Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Aja men alltså den där tjejen du rankar som en 8:a skulle jag säga ser väldigt bra ut. Såna kryllar det inte av.
Tjejen du rankar som en 3-4 skulle jag säga ser ut som en ganska normal svensk tjej. Hade hon dämpat hårfårgen och piffat till sig en aning hade det inte varit några större fel på henne, 3:an alltså.
Ja, hon var kanske 8+ iofs, kanske 9. Men nog ser jag ett antal sådana varje dag.
3-4:an, nja, där håller jag nog inte med. Nästan så jag var lite för generös där. Men som sagt, svårt att plocka fram exempel sådär och skalan är ytterst begränsad.
Citat:
Vore väldigt intressant att se en bild på dig i förhållande till dina krav på tjejer. Du får givetvis ha precis vilka krav du vill, men innan tyckte jag att det lät som att du hade det svårt, och tyckte att det lät hemskt för dig. Men det verkar mest som att du själv attraheras av ganska få kvinnor och att problemet ligger där. Sen förstår jag också att man inte vill ligga med någon man inte är attraherad av, dock är det inte samma sak som att "jag attraherar ingen tjej så jag måste gå till horor". Du går till horor för att du vill ha en viss standard på utseende.
Visst, kan skicka en bild sen om du vill ha.
Nja, jag attraheras av rätt många. Kanske 30-35% av alla i fertil ålder? Att inte kunna attrahera tjejer man är attraherad av ÄR hemskt. Inget blir väl bättre av att jag tar någon jag inte vill ha? Och det är inte så att jag bara behöver sänka kraven liiite. Jag skulle behöva gå ner till kanske 3-4 om jag ska ha en chans. Men varför skulle jag vilja det? Jag har ju dessutom löst problemet på annat sätt. Kanske hade det varit lättare att acceptera om jag haft ett sämre utseende själv, men när rätt så snygga tjejer tog kontakt med mig till höger och vänster i mina tidiga 20 så bygger det upp förväntningar och förhoppningar.