Citat:
Vem jag är mest lik av dom kan jag inte svara på. Men jag är knappast cool som bond.
Citat:
Ja tjejer har nobbat mig och varit ärliga med att min längd är problemet. Men som du känner till så känner jag också killat runt min längd som har lyckats ganska bra med tjejerna. Men då ser dom bra ut i övrigt. Skägg försöker jag ha i den mån det går. Ska kolla lite på om jag kan få upp växten med något preparat.Längden är givetvis en nackdel. Det vet du givetvis själv. Jag har dock en kompis, som dessutom är klen, som är kortare än vad du är och fick ligga med tre brudar förra året och en ny alldeles nyligen. Han har dock skägg, vilket jag tror är bra. Om du är kort och dessutom inte så bredaxlad kan nog ett rejält skägg vara bra för att minska ett barnsligt intryck. Minoxidil är billigt och fixar skägget. Skojar inte ens. Kolla upp det.
Citat:
Hm, ja jag får tänka på det. Jag försöker ju att tänka lite också om vad för typ av tjej kan gilla en kille som mig och vart finns dom?Dom tre jag använt mest var 2 semesterbilder utomlands (ej selfies) och sedan någon ganska vanlig tråkig bild med helvit bakgrund (fotograf) men dålig upplösning tyvärr.