som du skriver varit känt länge.
GP har väl enligt mig bäst koll på Blåvitt utav massmedierna, oftast blir det likt ovan att andra får referera till det GP rapporterat, för GP är först och har också bäst koll.
Jag är inte 100 på att Gurra kommer nu i vinter, det är trots allt en hyfsad årslön han har där borta, men med det sagt han har väl sammanlagt 7 år utomlands nu så det borde ju finnas på cash på kontot.
Tror det blir fina pengar in, frågan är väl bara när vi säljer för det måste ju finnas någon sorts balans i truppen, mängder med spelare som konkurrerar om samma positioner blir ju knas, dessutom helt hopplöst om man även vill försöka slussa in t ex Titi.
Wolves har kollat tidigare med, antagligen var det mer officiellt besök denna gången.
Nja, GP undviks av mig likt majoriteten av alla änglar som pesten. Hur var det nu fick Poya sparken när dom "avslöjade det"? Eller andra andra idiotgrejer dom skrivit genom åren...
Nej, inte heller jag är 100 på att Gurra kommer i vinter, han säger att det lockar men att han är önskad även därborta, penningsmässigt är det ingen fara, han fick ju dubbla löner nåt år med när den kinesiska klubben skickade iväg honom...
Ja, det är lite ojämnt fördelat nu minst sagt. Skulle dessutom Gurra och ev JJ komma (JJ blir väl inte spelklar förrän till sommaren isf med tanke på skadan) blir det lite väl tätt där. Skulle vi sedan slänga in Sebban där med skulle vartenda mittfält i serien ätas upp omedelbart dock..
Men det skulle förstöra mycket av vårt nuvarande tänk med ungdomssatsningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Läser att även Jakob Johansson vill återvända hem efter alla sina skador. Intressant mittfält Göteborg kan få till nästa år. Öppnar verkligen upp för en stabil 4-2-3-1.
JJ får givetvis gärna komma men samtidigt är det tveksamt om vi ska satsa några slantar där. Svårt skadad för andra gången på rätt kort tid, äldre som tar plats från våra unga när han väl blir hel igen och svårt/omöjligt att få tillbaka mycket om han skulle sticka igen.
Tveklöst inget emot JJ så sett men det rimmar illa med satsningen på ungdomarna.
Vore rätt surt och emot allt vi säger oss stå för nu om vi låter ungdomarna spela 1-2 år och ta oss upp från träsket i botten och sedan när det gått bra låter dom nöta bänk för att ta in äldre spelare igen...