Citat:
Ursprungligen postat av
KonstApel006
Jaha se där ja, endast 15 min?!
Skulle han bara lämna något eller blev de osams om något, eller en av dom drabbades av en passiv iska som senare exploderade och därför besök hos LW senare?
Mina tankar igår om JG, sprack en aning över natten, när blir man klok på allt?
Till observandum, Om du saknar läsförståelse, så be att någon förklarar för dig innan du skriver.
Citat: / "Jaha se där ja, endast 15 min?!
Till nytt observandum, jag skrev APPROXIMATIVT, vilket betyder, ungefärligen, ungefärligt, cirka 15 minuter.
Det betyder, att varken jag eller annan person vet det exakta minut-antalet, utan tiden är endast approximativt angiven av annan person, och därefter av mig.
Det vill slutligen få sagt ifrån min sida om du nu klarar ut av att förstå det jag vill framföra?
SD👤 besökte en person 👤 approximativt under en kvart, det vill säga cirka 15 minuter.
Komplettering: Jag har aldrig framfört inom något av mina tidigare skrivna inlägg gällande varken en PLÅT-låda eller en TRÄ-låda som skulle ha hämtats av SD👤 under den då aktuella måndags-kvällen, det är en ren lögn.
Däremot till ovan skrivet, har jag talat om att det troligtvis rörde sig om någon form av en låda, det vill säga, att observatören uppfattade det så.
Mvh/ @JokerⓂannen