2019-09-22, 01:52
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Men om du verkligen är psykolog så vet du exakt om beskrivningarna i tråden kan tyda på psykopati, och då kan du avgöra om DU tycker att han har psykopatiska drag, utan att för den skull sätta en diagnosetikett på honom.
Och då tilläggas att vi vet inte om uppgifterna om SD karaktär ens stämmer ned verkligheten, men OM vi ändå utgår från att uppgifterna stämmer...håller du med om att SD har psykopatiska drag då?
Annars undrar jag varför du ens svarade, om du bara kanske vill skydda/hjälpa honom?

Nej, jag håller inte med om det innan jag vet hur SD var som barn. Det är viktigt att veta, inte bara hur SD är nu som vuxen.
Citera
2019-09-22, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Jag tror snarare tvärtom, att jättemånga av pusselbitarna i det här enligt åklagaren oerhört stora pusslet kommer från just NFC. Man verkar ha fått sådana här sammanställningar från NFC ganska regelbundet under utredningens gång, och materialet har säkert växt ordentligt med tiden. Väldigt många pusselbitar kan också komma från de över 700 förhören, och kanske också mycket från t.ex. sociala medier som geocacheloggen och dykbloggen.

Däremot är jag alltså tveksam till att det skulle ha dykt upp någon enskild avgörande pusselbit efter så här pass lång tid, utan snarare då att det handlar om just den oerhört stora mängden pusselbitar man nu bör ha uppnått. Tidsfaktorn spelade antagligen också in här, dvs. att man helt enkelt måste försöka få till ett avslut nu.

Jag är nu mera väldigt övertygad om att 👤SD är och var den personen som bringade livet om Lena Wesstöm gällande den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.

Jag är 90% säker på att polisen har rätt Gärningsperson, det vill säga SD👤

Jag är också plötsligt väldigt övertygad om att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding kommer att ro båten hela vägen in till land.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-22, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Därför att @EGT inom sina tidigare skrivna inlägg försökt att rikta all uppmärksamhet mot dessa så kallade "pundare" istället för SD👤

Vi vet alla mycket väl att SD👤 idag sitter häktad på den högre misstankegraden, och att SD👤 tidigare endast var skäligen misstänkt för att att i svunnen tid ha bragt Lena Wesström om livet, vi vet också att det är mycket troligt att även ifrågavarande's före detta maka HD👤 är djupt insyltad i detta.

Mvh/ @JokerMannen

Är väldigt konstigt att du som LW vän, påstår att du är insatt i mordet, och vet så mycket om LW att du haft hennes dagbok i 1,5 år och skrev att SD HD och JG inte var inblandade öht i mordet...vilken lång tid det måste tagit för dig innan du träffat alla hennes andra vänner som öppnat dina ögon...trots att du har hennes dagbok som borde avslöjat allt...utan JG HD och SD...var det en så tjock dagbok att det tog så lång tid att du försvarade dom i januari..när började du plötsligt misstänka dom egentligen?
Läste du bara en sida om dagen i LW dagbok?
Nej du har haft lång tid på dig, det känns som att du bara dummar dig ärligt talat, vete fan vad du håller på med ärligt talat?
Förklara dig och gör det bra, om du vill vara trovärdig, TACK!
Citera
2019-09-22, 01:59
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Jag är nu mera väldigt övertygad om att 👤SD är och var den personen som bringade livet om Lena Wesstöm gällande den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.

Jag är 90% säker på att polisen har rätt Gärningsperson, det vill säga SD👤

Jag är också plötsligt väldigt övertygad om att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding kommer att ro båten hela vägen in till land.

Mvh/ @JokerMannen

Och för några minuter sedan så var det
EGTs pundare...
Citera
2019-09-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Jag ger dig här ett hittepå-exempel (med SD som GM):

1. Utredarna säkrar ett skoavtryck precis innanför LW:s dörr.

2. Utredarna säkrar skoavtryck på en masonitskiva hemma hos SD, dock så överenstämmer inte trycket med några av de skor som SD har hemma.

3. Utredarna hittar bilder där SD ses bära skor som överenstämmer med passande modell och storlek till avtrycket på masonitskivan.

4. Vittnen intygar att SD haft dessa skor på sig när han arbetat i garaget.

5. Analys av skoavtrycket hos LW stämmer överens med skoavtrycket från masonitskivan.

Slutsats: Skoavtrycket på masonitskivan är detsamma som vid brottsplatsen. Skoavtrycket på masonitskivan har kunnat kopplas till att vara från nu försvunna skor som SD haft på sig när han gått runt i garaget, där masonitskivan legat.

Tack Netherworld nu är jag med 👍
Citera
2019-09-22, 02:10
Medlem
Citat:
👉 Läs utifrån vad jag skriver och låt bli att förvränga det som tidigare skrivits av mig.

👤 Till observandum inkluderat iteration,

Jag skrev tidigare, att Polisen och KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding inkluderat från RättsMedicinalverket's obduktions-enhet med tillhörande RättsLäkare, att man har utgått från tiden och som approximativt klockslag 🕛00:00 gällande Tisdagen's inträde den 15 Maj år 2018, det vill slutligen säga, att ingen vet den exakta tidpunkten då Lena Wesström's kropp inte längre kunde upprätthålla kroppen's livsfunktioner och där slutligen då, döden inträffade.

Mvh/ @JokerMannen

Den där attityden kommer du ingenstans med!
Det är bara ditt problem att du inte är tydlig!
Dessvärre är att du tidigare skrivit att SD HD och JG är så trevliga såå och att du är övertygad om att de är oskyldiga och inte inblandade i mordet. Du är inte trovärdig enligt mig så som du heller på och ändrar dig fram och tillbaka.
Jag tror inte ett dugg på att du är insatt,
snarare tror jag att du är vän med både SD HD och JG också!
Citera
2019-09-22, 02:15
Medlem
Citat:
Bästa "Honan6" ..... Jag vill kortfattat , och tills vidare , låta mig deklarera för dig följande sagt att , det har ! säkrats många spår från själva den då aktuella mordplatsen , detta kriminaltekniska arbete , då utfört av mycket skickliga kriminaltekniker , och antalet säkrade spår är myckna från den platsen där den mördade koreanska kvinnan vid namn Lena Choon Shil Wesström hittades Lördagen den 19 Maj År 2018. Lena Choon Shil Wesström som då var boende i en bostadsrätt , en HSB BRF-lägenhet med 4 rum och kök på Bya-Lags-Gatan 4 A. inom Mikael:s distrikt i Nya Hjärsta inom Örebro kommun såsom Örebro Län. Vidare sagt , har man okså kunnat säkra många kriminaltekniska spår på andra platser.

Efter som jag har ett arbete att sköta , så återkommer jag till denna kriminal-tråden under rubriken "Mordet på Lena Wesström" när jag får tid för att skriva.

Jag vill avsluta detta inlägget med att berätta för dig , att jag har under 4 månaders tid läst in mig i Lena Choon Shil Wesström:s leverne , och hon förde även dagboks-anteckningar , och en stor mängd fotografier från hennes privata familj-album har talat för mig sitt klarspråk.

Detta ovan sagda , med bästa hälsningar från "JokerMannen"

Om du nu va hennes vän som du upprepar varför måste du då
läsa in dig
Citera
2019-09-22, 02:22
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Var någonstans i vivalla menar du, är det skogen som du syftar på, eller menar du föremålet som en privatperson hittade ?

Nu har det snurrat till ordentligt va?

Det var ju du som räknade upp vilka
som bor på Dammvägen.

Varför yrar du plötsligt om Vivalla?
Citera
2019-09-22, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frouzan
Om du nu va hennes vän som du upprepar varför måste du då
läsa in dig

Borde inte polisen ha dagboken? Det här är skumt!
Citera
2019-09-22, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nu har det snurrat till ordentligt va?

Det var ju du som räknade upp vilka
som bor på Dammvägen.

Varför yrar du plötsligt om Vivalla?

Precis det gjorde han, massa initialer på dammvägen som han sen raderade!
Va håller han på med? Varför raderade han?
Citera
2019-09-22, 02:45
Medlem
gloriouslifes avatar
Ovissheten måste vara tärande för SDs
vänner som inte har en aning om vad
polisen har på honom.

Om fler är inblandade så är de nog
livrädda för att SD ska börja snacka
och att insatsstyrkan snart kommer och
knackar på hos dem också.
Citera
2019-09-22, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Borde inte polisen ha dagboken? Det här är skumt!

Jo visst borde polisen ha dagboken
tror inte JM har den.
Mer än skumt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in