2019-09-21, 22:15
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Bindefelds tidigare jämna födelsedagar har firats i Grekland och på Mallorca, med liknande stora fester. Är dessa också judefästen, infiltrerade av den otäcke Die Juden?
Vilka svenska riksdagsledamöter deltog i hans födelsdagsfirande på Mallorca och i Grekland?
Citera
2019-09-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev
Denne Abraham - hur långt tillbaka i tid kan man spåra just de abrahamistiska religionerna? 4000 år 6000 år. Kristendom fattar man ju 2019 år sen jesus och hans stjärtgossar höll på - så kristendom är 2000 år.

Är det egyptiska gudarna abrahametiska(lol) eller är de helt före abraham.

Man har stora diskussioner inom egyptologi rörande tidsrum - det är inte de 200 eller 300 åren vilken dynasti som bestämde-----

Riktiga forskare slänger in 10.000 år ibland....gällande egypten

Man tror att Abraham levde mellan 2200-2300 år före Kristus och 1000 år före Moses så runt 4300 år sedan.. Kan med ganska stor säkerhet säga att de egyptiska gudarna var före
Citera
2019-09-21, 22:18
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Vilka svenska riksdagsledamöter deltog i hans födelsdagsfirande på Mallorca och i Grekland?

Det vet jag faktiskt inte. Detta bör rimligtvis ha varit 2009 och 1999, artiklarna är bristfälliga. Men om det var ungefär samma typ av fest så antar jag att en och annan partiledare slank med.
Citera
2019-09-21, 22:19
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Det vet jag faktiskt inte. Detta bör rimligtvis ha varit 2009 och 1999, artiklarna är bristfälliga. Men om det var ungefär samma typ av fest så antar jag att en och annan partiledare slank med.
Det tror jag inte. Yad Vashem finns inte i dessa länder.
Citera
2019-09-21, 22:25
Bannlyst
Verkligen när ORD tar slut drar våra politiker och festar i fem dagar.

Den globala klimatkastrofen var tydligen glömd.......

När FAN skall NI VAKNA? antagligen aldrig!
Citera
2019-09-21, 22:25
Medlem
Citat:
Det är väl inget att bry sig om. Den ende som verkligen har något verksamt recept gentemot gängkrig och förfall är inte bjuden på Bindefelds fest (paria) och är inte inbjuden till partisamtalen om gängkrigen.

Så det har ingen relevans alls i tråden.
Så nu är man hemma igen efter en middag där folk beklagar sig över sina meningslösa arbeten och vad får man se? Den vitruvianske mannen har inget bättre för sig än att sitta och spy på Flashback. Du är alltså en vanlig bondlurk som undrar varför Åkesson inte är bjuden som den idiot du är. Varför är inte Sjöstedt bjuden? Han sitter ju i riksdagen och är 'kändis'?
Citera
2019-09-21, 22:36
Medlem
Citat:
Haha, snyggt. Hoppas Bullens Pilsnerkorv smakade. Varför var du på en middag där folk beklagade sig över sina meningslösa arbeten? Konstig middag.

Åkesson är ju inte bjuden, han är paria eftersom SD är det enda parti som på riktigt står upp mot massinvandringen av araber.
Middagen är en tradition, ungefär som när ni på Listerlandet eller var fan du nu bor knullar var sin gris på Karl den Tolftes dödsdag. Du borde för övrigt inse att 1900-talet är över och ditt översitteri och din ytliga bildning inte imponerar på någon. Det måste du väl ha märkt? 'Jag är en frisörkändis' imponerar inte på någon längre, tvärtom blir folk bara förbannade när de hör sådant
Citera
2019-09-21, 22:38
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Åkesson är ju inte bjuden, han är paria eftersom SD är det enda parti som på riktigt står upp mot massinvandringen av araber.
Jaha, hur då? Återvandring och repatriering finns inte på deras agenda. Det kallas för kontrollerad opposition och är en del av ZOG. Med Jumshof, Bieler, Söder och Ekeroth behöver inte juden bekymra sig, det finns ingen oppositionell politisk vilja i Sverige.
Citera
2019-09-21, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Så nu är man hemma igen efter en middag där folk beklagar sig över sina meningslösa arbeten och vad får man se? Den vitruvianske mannen har inget bättre för sig än att sitta och spy på Flashback. Du är alltså en vanlig bondlurk som undrar varför Åkesson inte är bjuden som den idiot du är. Varför är inte Sjöstedt bjuden? Han sitter ju i riksdagen och är 'kändis'?

Det är ju för fan helt löjligt, när man påstår att alla övernattningar kostar 5 tusen per person!

Kan mycket väl tänka mig att juden får ca 90 % rabatt på det ordinarie priset.
Detta med hänsyn till antalet deltagare, och givetvis med all sannolikhet personlig bekantskap med hotellägaren.
Citera
2019-09-21, 22:51
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag måste ändå säga att det mest tragikomiska och underhållande i denna osmakliga äckfelfest och bjudresa är att det ser ut som att Camilla Läckberg är där med sin son! Hon är blekfet, osmickrande klädd i ceriserosa med bar tantaxel och upp över öronen glad och lycklig när hon glider in till "galamiddagen" med sin toyboy och nolla till make. Jag får mig ett gott skratt med min isterbuk!

Bildkälla: Expressen
Citera
2019-09-21, 22:59
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag måste ändå säga att det mest tragikomiska och underhållande i denna osmakliga äckfelfest och bjudresa är att det ser ut som att Camilla Läckberg är där med sin son! Hon är blekfet, osmickrande klädd i ceriserosa med bar tantaxel och upp över öronen glad och lycklig när hon glider in till "galamiddagen" med sin toyboy och nolla till make. Jag får mig ett gott skratt med min isterbuk!

Bildkälla: Expressen
Visste inte att Läckberg var judinna men hon ser ju ut som Marty Feldman. Grisfest.
Citera
2019-09-21, 23:01
Medlem
Citat:
Låt oss återkomma imorgon söndag, när ni förhoppningsvis har nyktrat till. Som sagt, detta "Die Juden"-hatet verkar alltid dyka upp efter klockan 19:00 ungefär. Ungefär då pöbeln fått sin grogg.
Ja du har väl ingenting att göra då mer än att vattna blommorna. Att en före detta frisör bjuder Israelvänliga politiker till Israel är mycket anmärkningsvärt. Packar du in nu? Festen har ju precis börjat. Du har fått nog efter att ha setat framför Flashback i tio timmar? Det kan jag förstå men vi andra skiter i när du behöver din skönhetssömn. God natt bondjävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in