2019-09-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Är inte imamen som nämns i mailet någon is rekryterare?

Ja vem skulle vara förvånad.
Citera
2019-09-25, 00:18
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det kan ju få stå var & en själv att uppfatta och tro vad man vill, men jag framhäver att detta var inte första gången Henrik varit otrogen heller.

Helt uppenbart för alla med hälften av indianerna i kanoten att du har rätt. Trist att du lämnar tråden.
Citera
2019-09-25, 00:20
Medlem
flammers avatar
Citat:
Är inte imamen som nämns i mailet någon is rekryterare?
Heeeerre jösses. Finns ingen ände på sjuka förgreningar här. Tror vi får börja hålla emot lite, annars blir romanen för tjock när den ska skrivas sen.

Mer on topic, och jag har förståelse för om du inte vill svara om du känner KL: Är det uteslutet för dig att hon ligger bakom?
Citera
2019-09-25, 00:25
Medlem
develis avatar
Citat:
Hon sa till mig när jag träffade Fredrik att hon var hans gode man och hjälpte honom.
Jag gissar att eftersom han inte har pass, legitimation och inga bankkonton så måste han få hjälp med att betala räkningar, hämta mediciner och andra ställen och att hon hjälper honom med att styrka identitet osv.
Att åta sig allt detta bestyr - utan att vara god man och få betalt - tyder väl på nära relation alt mångårig. Varför annars bry sig?
Citera
2019-09-25, 00:27
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Helt uppenbart för alla med hälften av indianerna i kanoten att du har rätt. Trist att du lämnar tråden.
Då tar vi det igen. OM HOL hade varit otrogen så förstår jag honom mer än väl.
MEN hade han varit det så hade Karin tagit upp det i vårdnadstvisten och där finns inte ett ord som ens antyder att HOL hade varit otrogen.
Och du kan ge dig fan på att Karin hade dragit upp det för att ställa honom i dålig dager som opålitlig, svekfull osv.

Det enda vi vet är att Karin påstår att HOL har varit otrogen och det förstår ju alla som har till och med bara 1 indian i kanoten att det inte är trovärdigt.
Offerkoftan sitter som en smäck på Karin så självklart måste hon få folk att tycka synd om henne.
Citera
2019-09-25, 00:30
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Då tar vi det igen. OM HOL hade varit otrogen så förstår jag honom mer än väl.
MEN hade han varit det så hade Karin tagit upp det i vårdnadstvisten och där finns inte ett ord som ens antyder att HOL hade varit otrogen.
Och du kan ge dig fan på att Karin hade dragit upp det för att ställa honom i dålig dager som opålitlig, svekfull osv.

Det enda vi vet är att Karin påstår att HOL har varit otrogen och det förstår ju alla som har till och med bara 1 indian i kanoten att det inte är trovärdigt.
Offerkoftan sitter som en smäck på Karin så självklart måste hon få folk att tycka synd om henne.

Menar bara att det utifrån skrivningarna i domen och en del annat som kommit fram (kanske framför allt det rotesau förmedlat här -- innan han lämnade), är högst sannolikt att HOL är bisexuell och varit otrogen -- och "fångades" på "bar gärning".
Senast redigerad av CarolSeaver 2019-09-25 kl. 00:34.
Citera
2019-09-25, 00:32
Medlem
flammers avatar
Citat:
Menar bara att det utifrån domen och allt annat som kommit fram, är högst sannolikt att HOL är bisexuell och "fångades" på "bar gärning".
Va? Nej?
Citera
2019-09-25, 00:35
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Heeeerre jösses. Finns ingen ände på sjuka förgreningar här. Tror vi får börja hålla emot lite, annars blir romanen för tjock när den ska skrivas sen.

Mer on topic, och jag har förståelse för om du inte vill svara om du känner KL: Är det uteslutet för dig att hon ligger bakom?

Ja vilken jävla sörja detta har blivit,det startade med en nedsupen fd domare vidare till en yrkeskriminell kampsportare/ legosoldat sen östes det på med poliser,säpo,älskarinnor,hundvaktare och fan och hans moster och som grädde på moset så dyker den marockanska maffian upp med en is rekryterande imman
Citera
2019-09-25, 00:35
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Menar bara att det utifrån skrivningarna i domen och en del annat som kommit fram (kanske framför allt det rotesau förmedlat här -- innan han lämnade), är högst sannolikt att HOL är bisexuell och varit otrogen -- och "fångades" på "bar gärning".
Nej inte det heller. Om man blir biten i armen så beskriver man vad man har för kläder på överkroppen. Har man bara en skjorta blir det stor skillnad på bettet jämfört med om man har skjorta och tröja eller skjorta och kavaj.

Finns det någon som tror att AL skulle springa omkring i en lägenhet i bara skjortan med paketet dinglande när det kommer en ovälkommen gäst och sen kommer polisen också?
Det har varit uppe förut i tråden och det är ytterst få som tror på det också.
Har Karin påstått det är det som hennes andra lögner... allt för att svärta ner HOL!
Citera
2019-09-25, 00:38
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nej inte det heller.

Varför skulle rotesau ljuga? Har följt honom i andra trådar, och ser honom som vederhäftig. Det, i kombination med hur domen är formulerad och varför hon just då skulle bli så arg, ligger bakom mitt antagande. Det här är vad jag tror. Självklart kan jag ha fel.
Citera
2019-09-25, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Ja vilken jävla sörja detta har blivit,det startade med en nedsupen fd domare vidare till en yrkeskriminell kampsportare/ legosoldat sen östes det på med poliser,säpo,älskarinnor,hundvaktare och fan och hans moster och som grädde på moset så dyker den marockanska maffian upp med en is rekryterande imman

Ja ankdammen börjar fyllas av sin egen skit.
Citera
2019-09-25, 00:42
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Varför skulle rotesau ljuga? Har följt honom i andra trådar, och ser honom som vederhäftig. Det, i kombination med hur domen är formulerad och varför hon just då skulle bli så arg, ligger bakom mitt antagande. Det här är vad jag tror. Självklart kan jag ha fel.
rotesau kan bara vidarebefordra vad Karin har sagt och hennes trovärdighet är NOLL!
Hen skrev själv att det var vad Karin hade sagt.

Varför hon skulle bli så arg?
HOL har lämnat henne, hon vill hämnas, hon super, pengar, sjuk i huvudet osv...
En lämnad kvinna är inte att leka med som dessutom super.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in