2019-09-21, 02:56
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ursäkta om jag lägger mig i er rätt intressanta diskussion men det finns alltid förlorare och du och torskarna som är tvingade att köpa sex tillhör denna grupp av losers. Hur känns det att betala dyrt för att en kvinna ska ens ska överväga att dela säng med er?

Varför det? För att du och de desperata sexköparna i tråden inte får något knulla annars?

Är det möjligtvis en hemlig fantasi som du går igång på? Om svaret är ja borde kanske du söka hjälp?

För att det är dyrare med sex i en relation än att gå till en prostituerad. För att få sex i en relation måste mannen ställa upp på allt möjligt trams, vara bankomat, psykolog, städerska, cuck...

Dessutom är vanliga kvinnor allmänt trashiga och nergångna och jobbiga att ha att göra med.
Citera
2019-09-21, 03:09
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja jag skulle gissa på det sistnämnda. Man blir inte bara homosexuell plötsligt. Då har man nog varit det hela tiden.

Vad jag dock frågar mig är ifall problemet verkligen är så stort?
Jag vet ju din situation, även om jag inte riktigt får ihop den då du säger att du ser bra ut och dessutom är hyffsat välutrustad. Känns som att du hade kunnat få ligga om du bara varit beredd att sänka dina krav lite? Men jag tänker att du har vissa (höga) krav, eller att du helt enkelt siktar in dig på fel tjejer?
Risken med att gå på såna där klubbar och att titta mycket på porr kan ju vara att man får en bild av hur en kvinna ser ut, men i själva verket är inte detta vilken vardaglig kvinna som helst utan någon som tjänar pengar på sitt utseende och därför såklart har lagt ner mycket tid (kost & träning) och ev. operationer. Kanske har du blivit lite blind?
Jag har reagerat på ditt graderande av utseende i skala 1-10. Det säger ändå lite om ditt fokus på hennes utseende tänker jag.

Att man är välutrustad är ju svårt för tjejerna att veta innan de ändå har gått så långt att de vill ha sex. Lite moment 22 där kan man säga

Det fanns snygga tjejer som var intresserade av mig när jag var yngre så jag har liksom tyckt alltid tyckt/trott att jag ska kunna få snygga tjejer. Ett flertal raggade på mig eller iaf tog kontakt med mig för att de hade sett mig på bussen och så, men varje gång jag spenderade mer än 15-30 minuter med någon av dem så försvann all deras attraktion, och de ville inte ses mer, och så har det varit sen dess. Jag har sänkt mina krav så mycket det går genom åren men det finns ju en gräns. Fel tjejer kan det inte bara vara då vi snackar väldigt många tjejer och väldigt många olika typer. Det är garanterat jag som är problemet, inte tjejerna. Vet ju att jag har autistiska drag så det är nog det som är orsaken.

Att jag är porrskadad och ännu mer skadad av bordellbesöken det tvivlar jag inte på (skadad i form av högre stimulanströskel), men var ändå 29-30 första gången jag åkte dit så vid det laget hade man väl mer eller mindre gett upp ändå, även om jag fortsatt dejta lite efter det. Ska också säga att det finns en hel del "vardagliga" kvinnor på bordellerna. Långtifrån alla är plastikopererade t ex. Skulle säga att majoriteten inte är det.

Jag blir förmodligen skadad över att se alla tjejer på stan i sina porriga och utmanande outfits varje dag också. Kan inte ens vara på jobbet nu utan att se hårt sminkade kvinnor i tighta klänningar och högklackat springa omkring, och då jobbar jag ändå i ett kontorslandskap. Många vardagliga kvinnor idag ser ju ut som porrstjärnor. Man möts av sexuell stimuli vart man än går. Hade jag inte haft mina klubbar att åka till några gånger per år hade jag nog drivits till vansinne.

Men nej, jag hade inte fått ligga med någon jag är minsta attraherad av och kan inte sänka kraven mer. Jag har standards och har alltid haft, och ligger hellre inte alls än med någon jag inte är attraherad av. Sen tycker jag inte att det är några överdrivet höga standards. Men visst är jag utseendefixerad.
Citera
2019-09-21, 03:16
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursäkta om jag lägger mig i er rätt intressanta diskussion men det finns alltid förlorare och du och torskarna som är tvingade att köpa sex tillhör denna grupp av losers. Hur känns det att betala dyrt för att en kvinna ska ens ska överväga att dela säng med er?

Vem har sagt att det är dyrt?

Citat:
Varför det? För att du och de desperata sexköparna i tråden inte får något knulla annars?

För att jämna ut obalansen mellan könen.

Citat:
Är det möjligtvis en hemlig fantasi som du går igång på? Om svaret är ja borde kanske du söka hjälp?

Nej, det är inget som tilltalar mig. Men klaga inte på att män går till horor om ni inte vill ge dom sex.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-09-21 kl. 03:23.
Citera
2019-09-21, 03:32
Avslutad
Citat:
Allvarligt? Ang. det sistnämnda.

Citat:
Ja jag skulle gissa på det sistnämnda. Man blir inte bara homosexuell plötsligt. Då har man nog varit det hela tiden.

Jag har inga bra källor eller statistik. Jag har sett dokumentärer och följt superfeminina manliga youtubers. Det finns "influencers" på Youtube som lever med fd straighta killar. De säger själva att de haft förhållanden med straighta killar innan eller att många straighta killar raggat på dem, men i smyg eftersom det är tabu för dem (för de straighta killarna).

Jag har sett och läst rätt mycket om homosexuella män, transvestiter, transsexuella, dragqueens, hela den scenen. Varenda gång jag sett dokumentärer om manliga transvestiter/transsexuella som prostituerar sig så verkar de ha många straighta män som kunder. Utifrån vad de själva berättar och visar.

Det verkar vara speciellt vanligt i Sydamerikanska länder, Spanien, Italien alltså i katolska länder. Jag tror också som du säger att en del homosexuella män i religiöst konservativa länder/familjer tvingas leva som straighta, precis som här förr. Och då och då går till manliga prostituerade för att inte helt förlora det.

Men även 100% straighta män verkar utgöra deras kundkrets. Manliga transvestiter/transsexuella plockar ju ut det mest kvinnliga ur kvinnligheten och maxar det fullt ut. De är kvinnligare än någon kvinna och "exploaterar" verkligen ett superkvinnligt kroppsspråk och sätt att tala och föra sig. Många är ju otroligt vackra också. Jag tror detta eggar en hel del straighta män (många fler än vad man kan tro), puls att de verkar köra lite hårdare med dem eftersom det trots allt är en annan man, plus att det är lite kinky och tabu. Jag tror det eggar många sinnen. De manliga transvestiterna/transsexuella säljer en verklig Jessica Rabbit. Och en hel del lever med straighta eller bisexuella män.

Brasklapp: Jag sitter här skriver ner mina personliga funderingar, jag är ingen expert, jag är fascinerand (som du kanske märker) och jag kan ha helt fel.
Senast redigerad av Jenny9 2019-09-21 kl. 03:42.
Citera
2019-09-21, 03:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har inga bra källor eller statistik. Jag har sett dokumentärer och följt superfeminina manliga youtubers. Det finns "influencers" på Youtube som lever med fd straighta killar. De säger själva att de haft förhållanden med straighta killar innan eller att många straighta killar raggat på dem, men i smyg eftersom det är tabu för dem (för de straighta killarna).

Jag har sett och läst rätt mycket om homosexuella män, transvestiter, transsexuella, dragqueens, hela den scenen. Varenda gång jag sett dokumentärer om manliga transvestiter/transsexuella som prostituerar sig så verkar de ha många straighta män som kunder. Utifrån vad de själva berättar och visar.

Det verkar vara speciellt vanligt i Sydamerikanska länder, Spanien, Italien alltså i katolska länder. Jag tror också som du säger att en del homosexuella män i religiöst konservativa länder/familjer tvingas leva som straighta, precis som här förr. Och då och då går till manliga prostituerade för att inte helt förlora det.

Men även 100% straighta män verkar utgöra deras kundkrets. Manliga transvestiter/transsexuella plockar ju ut det mest kvinnliga ur kvinnligheten och maxar det fullt ut. De är kvinnligare än någon kvinna och "exploaterar" verkligen ett superkvinnligt kroppsspråk och sätt att tala och föra sig. Många är ju otroligt vackra också. Jag tror detta eggar en hel del straighta män (många fler än vad man kan tro), puls att de verkar köra lite hårdare med dem eftersom det trots allt är en annan man, plus att det är lite kinky och tabu. Jag tror det eggar många sinnen. De manliga transvestiterna/transsexuella säljer en verklig Jessica Rabbit. Och en hel del lever med straighta eller bisexuella män.

Brasklapp: Jag sitter här skriver ner mina personliga funderingar, jag är ingen expert, jag är fascinerand (som du kanske märker) och jag kan ha helt fel.

Jenny: tagga ner nu. Bara hormoner och drama, inget förnuft. I tråden talat vi sexköp, inte östrogen och intriger.

Kan du ange en enda anledning att sexköp mellan samtyckande vuxna ska vara förbjudet?
Citera
2019-09-21, 03:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jenny: tagga ner nu. Bara hormoner och drama, inget förnuft. I tråden talat vi sexköp, inte östrogen och intriger.

Kan du ange en enda anledning att sexköp mellan samtyckande vuxna ska vara förbjudet?

Haha din shady bitch, en sån vag och undvikande formulering, som om där är mer om man bara gräver lite.....

Som svar på andra stycket, kopierat från inlägg 4039:

Jag är helt för att tjejer/killar, kvinnor/män som tänder på att ta betalt för sex gör det. Eller vill tjäna lite snabba pengar för att köpa en prima häst eller cool motorcykel eller vad man nu drömmer om.

Om svenska folket har behov för det är jag helt för en avkriminaliserad reglerad sexmarknad som styrs som alla andra branscher.

Jag förstår att män har stort behov av att knulla precis som jag. Det är parasiterandet på andras misär som jag avskyr som synden, inte bara när det gäller detta.
Citera
2019-09-21, 04:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är parasiterandet på andras misär som jag avskyr som synden, inte bara när det gäller detta.

Du inser att "misär" är ett väldigt subjektivt och relativt begrepp? Samma sak gäller ju "parasiterande", som för övrigt många kvinnor är experter på.
Citera
2019-09-21, 04:17
Avslutad
Citat:
Du inser att "misär" är ett väldigt subjektivt och relativt begrepp?

Rensar man bort tungt missbruk/psykiska sjukdomar/tillstånd, total utblottning, trafficking, manipulation/tvång och liknande från sexbranschen så är vi på god väg.

Citat:
Samma sak gäller ju "parasiterande", som för övrigt många kvinnor är experter på.

Du vet, ibland påminner du om en gammal kärring som sitter och maler på om vilka svin män är, hur de har "berövat henne på allt". Och vad man än säger så upprepar hon bara olika versioner av samma klagosång om och om igen. Man kommer INTE fram. Till slut tröttnar man och lämnar henne ifred. Vill du bli lämnad ifred?

Du får lov att tycka att kvinnor är parasiter. Jag kan ändå inte bemöta det, jag håller inte med, men det är för tidskrävande att bemöta ett sådant synsätt.
Citera
2019-09-21, 04:24
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Rensar man bort tungt missbruk/psykiska sjukdomar/tillstånd, total utblottning, trafficking, manipulation/tvång och liknande från sexbranschen så är vi på god väg.

Du vet, ibland påminner du om en gammal kärring som sitter och maler på om vilka svin män är, hur de har "berövat henne på allt". Och vad man än säger så upprepar hon bara olika versioner av samma klagosång om och om igen. Man kommer INTE fram. Till slut tröttnar man och lämnar henne ifred. Vill du bli lämnad ifred?

Du får lov att tycka att kvinnor är parasiter. Jag kan ändå inte bemöta det, jag håller inte med, men det är för tidskrävande att bemöta ett sådant synsätt.

Haha! Vad ska man säga...

Jenny, jag förstår att du inte gillar sexhandel, men hur blev du en sådan en gammal torris? Kolla in Babianen, hon lever livet!

Jag tror inte ens att du inser hur akterseglad din generation är. Kvinnor ska knulla, det är därför de finns till överhuvudtaget. Hur kan du inte begripa detta?

Sexhandel är en del av evolutionen!
Citera
2019-09-21, 05:23
Avslutad
Citat:
Haha! Vad ska man säga...

Jenny, jag förstår att du inte gillar sexhandel, men hur blev du en sådan en gammal torris? Kolla in Babianen, hon lever livet!

Jag tror inte ens att du inser hur akterseglad din generation är. Kvinnor ska knulla, det är därför de finns till överhuvudtaget. Hur kan du inte begripa detta?

Sexhandel är en del av evolutionen!

Där åkte predikantrocken och methamfetaminet fram igen.

Kom vi för nära en någotsånär vuxen konversation?

Lyssna, jag fattar att du högaktar och tänder på smutsen och ett visst tvång inom horandet, att det är en viktig del för dig och att du skulle tycka det var urtrist om man drev branschen som alla andra branscher. Du gillar ju att känna dig överlägsen, prata till folk inte med.

Men du vet, vi andra kan inte rätta oss efter dig hur mycket du än vill.
Citera
2019-09-21, 06:54
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Varför tycker du det är fel då?
Ja, om tjejen inte säljer sig frivilligt så ere fel. Jag vill ju inte hjälpa kriminella utnyttjare att bli rika.
Men är hon i branschen av fri vilja, så tänker jag inte klandra varken henne eller mej.
Citera
2019-09-21, 07:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
När du är ute bland folk vad ser du då? Individer eller kopior av dig själv?

Ofta ser jag kvinnor som helt klart inte knullar. Och män som ser extremt desperata ut, och kommer att göra vad som helt för att övertala de här kvinnorna. Det kan vara män i par, singel män, äldre män, alla har stirrig blick.

Citat:
Jag vet ju din situation, även om jag inte riktigt får ihop den då du säger att du ser bra ut och dessutom är hyffsat välutrustad. Känns som att du hade kunnat få ligga om du bara varit beredd att sänka dina krav lite? Men jag tänker att du har vissa (höga) krav, eller att du helt enkelt siktar in dig på fel tjejer?
Risken med att gå på såna där klubbar och att titta mycket på porr kan ju vara att man får en bild av hur en kvinna ser ut, men i själva verket är inte detta vilken vardaglig kvinna som helst utan någon som tjänar pengar på sitt utseende och därför såklart har lagt ner mycket tid (kost & träning) och ev. operationer. Kanske har du blivit lite blind?
Jag har reagerat på ditt graderande av utseende i skala 1-10. Det säger ändå lite om ditt fokus på hennes utseende tänker jag.

1) Behöver kvinnor sänka sina krav för att få ligga? Rent generellt.

2) Är det för mycket begärt att en kvinna håller koll på kosten och går till gymmet två gånger i veckan?

a) Min 60 åriga mamma ligger på 53 kilo. Då kanske en 25 åring också kan göra det?

Citat:

1) Vilka är männen som inte är tvingade att köpa sex? Jag har tidigare postat miljardärer, presidenter, framgångsrika idrottare, filmstjärnor, VDar, som alla har köpt sex.

2) Om en kvinna inte vill dela säng med en någorlunda attraktiv man är det henne det är fel på. Hur känns det att inte kunna tända på män som heterosexuell kvinna?

3) Hur känns det för alla män som betalar dyrt för sina fruar och ändå inte får ligga?

Citat:

1) Det är ingen som får knulla annars. För vi vet båda två att kvinnor hatar sex.

2) Men det handlar om tillfredsställelse också. Att ha sex med en ung och snygg tjej ger en tillfredsställelse som ett takras aldrig kan ge.

Citat:

Det är ingen som vill tvinga Fula Frida och Tjocka Berit till sex. Speciellt om de har alternativet att betala för en snyggare tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in