2019-09-21, 23:01
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Visste inte att Läckberg var judinna men hon ser ju ut som Marty Feldman. Grisfest.

Och ovanpå denna visuella (skratt)chock uppenbarar sig nu Christer Lindarw i Aftonhoran iklädd kritstrecksrandig långkjol, dagen till ära. Skjut mig!
Citera
2019-09-21, 23:16
Medlem
CyberIngmars avatar
Lite kul ser ut som att alla som annars är pk är där Jonas Gardell med Mark Levengood, Eva Dahlgren med Attling, Mona Sahlin, Fredrik Reinfeldt med flera. Vad hände med mänskliga rättigheter och klimatet. Varför har msm inte kritiserat partiledarna och c-kändisarna för flygandet. Vars är flygskamen vanliga Svenssons ska känna.

Den där gästlistan ryser. Palestina har gärna fått bomba platsen festen ägde rum i.
Senast redigerad av CyberIngmar 2019-09-21 kl. 23:25.
Citera
2019-09-21, 23:16
Medlem
tjallepetters avatar
Den evige Bindefeld bjuder våra folkvalda hycklare till ockuperad mark på dekadent födelsedagsfest.
Mitt i pågående kris i moder Svea.

Taxichauffören jag snackade med idag slängde ur sig en hel del om att man bör deportera alla kriminella invandrare till en öde ö och låta dem ha ihjäl varandra. Han kom ursprungligen från Tunisien, så det råder uppenbarligen konsensus även bland de integrerade invandrarna.
Citera
2019-09-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Låt oss återkomma imorgon söndag, när ni förhoppningsvis har nyktrat till. Som sagt, detta "Die Juden"-hatet verkar alltid dyka upp efter klockan 19:00 ungefär. Ungefär då pöbeln fått sin grogg.

Nu har du skrivit om judar och "Die Juden" i vartenda inlägg. Är du helt besatt?

Får man inte kritisera en person pga den är judisk? Det verkar jättekonstigt.

Jag skiter i om det är judar el kineser el batikkärringar från gävle. Alla som lobbar för massinvandring till Sverige och Europa är fientliga mot oss européer.

Du förstår säkert inte det men den judiska eliten i Sverige är starkt förknippad med massinvdringsvurm. Inte alla kanske men många.
Därför undrar man vad bindefeldt vill med de tre partiledarna.
Fattar du kanske lite nu?
Citera
2019-09-21, 23:19
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu börjar det dra ihop sig till kväller, och folk kan ha fått en och annan grogg innanför västen. Då spårar tråden som vanligt, nu är det åter Die Juden som har arrangerat detta lismande evenemang för att nästla sig in i den oskyldiga svenska folkkroppen.

På dagen är tråden faktiskt riktigt resonabel.
Under dagen jobbar jag. Detta är ett regisserat israeljippo. Ortodoxa judar eller nyfrälsta spelar ingen roll... Islam har shia och sunni, kristendomen katolisismen och protestantismen. Judendomen är den enda av tre abrahamistiska religioner som av världssamfundet (NF) tilldelats en stat och utifrån den terroriserar oliktänkande. Frågor på det?
Senast redigerad av ehuru 2019-09-22 kl. 00:04.
Citera
2019-09-21, 23:20
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Tolvåring? Varför är du så blygsam? Endast en ensiffrig "enfant" kan höja mina ögonbryn i bevittnandet av denna sodomitiska tillställning.
Min kristna värdegrund påbjuder att jag iakttager klädsam blyghet när den arrogante juden betraktas. Ber om ursäkt för min servila hållning.
Citera
2019-09-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag tror du kan vara lugn. Hade Bindefeld gillat massinvandring hade han inte festat i ett land där större delen av befolkningen hatar araber. Det som det handlar om istället är att förbättra Israels rykte. Tre svenska partiledare som festar loss i Tel Aviv är en fjäder i hatten.

Förbättra Israels rykte ja. Men det där med massinvdringen tror jag inte på. Du har Reinfeldt mfl på listan som är extremister när det gäller massinvandringen. Särskilt Reinfeldt
Den kanske vidrigaste personen i Sverige men det är ot.
Tyvärr, det handlar om ett fortsatt öppna era hjärtan kalas.
Vi betalar.
Citera
2019-09-21, 23:25
Bannlyst
Izabella ser inte ut att gilla sällskapet.

https://www.instagram.com/p/B2prbnmCLz3/?hl=sv
Citera
2019-09-21, 23:30
Medlem
Citat:
Jag måste ändå säga att det mest tragikomiska och underhållande i denna osmakliga äckfelfest och bjudresa är att det ser ut som att Camilla Läckberg är där med sin son! Hon är blekfet, osmickrande klädd i ceriserosa med bar tantaxel och upp över öronen glad och lycklig när hon glider in till "galamiddagen" med sin toyboy och nolla till make. Jag får mig ett gott skratt med min isterbuk!

Bildkälla: Expressen

Har personligen aldrig tidigare hört talas om Bindefeld, men kan medge jag är helt ointresserad av s.k. "kändis-skvaller".

Däremot verkar denna fest genom olika media, att även några miljoner tämligen neutrala betraktare (som ja) lär känna "festfixaren"!
Kan tänka detta är en uträknad strategi från juden???
Citera
2019-09-21, 23:39
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Har personligen aldrig tidigare hört talas om Bindefeld, men kan medge jag är helt ointresserad av s.k. "kändis-skvaller".

Däremot verkar denna fest genom olika media, att även några miljoner tämligen neutrala betraktare (som ja) lär känna "festfixaren"!
Kan tänka detta är en uträknad strategi från juden???

Snarare mer "uttänkt" av hans så kallade gäster, B-kändissvansen som samtliga (utom Ebba BT) hade sina glansdagar på 80-talet. Det är dessvärre ett gäng tragikomiska gubbar och kärringar med bäst-före-datum sedan länge passerat som vi tvingas bevittna här.
Citera
2019-09-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Ja han måste ju ha haft sponsorer som han ordnat glans åt genom sina kändisfester. Och nu ordnar dom lite glans åt honom och pimpar upp hans födelsedagsfest.

Nja - Vad som hände var att en prominent familj som också tillhör diasporafolket gav honom ensamrätt att bestämma vilka som fick komma på filmpremiärer. De ägde biograferna då och det var ju hett att få synas bland de utvalda som fick gå på röda mattan. Sen spann det vidare och till slut så kan diasporafolket i princip bestämma vilka som är inne och ute.

Så byggs diskret ett etniskt inflytande upp.
Citera
2019-09-21, 23:57
Medlem
Citat:
Snarare mer "uttänkt" av hans så kallade gäster, B-kändissvansen som samtliga (utom Ebba BT) hade sina glansdagar på 80-talet. Det är dessvärre ett gäng tragikomiska gubbar och kärringar med bäst-före-datum sedan länge passerat som vi tvingas bevittna här.

Men du måste väl ändå medge, att denna fest med all dess mediebevakning, måste vara den allra bästa reklam för Bindefeld!

Jag personligen hade nog sett ansiktet någon gång i något sammanhang innan, som totalt ointresserad för "kändis-skvaller".
Men hade ingen aning om vem fan han var, eller vad han sysslade med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in