Citat:
Ursprungligen postat av
Neverever31
Tråkigt att du lämnar tråden, du har bidragit på en hel del sätt. Ja, tonen är inte speciellt trevlig, men brukar tänka på de som går till personangrepp att dom är rätt små människor som är "jättetuffa" bakom ett tangentbord. Det är helt ok att tycka olika, men man kan göra det på mer eller mindre moget sätt. Hoppas du inte farit illa, och välkommen tillbaka om du ändrar dig!
Det finns en huvudmisstänkt i fallet som varit inne och vänt hos polisen och som är omskriven och intervjuad av kvällspressen.
Hon blev rikskändis över en natt. Alla undrar vem hon är och varför hon blev misstänkt.
Det dyker upp en medlem i tråden som visar sig vara en nära bekant till huvudpersonen här och folk blir så klart nyfikna.
H*n öser ur sig en massa info om KL, springer på tingsrätten och fotar, sitter i telefonköer till 11414, laddar upp domar, lägger fram teorier, pladdrar på om mejl och sjuksköterskor och gud vet allt. Och bjuder in till träff på golfklubb för en diskussion om fallet irl...
Tonen hos många här kunde vara mycket bättre ja men är någon förvånad att det blir lite yvig stämning med många frågor efter nollåttas sätt att hantera sin relation med KL här i tråden?
Samma person har hävdat att Blondinbella är eskort, pippat med otrogen hotellmagnat, är gravid, ska göra abort, vad som står i sms med hennes bekanta och evtl älskare och massa annan skit som ni får läsa er till själva i den tråden och 08 har redogjort med en nästan skrämmande detaljnivå vad som försiggår i hennes hem och privatliv.
Snacka om inside information.
Personligen såg jag ett mönster efter att ha plöjt de inläggen. Här är väl inte folk lika skvallerkåta på vad som försiggår hemma i kvinnliga bloggares hem som 08 är och då får 08 ta att folk biter tillbaka.
Men igen, sköt det snyggare så skrämmer ni inte bort folk i onödan. Annars sätter jag mina cent på att 08 lämnar pga av att ha blivit genomskådad och det blev för svårt att bemöta. Kan typen.