2019-09-21, 15:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
På vilket sätt är du lyckligt lottad för att en "10a" tar 1000 spänn för att uthärda ha sex med dig på alla fyra?

Du får inte reproducera dig på det sättet, du får inte nån kärlek på det sättet, du blir inte "sedd",
allt du får är 5 minuters fejkande från en uttråkad människa som förmodligen föraktar dig och din kuk rejält.

Är det "lycka" tycker du?
I sånt fall är du ju inte bara en loser, du är dessutom en gravt patetisk loser som saknar intellektuell kapacitet att se sanningen.

Jag fattar inte hur du kan vara så jäkla elak. Han har iallafall lagt korten på bordet och berättat hur han ser på saken och varför han gör det. Och pratar om det på ett respektfullt sätt. Vad man sen tycker om saken är en sak för sig, och den åsikten har var och en rätt till, men detta du skriver här är bara elakt och onödigt.
Vill du ta ut aggressioner finns det bättre användare, typ Wordwarrior, som konsekvent skriver riktigt vidriga saker och inte visat minsta tillstymmelse på mänsklighet.
Citera
2019-09-21, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag fattar inte hur du kan vara så jäkla elak. Han har iallafall lagt korten på bordet och berättat hur han ser på saken och varför han gör det. Och pratar om det på ett respektfullt sätt. Vad man sen tycker om saken är en sak för sig, och den åsikten har var och en rätt till, men detta du skriver här är bara elakt och onödigt.
Vill du ta ut aggressioner finns det bättre användare, typ Wordwarrior, som konsekvent skriver riktigt vidriga saker och inte visat minsta tillstymmelse på mänsklighet.

..det finns ett grundläggande hat som färgar diskursen..
Citera
2019-09-21, 15:28
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
du kallar andra människor för djur
Är inte det lite magstarkt av en feminist att anmärka på?
Citera
2019-09-21, 15:38
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Majoriteten av prostituerade i Sverige kommer från fattiga länder, företrädesvis Bulgarien, Rumänien och Nigera. Eftersom vi kan anta att de inte är berättigade till svensk a-kassa så antar jag att ingen av dem är att betrakta som frivilliga.

Haha, hur ser det ut i din hjärna??
Citera
2019-09-21, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Haha, hur ser det ut i din hjärna??
Så vad tycker du själv om ifall man ska kunna tacka nej till bordelljobb för att man hellre vill gå hemma a-kassa?
Citera
2019-09-21, 15:54
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Så vad tycker du själv om ifall man ska kunna tacka nej till bordelljobb för att man hellre vill gå hemma a-kassa?

Ja, jag anser att prostitution ska vara lagligt. Det spelar förstås ingen större roll att sexköp är förbjudet då män ALLTID kommer att göra nästan vad som helst för att få ha sex med kvinnor. Men ja, feministkärringarna kan dra åt helvete.

För att besvara din fråga.
Citera
2019-09-21, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Ja, jag anser att prostitution ska vara lagligt. Det spelar förstås ingen större roll att sexköp är förbjudet då män ALLTID kommer att göra nästan vad som helst för att få ha sex med kvinnor. Men ja, feministkärringarna kan dra åt helvete.

För att besvara din fråga.
Min frågade handlade om man skulle kunna tacka nej till bordelljobb och få a-kassa istället.
Citera
2019-09-21, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Är inte det lite magstarkt av en feminist att anmärka på?

Ok du refererar till hon som kallade män för djur runt 1995, ca 24 år sedan. Tämligen gammal "nyhet". Jag håller inte med henne, jag tycker inte män är djur. I övrigt är jag minimalist.
Citera
2019-09-21, 16:18
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Min frågade handlade om man skulle kunna tacka nej till bordelljobb och få a-kassa istället.

alla jobb kräver kompetens + god vilja annars får du sparken omgående. gäller vare sig du städar eller horar.

så ser verkligheten ut oavsett a-kasseregler.
Citera
2019-09-21, 16:22
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ok du refererar till hon som kallade män för djur runt 1995, ca 24 år sedan. Tämligen gammal "nyhet". Jag håller inte med henne, jag tycker inte män är djur. I övrigt är jag minimalist.
2005.

Sedan dess har retoriken mot män blivit mycket mycket värre. Då blev det kritik, idag går det utmärkt att hävda att män bör dödas, att män ska hatas, att män inte är människor.

Kallar man sig feminist är det det man står bakom.
Citera
2019-09-21, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag tror faktiskt att vederbörande är psykiskt sjuk på något sätt. Eventuellt nån form av multipla personligheter, eller bara någon som finner stor glädje i att trolla.
För att komma på allt som vederbörande skriver måste man dock ha rätt sjuk fantasi.
Nånting stämmer inte här iallafall.

Tänker som du.

En avtrubbad människa som jag inte kommer att svara mer, är rädd för att "exploatera" henne och jag får bara dåligt samvete. Efter min senaste kommentar går jag inte längre.
Citera
2019-09-21, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
2005.

Sedan dess har retoriken mot män blivit mycket mycket värre. Då blev det kritik, idag går det utmärkt att hävda att män bör dödas, att män ska hatas, att män inte är människor.

Kallar man sig feminist är det det man står bakom.

I vilken mainstream media kommunicerar de att döda män?

Minimalist, inte feminist. Främst minimalist iallafall, det är mest det jag lever efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in