Citat:
Ursprungligen postat av
AuticaMinore
Att slippa oroa sig för våldtäkt och objektifiering ser jag verkligen inte som en lyx, det borde vara en självklarhet i ett utvecklat samhälle där människor inte uppmuntrar varann till att styras av sina könsorgan.
Fast tack vare feministernas naiva politik så är det precis vad ni behöver oroa er för - att bli våldtagna. Haha. Dessutom spelar det ingen roll vad du och andra feminazister tycker "borde" vara verkligheten.
Citat:
Ja, jag kan förstå hur dessa feminister tänker. Det handlar nog inte om kontroll för kontrollerandets skull utan snarare en stark vilja till förändring för ett tryggare samhälle. Ett där man inte ser kvinnor i svart eller vitt med otäcka madonna/horakomplex där vissa kvinnor bokstavligen bara är horor som skall utnyttjas för onani och sedan förkastas.
Vad jobbigt det måste vara att vara du.. som tror att alla sexkunder behandlar eskorter illa. Du vet inte vad du snackar om. Ja, det är kvinnlig vilja till kontroll. De vill begränsa mäns tillgång till sex för att slippa konkurrens och kunna mjölka män på pengar enklare. Det är en grundläggande kvinnlig sexualstrategi som vi inte behöver ta på allvar. Det är som att jag skulle vilja arrestera kvinnor som dejtar rika män.
Citat:
En framtid där män inte drivs av primitiv lusta låter som en lugn och harmonisk plats där jag själv vill leva och frodas.
Tror du på sagor också eller? Män kommer ALLTID att drivas av primitiv lusta!