Citat:
Ursprungligen postat av
kate88
Citat:
Ursprungligen postat av
Gusselby
Min fetning. ...och där kom huvudmotivet.
Jag tror ni har fel att KL skulle bry sig om barnen, hon bara utnyttjar barnen för att straffa/komma åt HOL.
Karins beteende visar klart och tydligt att
hon skiter fullständigt i sina barnen .
Karin verka vilja att hennes barn ska bli föräldrarlösa som hennes systerson. Son till den alkoholiserade systern Pi*a har tydligen också mellan åren 2012-214 förlorat sin pappa och 2019 dog hans mamma.
Karin kommer inte att ge sig förrens HOL är död och nästa gång kanske hon själv skjuter honom.
Jag menade att det är KL:s motiv,
om hon är skyldig till anstiftan vill säga, det vet vi inte än och jag tror inte att vi kommer att få veta det heller. Tyvärr. Ännu mer tyvärr för henne om hon är oskyldig. Eller, ja, det är tyvärr vilket som om det inte blir uppklarat.
Däremot tror jag inte att hon skulle få vårdnaden just nu, men hon kan ju tro det och
om hon är skyldig så handlar nog det mesta om att förstöra så mycket som möjligt för Henrik O L, helst se honom död kanske men hon tänker nog inte så mycket längre. Om hon inte är helt iskall så vill hon säkert vara med sina barn och känner stor sorg över hur det har utvecklat sig. Om hon "bara" kan ordna till sig så kan hon få ett bra förhållande med barnen senare även om de då är vuxna. Sorgligt att ha missat så mycket av deras uppväxt. Hoppas hon kommer till insikt, lyckas rätta till sig och att de kan lita på henne längre fram.