Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Det blir ju lite svårt eftersom produktionen och forskningen var/är hemligstämplad.
Men ändå är du övertygad om att det fanns?
Idag då - vad finns det för ämnen i thermite-varianter idag som du tycker hade varit bra att söka efter?
Citat:
Du menar att man inte ska undersöka om nano-termit användes eftersom att allmänheten inte vet om det fanns tillräckliga mängder anno 2001?
Nej jag undrar om det finns någon som helst anledning att tro på att det ens var möjligt. Om det inte ens fanns tillräckligt mycket nano-thermit att tillgå så blir det ju onödigt att fundera på om det kan ha använts.. Men nu har du ju berättat att allt var hemligt hysch hycsh..
Är du säker på att NIST inte har undersökt detta men inte får berätta för det är superhemliga militära hyschhyschisar?
Vilka ”nano-thermiteexperter” har jag ”tidigare skrivit om”?
Ja inte vet jag - det är ju därför jag frågar.. Men såhär skrev du om du nu glömt det:
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
...
Tänk då vad som går att åstadkomma med militär nanotermit och experter inom området.
Citat:
Igen. Det är inte ”fantasier” att hävda att former av nano-termit existerade 9/11 2001, nej. Hur många gånger till tror du att jag behöver påpeka det innan du fattar?
Du behöver inte påpeka det alls om du bara visar vad det är för konstiga former du pratar om så vi andra kan få ett hum om vad det är du tycker NIST borde ha letat efter..
Lite trams om att du inte ens skulle veta vad filmer är och upprepningar bortplockade här..
Citat:
Tittade NIST på det här, menar Du? Hur kan de ha gjort det men samtidigt hävda att det inte fanns något stål från WTC 7 kvar att undersöka?
Jag har ingen aning om de tittade på uppgifterna. Men som du skriver så har ju NIST uppgett att de inte hade tillgång till någon metall som säkert kunnat härledas till wtc7.