Citat:
1.Alla som följt tråden vet att LW blev våldsamt mördad bakom planket.
➡➡2. Det har åtskilliga gånger postats om "rysningar och kalla kårar"om vad en sån person är kapabel till. .
➡➡3. Många gånger har skrivits att mördaren inte skyr några medel och saknar samvete.
Ett mönster hos dig är att du tuggar om gamla uppgifter och postar dom dubbeltydigt i avsikt att ge intryck att du har en särskild insikt med "Personliga " kontakter i utredningen.
Tycker du att jag har fel kan du enkelt skingra dimmorna genom att vara vänlig att svara på en enkel fråga.
Om din text inte avser ett mer allmänt tyckande eller din personliga åsikt så svara på om du Jokermannen personligen träffat "din" Person som sett Lenas brutalt sönderslagna kropp innan RMV forslade bort den? Ja eller nej?.
1. JA?
2. NEJ?
➡➡2. Det har åtskilliga gånger postats om "rysningar och kalla kårar"om vad en sån person är kapabel till. .
➡➡3. Många gånger har skrivits att mördaren inte skyr några medel och saknar samvete.
Ett mönster hos dig är att du tuggar om gamla uppgifter och postar dom dubbeltydigt i avsikt att ge intryck att du har en särskild insikt med "Personliga " kontakter i utredningen.
Tycker du att jag har fel kan du enkelt skingra dimmorna genom att vara vänlig att svara på en enkel fråga.
Om din text inte avser ett mer allmänt tyckande eller din personliga åsikt så svara på om du Jokermannen personligen träffat "din" Person som sett Lenas brutalt sönderslagna kropp innan RMV forslade bort den? Ja eller nej?.
1. JA?
2. NEJ?
Sett enligt de markerade pilarna➡➡ inom din citat-ruta här ovan sett, återigen förvränger du det som jag tidigare har framfört inom mina tidigare skrivna inlägg.
2: ) Citat: "Det har åtskilliga gånger postats om "rysningar" och "kalla kårar"
Till observandum, det är faktiskt första gången som jag framfört dessa orden, det vill säga, "rysningar" samt "kalla kårar" ... därför har du brukat dig av en osannfärdighet.
3: ) Citat: "Många gånger har skrivits att mördaren inte "skyr några medel" och "saknar samvete .... ditt påpekande är som ovan helt och hållet osannfärdigt.
👤 Jag har vid ett flertalet tillfällen träffat och även därtill samtalat med två oberoende personer av varandra och [vilka]... som kände Lena Wesström mycket väl, varav speciellt den ena personen som just Lena Wesström hade anförtrott sig till på djupet åt. Denna ifrågavarande, har i förtroende berättat för mig väldigt mycket beträffande Lena Wesström, vilken jag i min tur har valt att fullständigt förlita mig till, detta beror också på att jag har komparerat vad jag själv tidigare kände till om Lena Wesström med vad vederbörande berättat för mig. Jag har av bägge individerna blivit bemött på ett otroligt människovänligt sätt, vilket jag i min tur har givit dem min stora tacksamhet för. Bägge personerna känner också till att jag själv kände Lena Wesström som en vän.
👤 Slutligen sagt, så står det inom mitt eget personliga intresse att få detta mordet uppklarat och att rätt Gärningsperson kommer att kunna åtalas med mycket kännbara påföljder för den hänsynslösa och brutala dödsmisshandeln som vederbörande brukade mot sitt offer under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018, och den egentliga grymheten från Gärningspersonen's sida som såg till genom sitt Módus Operándi, att tre barn förlorade sin mamma för all framtid, jag vet att du @Snor-Johan tycker att detta skrivna är rent dravel, men det är just sådan, som verkligheten är och då var, och jag tror att du verkligen vill förneka detta som ett faktum.
Mvh/ @JokerMannen