Det beror helt på kvaliteten på västen och kalibern på vapnet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Om det stämmer att levern blev skadad kan man nog glömma att han burit skottsäker väst.
------------------------------------------------------------
Och nu är ni igång igen, det var fasligt vad känsligt detta är för somliga. GM KAN vara en försmådd ex-sexpartner, DET är det intressanta, inte könet på ev ex.
Det fetade: När polisen skriver "iförd ENDAST långärmad skjorta", så betyder det exakt orden som de skrivit. Just för att det inte ska finnas något utrymme för tolkningar.
Det fetade: Det finns belägg i form av en dom, text i en dom. Så det är inte alls någon trådsanning!
Sedan skriver du att "det är fullständigt normalt att vara bisexuell nuförtiden". Jaa, men sluta tjafsa om det då, INGEN har sagt att det är onormalt, ingen belastar HOL för ev bisexualitet. Däremot är det intressanta att han är OTROGEN, vilket kan göra fler personer ilskna på honom, och där det skulle kunna finnas en alternativ GM.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
HOLs s k läggning åt gayhållet är det ett par skribenter som envist hävdar. Att det står att AL bar "endast skjorta" handlar om att han inte hade tröja också. Men vissa här vill ju gärna göra saker lite värre än det är, utan att ha minsta belägg för saken. Det är så trådsanningar skapas. Ju oftare man pekar på vissa omständigheter desto sannare blir dom. Tror man. Att Göken hade en gayprofilering är en sak - har själv frekventerat flera gayklubbar i Sthlm - utan att vara gay. Så det säger heller ingenting. Men fantasin är stor i den här tråden. Men många är ju bisexuella idag vilket är fullständigt normalt, så hur som helst så förstår jag inte varför man slår upp det så stort här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Jag tror inte att han var naken på underkroppen. Han försökte nog bara förklara varför bettet tog extra hårt. En tröja eller jacka hade skyddat bättre än bara en skjorta.
De ska alltså ha öppnat dörren när KL kom dit utan byxor? (oj, det där kan också tolkas fel..)
Han ska ha gått runt i lägenheten när KL var där utan att klä på sig?
Jag tror att båda var påklädda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Exakt. Men det handlar ju om vilka skribenter här som envist hävdar att AL endast hade skjorta på sig. Inget mer. Alls. Med paketet dinglande och rumpan bar. När KL kom. Och när polisen kom. Ibland undrar man hur begåvningen ser ut här inne.
Det fetade håller jag helt med om, verkligen. Med tillägg om läsförståelsen.