2019-09-22, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ska vi titta på fakta?

The Percentage of American Adults Not Having Sex Has Reached a Record High

https://www.sciencealert.com/images/2019-03/washington-post-its-all-young-peoples-fault-1.JPG

a) 23% av USAs befolkning har sex 0 gånger per år.

b) 40% har sex varje månad = 12 gånger per år.

c) Så andelen av befolkningen som har sex 0-12 gånger per år är 60-65%.

2) Det betyder att majoriteten av den manliga befolkningen lever sexlösa liv.

3) Men det är värre än så:

https://www.sciencealert.com/images/2019-03/washington-post-its-all-young-peoples-fault-2.JPG

30% av män 18-30 rapporterar sex 0 gånger per år. Om du räknar in alla som har sex några få gånger per år kommer vi upp i kanske 40%.

4) Här är mer intressanta fakta,

5) Om kvinnor får välja då väljer de bort sex. De väljer också bort män som är arbetslösa.

6) Minst 50% av männen får inte sex utan laglig sexhandel. Ska vi ha ett samhälle där hälften av männen aldrig får ligga?

7) Sen får du räkna in att bland de som får ligga får en stor del ligga med tjockisar, mammor, starfishes, tanter, och annat hemskt. Så andelen män som får sex som är någorlunda okay ligger på kanske 20%.

a) Ska 80% av männen i samhället vara sexuellt otillfredsställda? För att kvinnor tycker det?
Word to ur' muther!

Statistiken talar sitt tydliga språk. Kvinnor är helt ointresserade av sex och har sex på kredit som du en gång uttryckte det. Kvinnor blir helt enkelt glada för att män inte får sex.
Citera
2019-09-22, 18:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
För att skalliga män med ölmage är inte det enda som finns och det enda du kan få. Men hur mycket ska krävas av män? "Se till att vara mer attraktiva". För det första - kvinnor väljer män utifrån statushierarkier (inte alltid ekonomisk status, kolla högstadieskolor som ett t ex), det säger sig självt att endast en viss del kan tillhöra toppen av en statushierarki. Historiskt (och nu) har kvinnor hellre delat på männen i toppen av hierarkin än att välja någon lite längre ner att ha för sig själv. Om massor av killar idag både är vältränade, trevliga och har bra jobb eller studerar, och ändå inte kan hitta någon som vill ha dem, vad ska de göra? Vad mer kan man begära? Jag lovar, hade kvinnor haft en bråkdel av de krav män har på sig idag hade de brutit ihop fullständigt.

Vi har PUA - tusentals män som betalar företag 20 000 kr för att under en helg lära sig att ragga (ej moraliskt tillåtet förstås eftersom det inte är politiskt korrekt). Det är en mycket stor rörelse på nätet med mängder av "gurus" och företag som erbjuder kurser och det faktum att de kan ta så sanslösa priser (vi snackar tusenlappar för några timmar) tyder på att det finns en enorm efterfrågan. Jag t ex provade PUA länge, gick inte. Tänk om kvinnor skulle behöva ägna sig åt sånt här om de öht ville att någon man skulle se dem.

Fast dejtar du män som du inte tycker ser bra ut? Tar du inte hänsyn till utseende alls?

Att vi är skadade av porr kan du mycket väl ha rätt i. Men den stora anledningen till varför så många män är sexlösa (och ja, att endast ha möjlighet att ligga med sådana man finner motbjudande är att vara sexlös, ingen man kommer nöja sig med det) är för att kvinnor hellre delar på männen i toppen än att ta någon längre ner för sig själv.

Jag tror inte att dessa "massor av killar som är trevliga, studerar och tränar" är de som inte träffar någon tjej. Jag har både en storebror och en lillebror. Lillebror är 4 år yngre, och både han och i princip alla hans vänner är i relation/sambo och vissa har barn. De är dessa trevliga, f.d studenter, ser hyfsade ut (normalt utseende). Jag tror inte att det är den kategorin som har problem med tjejer. Och vad mer är, deras flickvänner ser också helt normala ut och är inte några feministiska tjockisar i tältkläder.
Jag tror däremot att jag vet vilken kategori män som har svårt att träffa tjejer, och jag förstår att det måste vara skitjobbigt och svårt för dessa. Alternativt är det män som är autistiska och saknar den sociala förmågan.

Givetvis måste jag vara attraherad av en man för att kunna inleda någonting med honom. Vad jag försöker säga är att attraktionen inte sitter enbart i utseendet och framförallt inte i faktorer som om han har några kg för mycket eller inte. Jag pratar inte om feta män nu.
Jag har flera gånger varit med om att jag träffat en man som ser bra ut rent objektivt, men så efter några dejter så märker man att det inte finns någon spänning mellan oss, kemi saknas. Den lilla attraktion jag då kände för hans utseende försvinner, och då kvittar det att han är snygg. Finns ingen mental koppling är det game over även på sexfronten.
Å andra sidan har det hänt en gång att jag träffade en man som jag faktiskt inte tyckte var så attraktiv från början när jag bara såg honom. Men när han öppnade munnen och pratade med mig /flörtade på en fest så steg attraktionen direkt. Vi blev tillsammans sen, och jag var hur attraherad som helst. Han var dock välutrustad och fin därnere, och det spelar faktiskt rätt stor roll. Där har vi något som verkligen kan sabba en sexuell attraktion, om mannen har onormalt liten kuk eller om den skulle vara ful/defekt på andra sätt.

Vad jag vill ha sagt är att jag inte ser enbart utseende utan det sitter mycket i det mentala för min del. Mer än nånting annat är det kombination av utseende, karisma, intellekt och företagsamhet. Det sitter definitivt inte i pengarna iallafall.
För din del och en del andra här verkar utseendet liksom vara i totalt fokus och ni tycker att ni ska ha minst "7r" allihop. Jag förstår att det faller bort många potentiella sexpartners då.
Citera
2019-09-22, 18:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL96
Så med andra ord, BS!

Jag jobbar mindre än min kvinna och hon får köpa sina egna soffor och resor.

Acceptera att du är betabux.

Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
6. Nix. Det är en samhällsfråga som ska ses på utifrån befolkning och individ.
Att titta på kön är lika relevant som att dela upp efter dominant hand eller ptv/pth.

I ett feministiskt samhälle ska man alltid dela upp saker efter kön. Så mitt argument är legit.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Med tanke på att han är den främsta förespråkaren av att legalisera prostitition i Sverige, och han fullkomligt struntar i de negativa aspekter som skulle kunna komma med det, till och med förnekar dem, så ingår det att "knulla ovilliga" i hans resonemang.
Visst gör det WW?

Men varför är det så farligt om någon ovillig blir knullad? 90% av civila kvinnor blir ovilligt knullade hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Nej, jag skulle inte betala för sex. Jag tror inte jag är ensam man med den inställningen.

1) Självklart skulle du göra det. Du kommer aldrig att få välja mellan olika tjejer i vanliga livet. Aldrig få chansen att ligga med en snygg tjej, aldrig få ha 3kant med 2 tjejer. Lol @ sitta på hemmet och ångra sig när man är 80 år.

2) Det finns ingen belöning för att inte köpa sex. Ingen civil kvinna kommer att ha sex med dig. Du kommer inte att få nån medalj. Det enda som händer är att du missar saker som andra män får uppleva.

3) Samma kvinnor som pratar om hur dåligt det är att män köper sex skulle själva betala för sex med män om de fick chansen.
Senast redigerad av Babianen 2019-09-22 kl. 18:59.
Citera
2019-09-22, 19:00
Medlem
Pungterings avatar
Citat:

I ett feministiskt samhälle ska man alltid dela upp saker efter kön. Så mitt argument är legit.

Förutsatt att första parametern är det... vilket jag motsätter mig.
Citera
2019-09-22, 19:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag tror inte att dessa "massor av killar som är trevliga, studerar och tränar" är de som inte träffar någon tjej. Jag har både en storebror och en lillebror. Lillebror är 4 år yngre, och både han och i princip alla hans vänner är i relation/sambo och vissa har barn. De är dessa trevliga, f.d studenter, ser hyfsade ut (normalt utseende). Jag tror inte att det är den kategorin som har problem med tjejer. Och vad mer är, deras flickvänner ser också helt normala ut och är inte några feministiska tjockisar i tältkläder.

1) Men har de fått välja tjejerna eller blev de valda?

2) Skulle de välja samma tjejer igen från en line up på 20 tjejer?

3) Får de det sexliv som de vill ha?

4) Hur kommer tjejerna att se ut om 5 år? Hur kommer sexlivet att se ut?

Citat:
Jag har flera gånger varit med om att jag träffat en man som ser bra ut rent objektivt, men så efter några dejter så märker man att det inte finns någon spänning mellan oss, kemi saknas. Den lilla attraktion jag då kände för hans utseende försvinner, och då kvittar det att han är snygg. Finns ingen mental koppling är det game over även på sexfronten.

Men det är ett problem som ligger hos dig. Pirrar det inte till när du tänker på vad han har i byxorna?

Citat:
Å andra sidan har det hänt en gång att jag träffade en man som jag faktiskt inte tyckte var så attraktiv från början när jag bara såg honom. Men när han öppnade munnen och pratade med mig /flörtade på en fest så steg attraktionen direkt. Vi blev tillsammans sen, och jag var hur attraherad som helst. Han var dock välutrustad och fin därnere, och det spelar faktiskt rätt stor roll. Där har vi något som verkligen kan sabba en sexuell attraktion, om mannen har onormalt liten kuk eller om den skulle vara ful/defekt på andra sätt.

Nej det gör det inte. Nu försöker du bara vara fittig.

Citat:
Vad jag vill ha sagt är att jag inte ser enbart utseende utan det sitter mycket i det mentala för min del. Mer än nånting annat är det kombination av utseende, karisma, intellekt och företagsamhet. Det sitter definitivt inte i pengarna iallafall.

1) Eftersom det finns många kvinnor som tänker som du, och ingen vettig man orkar med det här tramset, är det klart att de betalar för sex istället.

2) Är det rätt mot män att tråka ut dem med trams istället för att ha sex och chilla? Vem vill ha en sån tjej?

Citat:
För din del och en del andra här verkar utseendet liksom vara i totalt fokus och ni tycker att ni ska ha minst "7r" allihop. Jag förstår att det faller bort många potentiella sexpartners då.

Utseende = genetisk kvalitet. Det är naturligt att män är attraherade av kvinnor som har bra proportioner eftersom det visar på bra hormonell balans hos kvinnan. Män kan inte hjälpa vad de är attraherade av. Acceptera det!
Citera
2019-09-22, 19:57
Avslutad
Allvarligt talat, varför bry sig överhuvudtaget om vad dessa feminister tycker? Har de haft rätt angående något överhuvudtaget?

Dessa dårar som Merapi med flera går inte att tala med, de ska bara ignoreras. Vi som haft mycket kontakt med sexsäljare vet ju hur verkligheten ser ut, låt dessa feministidioter tro vad de vill.

Det finns galna kvinnor i alla länder men det är inget som helst tvivel att svenska kvinnor rent generellt är galnast i världen. Men varför i helvete har den svenske mannen låtit dessa galningar styra agendan i landet? Vad är det för fel på männen i detta land? Det tål verkligen att diskuteras, och inte vad idiotfeminister tycker...
Citera
2019-09-22, 20:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Med tanke på att han är den främsta förespråkaren av att legalisera prostitition i Sverige, och han fullkomligt struntar i de negativa aspekter som skulle kunna komma med det, till och med förnekar dem, så ingår det att "knulla ovilliga" i hans resonemang.
Visst gör det WW?

Ad hominem innebär att du saknar riktiga argument.

Jag har konsekvent sagt att sexhandeln bara ska omfatta samtyckande och vuxna. Allt annat ska vara olagligt, och jag ser gärna skärpta straff för sexköp från minderåriga eller riktiga offer för människohandel. Men då ska det vara upp till en domstol att bevisa detta.
Citera
2019-09-22, 20:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Alltså enligt Babben så vill ändå inte män ha sex med sina tråkiga och fula, möjligen också feta fruar eller flickvänner, så det kvittar egentligen om kvinnan vill ha sex med mannen eller ej.
Är inte du alldeles speciell idag?
Hur tror du att de blev ihop med dem från första början?

Varför de stannar kvar idag förstår jag inte, när staten tagit över deras roll som förste försörjare.
Det lär ju inte vara för det passionerade sexet, för det finns många fler och mer passionerade lösnummer därute.

Var målet att krossa kärnfamiljen, så har de till mer än hälften lyckats. Fruntimmer över 40 får väl skaffa katt eller ta hand om invandrargrabbar på heltid.
Citera
2019-09-22, 20:48
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
nej han ljög....uppenbarligen så han var aldrig en s.k. "företrädare" snarare en förrädare.
Han ljög?
Alla genusvetare ljuger.
hela tiden och du vet mycket väl varför de ljuger.
Makt och pengar.

Det finns inget patriarkat. Det finns ingen könsmaktsordning, det finns inget glastak. Det finns bara två kön osv...
Citera
2019-09-22, 21:01
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Jag tror däremot att jag vet vilken kategori män som har svårt att träffa tjejer, och jag förstår att det måste vara skitjobbigt och svårt för dessa. Alternativt är det män som är autistiska och saknar den sociala förmågan.

Ja, det är som en förbannelse. Ha en fullt normal stark sexdrift men totalt sakna förmågan att attrahera kvinnor. Det gör mycket med en.

Citat:
Givetvis måste jag vara attraherad av en man för att kunna inleda någonting med honom. Vad jag försöker säga är att attraktionen inte sitter enbart i utseendet och framförallt inte i faktorer som om han har några kg för mycket eller inte. Jag pratar inte om feta män nu.

Samma här. För mig sitter det inte heller enbart i utseendet. När hororna kommer fram till mig på klubben och försöker sälja sex väljer jag de som både faller mig i smaken utseendemässigt och personlighetsmässigt. Jag föredrar sådana som är så där sprudlande, "bubbliga" personligheter, leendes, pratar med en som om man är en person och inte bara ännu en kund, som inte bara ställer 3 standardfrågor innan de frågar om man ska med upp till rummet. Den stora lyxen med att vara där är ju att jag kan välja. För en gångs skull har jag sexuell valfrihet. Något som de flesta kvinnor tar för givet att ha, men som de allra flesta män aldrig har.

Hade jag haft möjlighet att välja även annars hade jag självklart tagit fler faktorer än utseendet i beaktande. Jag kan tänka mig att sänka utseendekravet till en viss gräns, om det finns andra saker som kompenserar. Men bara till en viss gräns.

Citat:
Han var dock välutrustad och fin därnere, och det spelar faktiskt rätt stor roll. Där har vi något som verkligen kan sabba en sexuell attraktion, om mannen har onormalt liten kuk eller om den skulle vara ful/defekt på andra sätt.

So am I. Det är en av mina bästa features, om inte den bästa. Brukade titta mig i spegeln ibland förut och tänka på vilken jävla waste detta är. Denna kuk skulle kunna göra så många kvinnor lyckliga, men ingen får uppleva det eftersom ingen ger mig chansen. Även nu efter 30 räcker det med en vindpust för att väcka den till liv. Hoppas några av hororna har uppskattat den i alla fall. Det brukar ju vara det första de kommenterar, men man vet ju inte om de verkligen menar det eller om de säger samma till alla.

Citat:

Alla män (många) lyckas dock aldrig uppnå önskad nivå av utseende, karisma, intellekt och företagsamhet för att duga hur mycket de än kämpar och försöker. Varför ägna all sin tid och energi åt att försöka uppnå det för att sen om du mot förmodan lyckas ändå inte vara garanterad någonting? När det finns ett mycket enklare alternativ. Själv satsar jag på båda, man måste ju ändå göra någonting mellan bordellbesöken så under den tiden kan man ju lika gärna jobba på sig själv. Det kan ju kanske leda till i alla fall någonting med lite tur.

Citat:

Ja, men så är det. Män har trots allt en till stor del visuell sexualitet. Jag tycker att jag själv är kanske en 7:a så då tycker jag att jag också ska ha en 7:a eller iaf minst en 6:a till tjej, annars får det vara. Är liksom totalt omöjligt för mig att attraheras av en 4:a. Och jag vet att 1-10 skalan inte är optimal men för enkelhetens skull använder jag den här. Jag tror ändå de flesta förstår ungefär vad allt från en 1:a till en 10:a är.

Sen sitter inte jag här och tycker att världen är skyldig mig någonting. Jag kräver inte att samhället ska förse mig med kvinnor eller horor, utan det råkar vara så att det finns snygga kvinnor som är horor som jag kan träffa när jag vill och jag kan inte annat än vara tacksam för det. Jag behöver helt enkelt inte nöja mig med någon jag inte är attraherad av. Den dagen det inte längre finns någon kvinna som erbjuder sex mot betalning så är det inte mycket annat att göra än att finna sig i det, då får man väl återgå till celibat.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-09-22 kl. 21:11.
Citera
2019-09-22, 21:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Men har de fått välja tjejerna eller blev de valda?

2) Skulle de välja samma tjejer igen från en line up på 20 tjejer?

3) Får de det sexliv som de vill ha?

4) Hur kommer tjejerna att se ut om 5 år? Hur kommer sexlivet att se ut?

Men det är ett problem som ligger hos dig. Pirrar det inte till när du tänker på vad han har i byxorna?

Nej det gör det inte. Nu försöker du bara vara fittig.

1) Eftersom det finns många kvinnor som tänker som du, och ingen vettig man orkar med det här tramset, är det klart att de betalar för sex istället.

2) Är det rätt mot män att tråka ut dem med trams istället för att ha sex och chilla? Vem vill ha en sån tjej?

Utseende = genetisk kvalitet. Det är naturligt att män är attraherade av kvinnor som har bra proportioner eftersom det visar på bra hormonell balans hos kvinnan. Män kan inte hjälpa vad de är attraherade av. Acceptera det!

Du verkar ha missuppfattat situationen här. Det är ju inte jag som inte accepterar läget, det är männen som jagar slitzbrudar som inte accepterar hur människor ser ut. Hur tror ni att folk såg ut innan allt smink och Quickfix-produkter uppfanns? Just det.
Och vad mer är är att det är just dessa män som inte vill acceptera hur kvinnor ser ut som har problemet, inte jag. Vad ditt problem är har jag nog snart kopplat ihop, jag förstår mer än du tror

Hm, fanns här något mer att kommentera?
Jo just det, appropå "har de det sexliv de vill ha?"
Ursäkta men vem fan har exakt det sexlivet de önskar?
Citera
2019-09-22, 21:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ad hominem innebär att du saknar riktiga argument.

Jag har konsekvent sagt att sexhandeln bara ska omfatta samtyckande och vuxna. Allt annat ska vara olagligt, och jag ser gärna skärpta straff för sexköp från minderåriga eller riktiga offer för människohandel. Men då ska det vara upp till en domstol att bevisa detta.

Jaha. Men hur bevisas detta?
Du vet ju hur det ser ut med rättssystemet i detta land.
Gör oss alla en tjänst och flytta till ett land där prostitition är tillåtet och lämna oss ifred här i vårt prostitutionslösa samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in