2019-09-22, 20:02
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nej, det kan vi inte. Norge är varken ett säkerhetspolitiskt hot gentemot Sverige, eller en del av Sverige historiskt över tusentals år.

Samma sak kan sägas om Palestina.
Citera
2019-09-22, 20:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Samtidigt är de flitigaste skibenterna i tråden sionister och låtsas påstå sig vara SD-röstare.

Oy vey!

I mitt fall, så är jag SD-röstare och mycket stor motståndare mot massinvandring från arabdominerade områden. Samtidigt mycket aktiv motståndare till Nazism och judehat som är helt irrationellt. Judar har den absolut största andelen nobelpristagare sett till folkmängd, och har stått för en oproportionellt stor
del av grundforskning och utveckling.

Och notera: Hela min släkt sedan 1600-talet är helsvensk och har inte en droppe judeblod i sig (skriver detta på förekommen anledning).
Citera
2019-09-22, 20:04
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Samma sak kan sägas om Palestina.

Inte direkt. Raketer skjuts varje dag mot Israels bostadsområden, medan Israel skickar humanitärt bistånd till Palestina. Du kan leva och verka fritt som palestinier i Israel, men som jude i Palestina blir du dödad direkt. Inte direkt jämförbart.
Citera
2019-09-22, 20:05
Medlem
johnthedickholmess avatar
Varför klimatkompenserar de inte bara flygresan? Enkelt gjort online. Är de helt efterblivna???
Citera
2019-09-22, 20:08
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Nej, det kan vi inte. Norge är varken ett säkerhetspolitiskt hot gentemot Sverige, eller en del av Sverige historiskt över tusentals år.

Med judisk logik så borde sverige och svenskarna hävda att Finland är svenskarnas förlovade land. Finland var ju svenskt fram till 1809 och i 1000 år dessförinnan......

Anser du inte att svenskarna har minst lika stor rätt till Finland som judarna till Israel ?

De Baltiska staterna, Rügen samt Holstein och Bremen borde ju också svenskarna kunna göra anspråk på genom tillämpning av samma judiska logik........
Citera
2019-09-22, 20:08
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Tonfisk och kaviar som bjöds ikväll på avslutningsmiddagen, finns den naturligt i Israel, eller vad säger Klimat-Greta om detta?
Citera
2019-09-22, 20:11
Medlem
sk33s avatar
Maken till dåligt omdöme. Då menar jag inte bara att de med råge bränner sin årskvot CO2, jag tänker mer på hur statsmannamässigt det är att åka på en sådan här tillställning.

Kristdemokratiskan kanske kan komma undan med det, men moderaten? Han har länge framstått som omogen och ett klent statsministerämne och nu inte bara bevisar han skeptikerna rätt, han får Annie Lööf att framstå som enda statsministerkandidaten bland borgerligheten. Det är givetvis helt orealistiskt att Lööf blir statsminister, men bortsett politiken är hon ju stabilare än övriga förvirrade borgerliga partiledare.
Citera
2019-09-22, 20:16
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Inte direkt. Raketer skjuts varje dag mot Israels bostadsområden, medan Israel skickar humanitärt bistånd till Palestina. Du kan leva och verka fritt som palestinier i Israel, men som jude i Palestina blir du dödad direkt. Inte direkt jämförbart.

Du riskerar varje dag att bli skjuten av en främling i Sverige. Så vad gnäller du om?

Att Pissrahell har ockuperat mark är det ingen som förnekar.
Citera
2019-09-22, 20:19
Medlem
Citat:
I mitt fall, så är jag SD-röstare och mycket stor motståndare mot massinvandring från arabdominerade områden. Samtidigt mycket aktiv motståndare till Nazism och judehat som är helt irrationellt. Judar har den absolut största andelen nobelpristagare sett till folkmängd, och har stått för en oproportionellt stor
del av grundforskning och utveckling.

Och notera: Hela min släkt sedan 1600-talet är helsvensk och har inte en droppe judeblod i sig (skriver detta på förekommen anledning).

Du Kanske ska läsa lite historia så du inte framstår som en fullständig idiot...Hahaha!

http://www.jewishhistory.org.il/history.php?startyear=710&endyear=719

Det jag hänsyftar på är så klart mars år 712, Toledo.

Vänliga hälsningar!

/Johan
Citera
2019-09-22, 20:33
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Hela den här tråden är egentligen skapad av två krafter:

A. Avundsjuka och missunnsamhet. Det handlar om "low-lifes" (WT) som sitter och hatar att andra får gå på fest, och inte de själva i sina kalsonger och undertröjor.

B. Nazism, judehat. Man ser en del användare som förnekar förintelsen och uttrycker allmänt hat mot judar och Israel som stat.

Du VitriolMannen som synes oss ha tocken däringa int'lek'tell kapacitet i mångt & möcke, borde inte frivilligt avstå ifrån att lista fetingen och tredje kraften C. (egentligen Den Första & Mest Whydrogha Kraften) som ifrån svensk röd-media bygger denna tråd:

C. Kommunism, judehat. Rödingar, som nyttjar "Förintelsen" för egna, röda och jämfört med nassarna i kvantitet mördade långt överlägsna folkmordssyften, som uttrycker allmänt hat mot judar och Israel som stat och som här i tråden ännu en gång lyckats lura upp dum-nassarna på läktaren för att tjuta ihop med De Röda Vargarna.
Citera
2019-09-22, 20:36
Medlem
Alldeles för mycket fokus på Israel och judar här nu. Judar som grupp är som en personlighetsstörd tjej som alltid ska stå i centrum och vara kränkt.

Men hursomhelst. Det handlar om Sverige, nordens och Europas framtid.

Varje kalas där Reinfeldt är gäst räknas som ett globalist - massinvandringsjippo.

Avundsjuka. På att vara en i en fårskock förd av ett maktgalet kontrollfreak, festa med gamla kärringar och reinfett?? 😂😂😂
Kanske det värsta jag kan tänka mig. Det skulle vara för chansen att knuffa reinfett nerför nått stup el liknande då.
Citera
2019-09-22, 20:53
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
"Eliten" till Israel

Från USA så reser årligen ett stort antal ledamöter av Kongressen till Israel för studier och rekreation som deltagare i resor organiserade av israelvänliga organisationer. Även för medlemmar av USAs försvarsmakt anordnas denna typ av resor.

Sverige kan naturligtvis inte vara sämre i detta avseende. Från oss så kommer en delegation av den svenska "eliten" i form av partiledare och diverse kändisar. Inte mindre än 3 partiledare deltar vilket är unikt som jag ser det. Bindefeldt har en tjock adressbok och påverkar väl fortfarande starkt vilka som syns på premiärer och evenemang.

https://www.expressen.se/noje/kandiseliten-pa-plats-infor-lyxfesten-i-tel-aviv/
Jaha?
Får man inte åka på kalas med kändisar längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in