Citat:
Ursprungligen postat av
Fotoalbuns
Ja,det var jag som tyckte att hon har en fast blick.Ingen jag skulle ha förtroende för.
Ja mycket bestämd vass blick tycker jag. Häxa har andra postare uttryckt om foton på HD. Fast ånandra sidan kan foton vara väldigt missvisande och otättvisa väldigt ofta. Vissa gör sig aldrig på foton, medans andra alltid ser ut på foton som de gör alltid gör i verkligheten.
Uttrycket döm inte hunden efter håren kanske man ska fundera på?
Uttrycket en bild säger mer än tusen ord också?
Eller ett foto ljuger aldrig?
Nä jag vill inte göra en bedömning på hur någon ser ut, det känns inte rättvist, jag kan själv se gräslig ut på vissa foton..men ändå så reagerar man ju och nu har man sett fotot, på gott som ont.
Vi får väl hoppas det kommer fler foton.
Nu färgas man kanske dessutom av att ett mord är kopplat till henne och hon är misstänkt, kanske ser man saker som man letar efter då tänker jag?
Skulle hon fixa till sig och måla ögonfransarna så kanske hon skulle se helt annorlunda ut, kanske ser görsnäll ut och får en mildare och behagligare blick då?
Tanken på att hon vet att bilden kommer läggas upp här kan väl dessutom påverkat hennes blick hahaha eller den som tog fotot kan ha sagt något särskilt, det kan vara ett missvisande foto på HD, inte sant?