2019-09-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Aja men alltså den där tjejen du rankar som en 8:a skulle jag säga ser väldigt bra ut. Såna kryllar det inte av.
Tjejen du rankar som en 3-4 skulle jag säga ser ut som en ganska normal svensk tjej. Hade hon dämpat hårfårgen och piffat till sig en aning hade det inte varit några större fel på henne, 3:an alltså.

Vore väldigt intressant att se en bild på dig i förhållande till dina krav på tjejer. Du får givetvis ha precis vilka krav du vill, men innan tyckte jag att det lät som att du hade det svårt, och tyckte att det lät hemskt för dig. Men det verkar mest som att du själv attraheras av ganska få kvinnor och att problemet ligger där. Sen förstår jag också att man inte vill ligga med någon man inte är attraherad av, dock är det inte samma sak som att "jag attraherar ingen tjej så jag måste gå till horor". Du går till horor för att du vill ha en viss standard på utseende.

Nej, man går till horor för att man vill avlasta tasken.. det är ju win win för både man och tjej. Inget fel i det.
Citera
2019-09-22, 22:30
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Aja men alltså den där tjejen du rankar som en 8:a skulle jag säga ser väldigt bra ut. Såna kryllar det inte av.
Tjejen du rankar som en 3-4 skulle jag säga ser ut som en ganska normal svensk tjej. Hade hon dämpat hårfårgen och piffat till sig en aning hade det inte varit några större fel på henne, 3:an alltså.

Ja, hon var kanske 8+ iofs, kanske 9. Men nog ser jag ett antal sådana varje dag.

3-4:an, nja, där håller jag nog inte med. Nästan så jag var lite för generös där. Men som sagt, svårt att plocka fram exempel sådär och skalan är ytterst begränsad.

Citat:
Vore väldigt intressant att se en bild på dig i förhållande till dina krav på tjejer. Du får givetvis ha precis vilka krav du vill, men innan tyckte jag att det lät som att du hade det svårt, och tyckte att det lät hemskt för dig. Men det verkar mest som att du själv attraheras av ganska få kvinnor och att problemet ligger där. Sen förstår jag också att man inte vill ligga med någon man inte är attraherad av, dock är det inte samma sak som att "jag attraherar ingen tjej så jag måste gå till horor". Du går till horor för att du vill ha en viss standard på utseende.

Visst, kan skicka en bild sen om du vill ha.

Nja, jag attraheras av rätt många. Kanske 30-35% av alla i fertil ålder? Att inte kunna attrahera tjejer man är attraherad av ÄR hemskt. Inget blir väl bättre av att jag tar någon jag inte vill ha? Och det är inte så att jag bara behöver sänka kraven liiite. Jag skulle behöva gå ner till kanske 3-4 om jag ska ha en chans. Men varför skulle jag vilja det? Jag har ju dessutom löst problemet på annat sätt. Kanske hade det varit lättare att acceptera om jag haft ett sämre utseende själv, men när rätt så snygga tjejer tog kontakt med mig till höger och vänster i mina tidiga 20 så bygger det upp förväntningar och förhoppningar.
Citera
2019-09-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, hon var kanske 8+ iofs, kanske 9. Men nog ser jag ett antal sådana varje dag.

3-4:an, nja, där håller jag nog inte med. Nästan så jag var lite för generös där. Men som sagt, svårt att plocka fram exempel sådär och skalan är ytterst begränsad.

Nja, jag attraheras av rätt många. Kanske 30-35% av alla i fertil ålder? Att inte kunna attrahera tjejer man är attraherad av ÄR hemskt. Inget blir väl bättre av att jag tar någon jag inte vill ha? Och det är inte så att jag bara behöver sänka kraven liiite. Jag skulle behöva gå ner till kanske 3-4 om jag ska ha en chans. Men varför skulle jag vilja det? Jag har ju dessutom löst problemet på annat sätt. Kanske hade det varit lättare att acceptera om jag haft ett sämre utseende själv, men när rätt så snygga tjejer tog kontakt med mig till höger och vänster i mina tidiga 20 så bygger det upp förväntningar och förhoppningar.

Det är ju helt rätt inställning, har man pengar i plånboken och tasken vill ha lammkött så betalar man ju för sig och får det gjort, inge fel med det. Tjejen får ju dubbelt betalt
Citera
2019-09-22, 22:34
Medlem
Jag tycker prostituerade skulle skatta för det dom drar in, det är ju ingen hobby dom ägnar sig åt. Mer skatt så kan vi öka invandringen också.
Citera
2019-09-22, 22:37
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag har förklarat detta säkert 10 gånger. Orkar inte dra det hela igen. Det finns liksom inget enkelt rätt eller fel svar på detta utan det måste ses ur många synvinklar.

Vilka synvinklar behövs för att samtyckande och vuxna ska få knulla ifred från staten?
Citera
2019-09-22, 22:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Nej du kan givetvis inte ta någon du inte vill ha. Dock så kanske du ska betänka att tjejer nog generellt inte bryr sig lika mycket om ditt utseende som du gör om deras. Så även om du tycker att du är si eller så rent utseendemässigt så är det inte säkert att tjejerna värderar detta lika högt som du själv.

Sen tror jag att du gör situationen än värre med dina horbesök på så sätt att det blir en värld som liksom inte är på riktigt. Men verkligheten kommer inte duga sen, det tror jag är ett problem.
Citera
2019-09-23, 01:38
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så vad tycker du nu då i frågan?

Svara på min fråga först din fjolla.
Citera
2019-09-23, 01:42
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyZeus
Jag tycker prostituerade skulle skatta för det dom drar in, det är ju ingen hobby dom ägnar sig åt. Mer skatt så kan vi öka invandringen också.

Det är väl en av de få fördelarna (kanske den enda?) med att det är olagligt.. de kan inte skatta. Så det är ju en vinst för dem. Och det missunnar jag dem inte. De gör så jävla mycket mer nytta i samhället än dessa förbannade feminister som gnäller överallt.
Citera
2019-09-23, 06:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vilka synvinklar behövs för att samtyckande och vuxna ska få knulla ifred från staten?

Denna fråga ställer du om och om igen. Jag menar visst, jag vet att man kan bli glömsk med åldern, men nu får du väl ändå ge dig.
Citera
2019-09-23, 06:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej du kan givetvis inte ta någon du inte vill ha. Dock så kanske du ska betänka att tjejer nog generellt inte bryr sig lika mycket om ditt utseende som du gör om deras. Så även om du tycker att du är si eller så rent utseendemässigt så är det inte säkert att tjejerna värderar detta lika högt som du själv.

Ja för att tjejer värderar män efter pengar/resurser och inte utseende/sex.

Citat:
Sen tror jag att du gör situationen än värre med dina horbesök på så sätt att det blir en värld som liksom inte är på riktigt.

1) Men där vet han att det inte är på riktigt.

2) Det är inte mer "på riktigt" med en civil kvinna som säljer sex på abonnemang.

3) Jag tycker att det är värre med civila relationer för där tror männen att det är "på riktigt" medan kvinnorna utnyttjar dem.

Citat:
Men verkligheten kommer inte duga sen, det tror jag är ett problem.

1) Det är ett problem för kvinnor som är oattraktiva och vill ha hans resurser. Helst utan att ha sex med honom i utbyte.

2) En lösning kan vara kvinnor slutar välja män efter resurser och börjar titta på deras personlighet istället.
Citera
2019-09-23, 06:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja för att tjejer värderar män efter pengar/resurser och inte utseende/sex.

1) Men där vet han att det inte är på riktigt.

2) Det är inte mer "på riktigt" med en civil kvinna som säljer sex på abonnemang.

3) Jag tycker att det är värre med civila relationer för där tror männen att det är "på riktigt" medan kvinnorna utnyttjar dem.

1) Det är ett problem för kvinnor som är oattraktiva och vill ha hans resurser. Helst utan att ha sex med honom i utbyte.

2) En lösning kan vara kvinnor slutar välja män efter resurser och börjar titta på deras personlighet istället.

Jo kvinnor värderar män efter utseende/sex också.

Ja jo, han verkar ha koll på det ja.

Kvinnor säljer inte sex på abonnemang.

Kvinnor "utnyttjar" inte män i relationer mer än män "utnyttjar" kvinnor i relationer.

Ingen kvinna vill tydligen ha honom.

Kvinnor väljer män efter personlighet mer än något annat.
Citera
2019-09-23, 06:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jo kvinnor värderar män efter utseende/sex också.

Vad är alla bordeller med män där kvinnor betalar för sex?

Citat:
Kvinnor säljer inte sex på abonnemang.

De lovar sex på abonnemang. Sen när mannen har skrivit på kontraktet drar de in på sexet och fortsätter få betalt. Det är civilia kvinnors business model.

Citat:
Kvinnor "utnyttjar" inte män i relationer mer än män "utnyttjar" kvinnor i relationer.

Kvinnor får mäns inkomst + en massa obetalt arbete medan män får (i bästa fall) sätta på en tjockis 1 gång i veckan.

Citat:
Ingen kvinna vill tydligen ha honom.

Det finns säkert en massa singel mammor och spinsters som är intresserade. Han har antagligen inte plockat upp signalerna.

Citat:
Kvinnor väljer män efter personlighet mer än något annat.

Gör ett tinder konto med en man som har bra personlighet och är arbetslös så får vi se vad kvinnor väljer.
Senast redigerad av Babianen 2019-09-23 kl. 07:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in