2019-09-21, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Ja varför inte. Älskar man Sverige så gör man det
Då är det väl dags att du blir politiker istället för att bara klaga.
Citera
2019-09-21, 11:43
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Hur vet vi att det är barndomsvänner? Har han och Busch Thor överhuvudtaget träffats förut? Barndomsvänner låter lite märkligt tycker jag när man ser gästlistan. En livetsordare från Uppsala skulle alltså vara barndomsvän med ett homo från Stockholm som vad jag vet aldrig har haft ett arbete. Nej 'festfixare' är inget arbete lika lite som konsult. Vissa människor med högervärderingar vägrar att skriva arbetslös när de ska fylla i 'present occupation' på diverse boarding cards och skit. Då skriver de konsult i stället vilket ofta är samma sak. Nåväl, Bindefeld är alltså barndoms och ungdomsvän med Liberalernas nya partiledare som är född i Burundi. Hur och var träffades dem? Hur länge har dem känt varann?

Just barndomsvänner måste vara en sanning med modifikation. Ebba 32 och Bindefeld 60 år. Hur jag än vill få ihop det så blir det svårt med ordet barndomsvänner.

Även påståendet att dom bjudna skulle vara sådana som han känt i 20 - 30 år blir ju lite underligt. För tjugo år sedan var Ebba 12 och för trettio år sedan var Ebba två år . Men åldersskillnader är kanske inte så viktiga i dom här kretsarna ?
Senast redigerad av locknloll 2019-09-21 kl. 11:53.
Citera
2019-09-21, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Hur svårt är det att använda hjärnan innan man sätter sig ner och skriver något?

Här är Sabuni och Sahlin på fest med MB på MALLORCA för 10 år sedan.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0EvlAG/har-festar-toppolitikerna--med-micael-bindefeld

Här träffar Ebba MB 2017 i ett bjudprogram som dokumenteras på TV
https://www.dplay.se/program/fest-hos-bindefeld

Guldbaggegalan 2017
https://www.flickr.com/photos/guldbaggeaward/32379526852

Fast det där säger ingenting om de egentligen är vänner eller ej. Mingla med kändisar är ju en sak.
Citera
2019-09-21, 11:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Han är också känd för att vara sjukt snål och hård mot sina och andras anställda. Sen så är ju detta ett PR-jippo värt tiotals miljoner i gratis text nät och TV-reklam för Bindan som är tänkt att generera mer jobb för honom och alltså ge ordentligt mer med klirr i KASSAN.

Fast är det inte så ALLA företag i världen jobbar? Gör reklam för att generera mer pengar?
Citera
2019-09-21, 11:51
Medlem
Den enda 'sossen' som är med på bjudresan är Mona Sahlin
Citera
2019-09-21, 11:51
Medlem
Ingen som missunnar MB att fira sin födelsedag med olika kändisar från dåliga tvprogram.

Däremot undrar man minst sagt över motiven att bjuda tre partiledare. Jag menar MB är ju ett proffs på nätverk så han bjuder inte folk av en slump.
El egentligen, varför de åker. Dåligt omdöme och lägger en present i knäet på sossemaffian.

Handlar det om att få in ebt i globalistklubben? Ulf är redan där, Sabuni är naturligtvis där på sitt sätt men ebt måste in i fållan så det inte blir för kristet och nationellt?

Ormen Lööf stannade hemma, hon ville ej stöta sig med muslimdemokraterna el nått. El så har hon en beef med Carola ( som jag gillar för övrigt).

Hur som helst. Det som oroar mig är MBs inställning till massinvandringen till Sverige. Är han en patologisk massinvandringshetsare som wolodarski/ Bonnier el är han mindre så?
Citera
2019-09-21, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Varför är partiledarna så kåta på denna jude?
Därför att han kan få dem att känna sig vackra och sedda. Alla exhibitionister har behov av att synas och höras. MB är ett geni när det kommer till komplimanger och att ge dem råd om kläder och frisyrer. Det spred sig som en löpeld att han med sitt trollspö kunde förvandla den fulaste ankunge till en svan på festen.
Citera
2019-09-21, 11:59
Medlem
Kan Bindefeld vara Sveriges svar på Epstein(mossad)? Känns inte helt otroligt med tanke på hur dessa judiska "festfixare" agerar runt om i världen. Skaffa massvis med hållhakar på högt uppsatta politiker, kändisar etc.
Citera
2019-09-21, 12:12
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Hur som helst. Det som oroar mig är MBs inställning till massinvandringen till Sverige. Är han en patologisk massinvandringshetsare som wolodarski/ Bonnier el är han mindre så?

Jag tror du kan vara lugn. Hade Bindefeld gillat massinvandring hade han inte festat i ett land där större delen av befolkningen hatar araber. Det som det handlar om istället är att förbättra Israels rykte. Tre svenska partiledare som festar loss i Tel Aviv är en fjäder i hatten.
Citera
2019-09-21, 12:42
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag tror du kan vara lugn. Hade Bindefeld gillat massinvandring hade han inte festat i ett land där större delen av befolkningen hatar araber. Det som det handlar om istället är att förbättra Israels rykte. Tre svenska partiledare som festar loss i Tel Aviv är en fjäder i hatten.
Alla zionister, som Bindan, älskar massinvandring. Judinnan och zionisten Barbara Spectre talar tydligt om att judens agenda är att bryta sönder det etniskt homogena germanska landet och ersätta det med en brun slavbefolkning som kan tjäna juden. Läs Kalergiplanen.

https://www.youtube.com/watch?v=G45WthPTo24
Senast redigerad av Netizen 2019-09-21 kl. 12:44.
Citera
2019-09-21, 12:48
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Perversioner har förikommit enligt uppgift!!!

Enligt vilken uppgift och från vem? Jag påstår inte att du ljuger då hela resan luktar skumt men om du har någon källa på att perversioner har förekommit vore det trevligt

Jag är dessutom förvånad att denna historia avslöjas av mainstream-media då de tidigare har mobbat alla som har påstått att svenska politiker sysslar med vänskaps-korruption.

Angående lobbyister och invandring så finns det rapporter från USA där invandring är den största lobby-utgiften för globala företag. Politikerna har visserligen rest till ett land som krigar mot araber men lobbyisterna vill ändå ha mer migration och billig arbetskraft i världen.
Citera
2019-09-21, 12:55
Medlem
ModerRotas avatar
Måste man låna pengar för att fortsätta hålla skenet uppe så är det Israel och Gaza bidrag man ska använda sig av. Det vet alla politiker.

Detta är nog värre än bara lite korruption och mutor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in