2019-09-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Tror jag klarar mig bra ifrån att festa med judar på ockuperad mark. När man som du saknar moralisk kompass och varje form av integritet så är det kanske lättast att föröka avfärda kritik som avundsjuka. Måste bli enahanda att leva med gardinerna ständig fördragna.

Ha ha ha moralisk kompass?

Med sådana inlägg som du gör så undrar jag vem det är som saknar moralisk kompass. Ha ha. Men det är väl återigen inte ditt fel, utan det är väl samhällets fel att du inte har fått någon moralisk kompass.

Det var helt rätt av partiledarna att tacka ja till födelsedagsfesten.

På köpet så har det också verkligen blottlagt vilka småaktiga människor det finns runtom i Sverige.

Det är ren och skär avundsjuka.
Senast redigerad av Lanternlight 2019-09-22 kl. 19:16.
Citera
2019-09-22, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Tror jag klarar mig bra ifrån att festa med judar på ockuperad mark. När man som du saknar moralisk kompass och varje form av integritet så är det kanske lättast att föröka avfärda kritik som avundsjuka. Måste bli enahanda att leva med gardinerna ständig fördragna.

Mm, då kan man festa med palestinierna i Gottsunda. Bränna bilar och skjuta de som inte visar respekt i bena samt trasha snutbilen när den dyker upp
Citera
2019-09-22, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
En av kvällstidningarna hade rubriken white party, tror det var Expressen. Tror det var en tvetydig pkrubrik, bara vita på partyt suck..

Det är ett tema som är inte är helt ovanligt på fester i USA. Black party, white party, pink party. Osv. Det handlar om att alla inbjudna ska klä sig i samma färg.
Senast redigerad av Lanternlight 2019-09-22 kl. 19:15.
Citera
2019-09-22, 19:19
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentapesola
Anders Borg saknas. Undrar varför...

Däremot finns Mona Sahlin på plats. En av de mest korrupta politiker Sverige haft genom alla tider.

Reinfeldt var ju där.
Citera
2019-09-22, 19:21
Medlem
Jamtlandssangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hela den här tråden är egentligen skapad av två krafter:

A. Avundsjuka och missunnsamhet. Det handlar om "low-lifes" (WT) som sitter och hatar att andra får gå på fest, och inte de själva i sina kalsonger och undertröjor.

B. Nazism, judehat. Man ser en del användare som förnekar förintelsen och uttrycker allmänt hat mot judar och Israel som stat.

Vad håller du på med?
Citera
2019-09-22, 19:26
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Mm, då kan man festa med palestinierna i Gottsunda. Bränna bilar och skjuta de som inte visar respekt i bena samt trasha snutbilen när den dyker upp

De har samma problem i Israel. Israel är ju en demokratisk stat som tillåter till exempel araber/palestinier i landet. Tyvärr visar dessa tacksamhet genom att trasha landet, svarttaxi och lurendrejeri vid Tel Avivs flygplats.

Man kan notera att om man var jude i "landet Palestina" så skulle man bli dödad direkt.
Citera
2019-09-22, 19:30
Medlem
Citat:

A. Avundsjuka och missunnsamhet. Det handlar om "low-lifes" (WT) som sitter och hatar att andra får gå på fest, och inte de själva i sina kalsonger och undertröjor.

B. Nazism, judehat. Man ser en del användare som förnekar förintelsen och uttrycker allmänt hat mot judar och Israel som stat.

Jag håller med. Det är det som återkommer i många inlägg. Tyvärr är det så pass patetiskt.

Om de sitter i kalsonger och undertröjor låter jag däremot vara osagt men avundsjukan och missunnsamheten är stor.

Och det är judehat i tråden så att det förslår. Det är djupt tragiskt.
Citera
2019-09-22, 19:32
Medlem
malmobons avatar
Citat:
Hur är det uppenbart?
Samma fråga har jag. Svara om du kan !
Citera
2019-09-22, 19:35
Medlem
malmobons avatar
Citat:
De har samma problem i Israel. Israel är ju en demokratisk stat som tillåter till exempel araber/palestinier i landet. Tyvärr visar dessa tacksamhet genom att trasha landet, svarttaxi och lurendrejeri vid Tel Avivs flygplats.

Man kan notera att om man var jude i "landet Palestina" så skulle man bli dödad direkt.

" Så,här vi svaret på varför dom inte åkte till Palestina "Man kan notera att om man var jude i "landet Palestina" så skulle man bli dödad direkt." men svarttaxi och lurendrejeri är kanske värre ?
Citera
2019-09-22, 19:52
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Hur demokratiskt är det att stjäla land menar du? Kan vi som demokratisk stat bara börja bygga lite kolonier i Norge när vi känner för det?
Citera
2019-09-22, 19:55
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Samtidigt är de flitigaste skibenterna i tråden sionister och låtsas påstå sig vara SD-röstare.

Oy vey!
Citera
2019-09-22, 19:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Hur demokratiskt är det att stjäla land menar du? Kan vi som demokratisk stat bara börja bygga lite kolonier i Norge när vi känner för det?

Nej, det kan vi inte. Norge är varken ett säkerhetspolitiskt hot gentemot Sverige, eller en del av Sverige historiskt över tusentals år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in