2019-09-21, 13:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fast nu kan ju inte män detta, för utbudet av människor som fullt frivilligt av egen sexuell vilja och med full frihet att sluta när helst dde vill alldels för litet för att täcka sexköpares över detta klots efterfrågan på just sex.

Lulz var får du det ifrån?

Citat:
Hela prostitutionshandeln i världen bygger på just tvång coh ofrivillighet av olika slag.

Nej det är din sexfantasi.

Citat:
Och det stora problemet med hela denna "business"....är just sexköpares ( som nu oftast är män) inställning av att det på något mycket märkligt vis skulle vara helt ok, moraliskt, sexuellt, socialt etc etc att runka i andras människors kroppar mot betalning....eller pga våld, hot, förtyck, krig etc.

1) Hur vet du det? Har du frågat dem och fått det svaret?

2) Om de bara ville runka då skulle de stanna hemma och göra det. Torskar vill ha en specifik fantasi. Det kan vara en ung tjej som är lösaktig, en student-tjej som behöver pengar och är lite nyfiken på sex, nyfomanen som inte kan få nog, and so on.

3) Allt bygger på en tjej som vill ha sex. Kvinnor som inte vill får män uppleva varje dag helt gratis.

Citat:
jag tror inte för en endaste sekund dessa män skulle vilja leva i en värld där deras egen kropp skulle betraktas på detta sättet av andra människor...som ett objekt det kan vara ok för andra att runka i så fort objektet i fråga hamnar i taskiga villkor i livet.

Ja de skulle tacka nej till att låta kvinnor suga av dem mot betalning. Jättehemskt. Skador för livet. Trafficking.

Citat:
Om även män ( som grupp) börjar anamma kivnnors ( som grupp) generella inställning till att hela poängen med sex är just ömsesidigheten ( min förenkling) så hade världen sett fan så mycket tryggare ut.

Ja om män började kräva kvinnor på betalning för sex skulle det vara bra för jämställdheten.
Citera
2019-09-21, 14:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu råkar jag vara heterosexuell man och undviker i största möjliga mån att ge män sex men samtidigt går det ju att konstatera att det måste ju finnas en eller kanske rätt många anledningar till att vissa män som du tex blir nekade sex och att felet egentligen ligger hos er själva?

Ja det vet jag väl. Du kan ju läsa tidigare inlägg jag skrivit till moment22x22 t ex.

Citat:
Hororna du går till vill nog knappast heller ha sex med dig frivilligt men dom tar ju betalt för besväret.

Det menar du inte?

Citat:
Det finns alltid vinnare och förlorare och du och trådens sexköpare till helt uppenbart den sistnämnda kategorin, att det sen finns kvinnor och män som anser att sexköp är förkastligt får du också acceptera. Sex är ingen mänsklig rättighet lika lite som rikedom.

Svårt att se mig som förlorare när jag har en naken 10:a framför för mig på alla fyra. Kände mig rätt lyckligt lottad tbh. Värt en tusenlapp. Skulle snarare se de män som lever i sexlösa relationer och äktenskap som förlorare.

Ok, och att det finns män och kvinnor som inte anser sexköp vara förkastligt får du acceptera. Nej, sex är ingen mänsklig rättighet, därför är jag tacksam över att det finns kvinnor som erbjuder det.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-09-21 kl. 14:07.
Citera
2019-09-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Svårt att se mig som förlorare när jag har en naken 10:a framför för mig på alla fyra. Kände mig rätt lyckligt lottad tbh. Värt en tusenlapp. Skulle snarare se de män som lever i sexlösa relationer och äktenskap som förlorare.

På vilket sätt är du lyckligt lottad för att en "10a" tar 1000 spänn för att uthärda ha sex med dig på alla fyra?

Du får inte reproducera dig på det sättet, du får inte nån kärlek på det sättet, du blir inte "sedd",
allt du får är 5 minuters fejkande från en uttråkad människa som förmodligen föraktar dig och din kuk rejält.

Är det "lycka" tycker du?
I sånt fall är du ju inte bara en loser, du är dessutom en gravt patetisk loser som saknar intellektuell kapacitet att se sanningen.
Senast redigerad av Merapi 2019-09-21 kl. 14:17.
Citera
2019-09-21, 14:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:

PÅ vilket sätt är du lyckligt lottad för att en "10a" tar 1000 spänn för att uthärda ha sex med dig på alla fyra?

För att han får ha sex med en snygg kvinna.

Citat:
Du får inte reproducera dig påd et sättet, du får inte nån kärlek på det sättet,
allt du får är 5 minuters fejkande från en uttråkad människa som förmodligen föraktar dig och din juk rejält.

1) Du får inte reproducera dig eller kärlek när du går på bio heller.

2) 5 minuter med en uttråkad snygg tjej > 5 år med en ful feminist.

Citat:
I sånt fall är du ju inte bara enb loossr, du är dessutom en gravt pateetisk loosers som saknar intellektuell möjlighet att se sanningen.

Du menar sanningen att han hade fått betala mycket mer för mindre sex med en civil tjej?
Citera
2019-09-21, 14:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Där åkte predikantrocken och methamfetaminet fram igen.

Kom vi för nära en någotsånär vuxen konversation?

Lyssna, jag fattar att du högaktar och tänder på smutsen och ett visst tvång inom horandet, att det är en viktig del för dig och att du skulle tycka det var urtrist om man drev branschen som alla andra branscher. Du gillar ju att känna dig överlägsen, prata till folk inte med.

Men du vet, vi andra kan inte rätta oss efter dig hur mycket du än vill.

Vilka är dessa "vi andra" som ska bestämma över hur samtyckande och vuxna människor ska ha sex med varandra? Du och dina löss eller?
Citera
2019-09-21, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vilka är dessa "vi andra" som ska bestämma över hur samtyckande och vuxna människor ska ha sex med varandra? Du och dina löss eller?

Intressant att det var det enda du valde att kommentera.

Håller med om att det var slarvigt uttryckt av mig, tänk bort "vi" från den meningen.
Citera
2019-09-21, 14:29
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
PÅ vilket sätt är du lyckligt lottad för att en "10a" tar 1000 spänn för att uthärda ha sex med dig på alla fyra?

Du får inte reproducera dig påd et sättet, du får inte nån kärlek på det sättet,
allt du får är 5 minuters fejkande från en uttråkad människa som förmodligen föraktar dig och din juk rejält.

I sånt fall är du ju inte bara enb loossr, du är dessutom en gravt pateetisk loosers som saknar intellektuell möjlighet att se sanningen.

5 minuter? Snarare en halvtimme. Har blivit rätt bra på detta vid det här laget. Sen brukar det vara ett evigt tjat på att man ska stanna en halvtimme till och det har väl hänt att jag gjort det för att inte göra dem besvikna. Då kan man ha en trevlig konversation en stund också så kan vara värt det.

Du var inte med i rummet men ändå verkar du tro att du kan beskriva situationen, intressant. Du verkar överlag vara väldigt pigg på att uttala dig om saker du inte vet något om.

Blir så himla ledsen när du kallar mig patetisk loser, eller inte. Jag kan precis när jag vill knulla mycket vackra kvinnor och det finns ingenting du kan göra åt saken. Sen när jag kommer hem behöver jag inte anpassa mig till eller vara feminismförstörda kvinnor till lags i något sammanhang, utan kan göra precis vad jag vill och känner för. Inte så dumt trots allt. skulle fler män göra såhär kanske vi skulle få tillbaka kvinnorna ner på jorden.
Citera
2019-09-21, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
5 minuter? Snarare en halvtimme. Har blivit rätt bra på detta vid det här laget. Sen brukar det vara ett evigt tjat på att man ska stanna en halvtimme till och det har väl hänt att jag gjort det för att inte göra dem besvikna. Då kan man ha en trevlig konversation en stund också så kan vara värt det.

Du var inte med i rummet men ändå verkar du tro att du kan beskriva situationen, intressant. Du verkar överlag vara väldigt pigg på att uttala dig om saker du inte vet något om.

Blir så himla ledsen när du kallar mig patetisk loser, eller inte. Jag kan precis när jag vill knulla mycket vackra kvinnor och det finns ingenting du kan göra åt saken. Sen när jag kommer hem behöver jag inte anpassa mig till eller vara feminismförstörda kvinnor till lags i något sammanhang, utan kan göra precis vad jag vill och känner för. Inte så dumt trots allt. skulle fler män göra såhär kanske vi skulle få tillbaka kvinnorna ner på jorden.

Det fetade. Så du känner på något vis också att "vanliga" kvinnor behöver sättas på plats och "ge igen" på?

Som att gå till prostituerade är ett sätt att ge igen på på kvinnor som nekar/nekat dig sex?
Citera
2019-09-21, 14:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Kvinnor blir som tokiga när de känner sig hotade sexuellt. Äldre kvinnor vill strypa yngre kvinnor.

https://spela.aftonbladet.se/2016/08/sexchock-nar-dead-or-alive-xtreme-3-visas-i-virtual-reality/
Här är ett exempel där kvinnor blir som tokiga över ett tv-spel med bikinitjejer.

Så då är det väl inte så konstigt att kvinnor inte tål unga, snygga tjejer som säljer sex...

Hur ni ska hantera avancerade sexrobotar där kvinnorna ser ut tjejerna i ovan nämnda tv-spel ska bli intressant att se...

Nej, män är inte fria att göra som de vill. Det blir de först den dagen kvinnors rättigheter ligger på soptippen.

Varför skulle män bara kunna göra som de vill om kvinnor är rättslösa? Man kan ha det så att båda könen har rätt att göra vad de vill med sina liv, ungefär som idag. Vi är alla fria individer.

Jag har ingen tanke på hur det ska hanteras. Om män hellre vill ha en docka än en kvinna så får han väl ta det. Vad ska göras åt det liksom?

Jag tycker att detta med att kvinnor skulle ha stora problem med sexuella hot verkar totalt uppblåst. Alltså allting har sin gilla gång, så även naturen. Äldre kvinnor kan såklart notera att de inte är så eftertraktade längre, men att gå runt och vara avundsjuk på yngre upplagor är löjligt. Alla har ju varit den yngre upplagan och alla kommer vara den äldre upplagan.
Det är mycket sånt här snack på forumet, men jag känner inte igen det ifrån verkligheten. Inte min verklighet iallafall.
Tycker det verkar vara först och främst män som blir tokiga av sexuell konkurrens, finns ju otaliga trådar om det bara på Flashback.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-09-21 kl. 14:51.
Citera
2019-09-21, 14:48
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Det fetade. Så du känner på något vis också att "vanliga" kvinnor behöver sättas på plats och "ge igen" på?

Som att gå till prostituerade är ett sätt att ge igen på på kvinnor som nekar/nekat dig sex?

Kvinnor generellt behöver komma ner på jorden. Var och varannan har ju fått sina egon så pass uppblåsta att de totalt har tappat det. Det är ett problem som uppstår i samhällen med massor av törstiga män, speciellt kombinerat med modern teknologi och sociala medier. Kanske skulle alla män sluta spamma kvinnors Instagram med patetiska komplimanger och istället börja köpa sex? Plötsligt ekar kvinnors kommentarsfält och inkorgar på dejtingsidor tomma. Plötsligt behöver de skärpa sig och anstränga sig för att få uppmärksamhet från män. Plötsligt kan kvinnor inte diktera villkoren och bete sig hur de vill, och ändå vänta sig att män ska krypa för dem.

Hade varit något.
Citera
2019-09-21, 14:54
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
På vilket sätt är du lyckligt lottad för att en "10a" tar 1000 spänn för att uthärda ha sex med dig på alla fyra?

Du får inte reproducera dig på det sättet, du får inte nån kärlek på det sättet, du blir inte "sedd",
allt du får är 5 minuters fejkande från en uttråkad människa som förmodligen föraktar dig och din kuk rejält.

I sånt fall är du ju inte bara en loser, du är dessutom en gravt patetisk loser som saknar intellektuell kapacitet att se sanningen.

Om alternativet är att aldrig få sätta på en snygg "tia" så är det nog bättre att få sätta på än att inte få sätta på alls.

Alla människor slavar på sina jobb. När såg du senast en lycklig städare, en lycklig bilmekaniker, en lycklig sjuksköterska? Många av dessa föraktar nog också sina jobb och sina kunder.

Det är som en psykolog. En psykolog skulle aldrig reda ut dina (förmodligen rätt allvarliga problem) utan att få betalt. Hur känns det? Att bli avvisad om du inte har några pengar?

Du kan också svälta ihjäl om du inte har pengar. Du kan ligga på gatan och kommer strunta i dig om du inte har några pengar.

Så det är inte bara horor som värderar män efter pengar, hela samhället gör det.

Citat:
Hela prostitutionshandeln i världen bygger på just tvång coh ofrivillighet av olika slag.

Jo, visst så är det ju. Absolut. Hemska värld. Här får du en liten tröst:

https://www.youtube.com/watch?v=QGFzd3Mm9fs

Ett klipp ur filmen "kiss of the dragon" där Jet Li spelar helylle white knight och räddar en prostituerad tjej genom att spöa upp alla onda dåliga män som våldför sig på henne och andra kvinnor.

Titta på den så du kan sova gott i natt.
Citera
2019-09-21, 14:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du får gärna tycka att det är cringe, du verkar ha ett outvecklat svart/vitt tänkande, du verkar ha en helt fucked up människosyn, en grandios självbild (du bedömer hela världen efter dig själv), du kallar andra människor för djur och anser att du har en högre IQ än average.

Och nu är DU butthurt?

Jag tolkar bara vad jag läser och det är såhär du presenterat dig. Sorry but not sorry.

Jag tror faktiskt att vederbörande är psykiskt sjuk på något sätt. Eventuellt nån form av multipla personligheter, eller bara någon som finner stor glädje i att trolla.
För att komma på allt som vederbörande skriver måste man dock ha rätt sjuk fantasi.
Nånting stämmer inte här iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in