2019-09-22, 00:00
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Har vi några gäster under 40 ?

Hade festen varit 1999 hade exakt samma människor varit inbjudna minus politikerna då. Fan va det luktar mjällschampo och hålfotsinlägg av ”kändisbilderna”
Citera
2019-09-22, 00:00
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Vilka svenska riksdagsledamöter deltog i hans födelsdagsfirande på Mallorca och i Grekland?

Åtminstone Mona, hon är ju där nu, men även för 10 år sen, då som partiledare för S, och även för 20 år sedan, då betalde Bindefeld och det blev rabalder, så för 10 år sedan så uppgavs att hon betalde själv, nu antar jag att Bindefeld betalar allt, för kronofogden är väl fortfarande efter Mona efter sina bedrägerier? så hon har väl inga pengar själv att åka för...
Citera
2019-09-22, 00:01
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AhadAhad
Jo absolut alla tre religionerna grundar sig i Abraham men de flesta kristna och muslimer idag härstammar inte från Abraham (endast araberna) vi diskuterade blodslinjer inte religionerna.. Nu går vi lite väl OT här känner jag men vart har du läst att de hade blåa ögon?

Ja, var kan jag ha läst? Universitetet kanske?
Arab anger ett geografisk område inte ett folkslag. En svensk eller europe är inte heller ett folkslag vilker exempelvis enuiter och aborginer är.

Människan (homo sapiens) har migrerat från afrika. När europa och norden koloniserades efter förra istiden så var det av ett mörkhyat folk med blå ögon. Vi är av samma skrot och korn m.a.o.

Enligt skriften föddes Abraham (Ibrahim) år 2002 före kristus. Han föddes i 20:e generationen efter Adam och Eva. Abraham var inte arab då det begreppet inte fanns på den tiden.

Efter att en profet som levde år 570-632 efter kristus så börjar det uppstå en religionsuppfattning som kommer att kallas islam, det sker efter att andra människor 200 år tidigare börjat föra fram en profet vid namn Jesus av Nasareth som man kallade kristus (den smorde).
Senast redigerad av ehuru 2019-09-22 kl. 00:06.
Citera
2019-09-22, 00:03
Avslutad
Det märkliga med resan är följande:

Hur kan någon människa lyckas få tre svenska partiledare att avsätta flera dagar på en nöjesresa. Och hur kan någon människa få en så stor del av den svenska kändiseliten att avsätta så mycket tid åt något så banalt.

Min gissning är att många av dessa kändisar befinner sig på någon form av sluttande plan där de i praktiken inte längre har något val. Oklart varför, men något slags innanför/utanför situation har kanske byggts upp.

Det är inte ens säkert att de själva begriper vilka typer av hållhakar som byggs in i den här typen av "vänskap".

Visst, rent formellt, och rent teoretiskt, kan det handla om "goda vänner", men varje sannolikhetsbedömning leder snarare fram till att det är annat än sann vänskap som håller en sådan här grupp samman. Att en kändis är kompis med en annan kändis är lätt att svälja. Men att många dussin kändisar skulle ingå i en vänskapsgemenskap förefaller inte troligt.
Senast redigerad av PresidentBahama 2019-09-22 kl. 00:14.
Citera
2019-09-22, 00:06
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Den evige Bindefeld bjuder våra folkvalda hycklare till ockuperad mark på dekadent födelsedagsfest.
Mitt i pågående kris i moder Svea.

Taxichauffören jag snackade med idag slängde ur sig en hel del om att man bör deportera alla kriminella invandrare till en öde ö och låta dem ha ihjäl varandra. Han kom ursprungligen från Tunisien, så det råder uppenbarligen konsensus även bland de integrerade invandrarna.

Min libanesiska hårfrisörska sedan 30 år tillbaka är av exakt samma åsikt. Liksom mina turkiska grannar som "invaderade" landet Sverige 1974. Ingen normal eller intelligent människa vill ha detta bajsland som Sverige har förvandlats till de senaste 10-15 åren.
Citera
2019-09-22, 00:10
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PresidentBahama
Det märkliga med resan är följande:

Hur kan någon människa lyckas få tre svenska partiledare att avsätta flera dagar på en nöjesresa. Och hur kan någon människa få en så stor del av den svenska kändiseliten att avsätta så mycket tid på något så banalt.

Min gissning är att många av dessa kändisar befinner sig på någon form av sluttande plan där de i praktiken inte längre har något val. Oklart varför, men något slags innanför/utanför situation har kanske byggts upp.

Det enkla och skrämmande svaret är att våra folkvalda toppolitiker är nollor. Jubelidioter styr vårt land och ingen verkar ha för avsikt att kritisera, ifrågasätta eller avsätta dessa skojare. Tack vare deras väljare och deras egen inkompetens ser landet ut som det gör idag.
Citera
2019-09-22, 00:34
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag är så glad för Ebba, Nyamko och Kristers skull. Fantastisk möjlighet för dessa tre som ingen svensk skulle tacka nej till
Citera
2019-09-22, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det enkla och skrämmande svaret är att våra folkvalda toppolitiker är nollor. Jubelidioter styr vårt land och ingen verkar ha för avsikt att kritisera, ifrågasätta eller avsätta dessa skojare. Tack vare deras väljare och deras egen inkompetens ser landet ut som det gör idag.

De enda riksmedia som inte ägs av staten kontrolleras av samma folk som Bindefeldt.
Citera
2019-09-22, 00:41
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag är så glad för Ebba, Nyamko och Kristers skull. Fantastisk möjlighet för dessa tre som ingen svensk skulle tacka nej till
Instämmer, en fantastisk möjlighet att de inte bryr sig det minsta dugg om sina uppdrag.
Citera
2019-09-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hur får du in Juden (Die Evige Juden, som nazisterna sa) i detta? Är det att festen råkar gå av stapeln i Tel Aviv? Tidigare har Bindefeld haft sina jämna födelsedagar i Grekland och Mallorca.

Det heter Der ewige Jude och är en nazistisk propagandafilm från 1940. Det är bara pinsamt när du vräker ur dig en massa dynga och lägger ord i andras mun.
Citera
2019-09-22, 00:43
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Varför agerar medierna som att politikerna har våldtagit minderåriga? Man går på en jävla fest, gå vidare!!

Herregud vilken soptunna medierna har blivit i Sverige. Jag läser tidningar men jag skäms som fan för att göra det.
Citera
2019-09-22, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Man går på en jävla fest

Men man drar inte och festar medans ens hus brinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in