2019-09-21, 10:35
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jo, så kanske jag som enkel svensk kan resonera. Just nu tänkte jag mera på att personer med överlägsen kunskap och insyn i klimatdebatten nu handgripligen har visat vägen. Så jag behöver inte fundera så mycket utan kan lugnt följa deras exempel.

Klimat-Greta?
Citera
2019-09-21, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fulniklas
Fanns inga kontroversiella, otrevliga eller på annat sätt radikala figurer närvarande som kan användas i framtida drev mot våra politiker?

Nä, bara allsång på Skansen deltagare och svenska politiker, tråkigaste gästlista jag sett.
Citera
2019-09-21, 10:39
Avslutad
Hoppas att svetsar-löven tar chansen och få Kristersson i fängelse!

Vi måste även bojkotta alla artister som var med. Bindefeld bör med åtalas för otillbörligt mutbrott
Citera
2019-09-21, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammedborgare
Ni gnällisar kostar samhället mest i detta fallet. Nu tvingar ni fram en svindyr utredning.
Nej, den åker i papperskorgen direkt enligt juridiskt bevandrade som t ex tidigare domaren Krister Thelin. Denna anmälan har mer karaktären av en okynnesanmälan från en nitisk rättshaverist.

Att det här ens får mediautrymme är mest en påminnelse om hur pinsamt det är att vara svensk ibland. Träskvänstern skulle inte ha brytt sig ett skit om det inte hade varit för att Israel finns med i bilden. Det triggar ögonblickligen deras judehat och patologiska vurm för araber/muslimer/palestinier.

Alla dessa idiotkommentarer om att partiledare ska vara förbjudna att lämna landet eller delta i festligheter så länge gängskjutningar pågår är ett utslag av precis den patetiska, småaktiga, barnsliga janteattityd som gjort Sverige till det vänstervridna sossehelvete vi sitter fast i. De som hakar på detta drev som orkestrerats av kommunistfalangen inom journalistkåren har förverkat sin rätt att någonsin gnälla över PK-medias makt igen. De är ute efter en sak, att sänka högern för att säkra att SD aldrig får minsta uns av makt, och ni dras villigt med och ba’ “ja! Sänk högern snälla, vi vill styras av MP och V för alltid!”.
Senast redigerad av CrispyKreem 2019-09-21 kl. 10:45.
Citera
2019-09-21, 10:45
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Hoppas att svetsar-löven tar chansen och få Kristersson i fängelse!

Ja, det vore något Åka i finkan för att man är med på en födelsedagsfest. Åhå jaja...
Citera
2019-09-21, 10:47
Avslutad
Tänk efter lite flashbackare! Bindefeldt gör vad han vill med sina surt förvärvade slantar. När han nu på sin ålders höst vill ordna en liten bjudning vänder han sig helt naturligt till sina barndoms och ungdomsvänner. Inget konstigt alls. Jag förstår inte varför hans lilla födelsedagsfest väckt sådan uppståndelse?
Citera
2019-09-21, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Nä här är det en terrorstat som sponsrar svenska makthavares mat och dryck. Denna historia har allt! De måste få sparken förstås.
Tror du har missförstått nånting grundläggande i historien. Festen hålls inte i Palestina.
Citera
2019-09-21, 10:53
Medlem
Det finns bara en intressant aspekt. Har våra svenska partiföreträdare satt sig i tacksamhetsskuld gentemot Bindefeldt. Tider förändras men tacksamhetsskuld finns alltid kvar.
Citera
2019-09-21, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gym84
Tänk efter lite flashbackare! Bindefeldt gör vad han vill med sina surt förvärvade slantar. När han nu på sin ålders höst vill ordna en liten bjudning vänder han sig helt naturligt till sina barndoms och ungdomsvänner. Inget konstigt alls. Jag förstår inte varför hans lilla födelsedagsfest väckt sådan uppståndelse?
Hur vet vi att det är barndomsvänner? Har han och Busch Thor överhuvudtaget träffats förut? Barndomsvänner låter lite märkligt tycker jag när man ser gästlistan. En livetsordare från Uppsala skulle alltså vara barndomsvän med ett homo från Stockholm som vad jag vet aldrig har haft ett arbete. Nej 'festfixare' är inget arbete lika lite som konsult. Vissa människor med högervärderingar vägrar att skriva arbetslös när de ska fylla i 'present occupation' på diverse boarding cards och skit. Då skriver de konsult i stället vilket ofta är samma sak. Nåväl, Bindefeld är alltså barndoms och ungdomsvän med Liberalernas nya partiledare som är född i Burundi. Hur och var träffades dem? Hur länge har dem känt varann?
Senast redigerad av Alpoxen 2019-09-21 kl. 11:00.
Citera
2019-09-21, 11:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Hur vet vi att det är barndomsvänner? Har han och Busch Thor tror överhuvudtaget träffats förut. Barndomsvänner låter lite märkligt tycker jag när man ser gästlistan. En livetsordare från Uppsala skulle alltså vara barndomsvän med ett homo från Stockholm som vad jag vet aldrig har haft ett arbete. Nej 'festfixare' är inget arbete lika lite som konsult. Vissa människor med högervärderingar vägrar att skriva arbetslös när de ska fylla i 'present occupation' på diverse boarding cards och skit. Då skriver de konsult i stället vilket ofta är samma sak. Nåväl, Bindefeld är alltså barndoms och ungdomsvän med Liberalernas nya partiledare som är född i Burundi. Hur och var träffades dem? Hur länge har dem känt varann?

Käre flashbackare! Låt oss inte spekulera. Låt oss lita på de sanningsenliga uppgifter som jubilaren och de inbjudna lämnat angående deras långvariga vänskap istället för att ifrågasätta. Ett fyrfaldigt leve för 60 åringen.Hura,hurra,hurra.
Citera
Medlem
Typisk 7-klöverdubbelmoral. Typisk 7-klöverdumhet. Sverige brinner och missköts och man släpper då allt vad man har för händerna för att låta sig mutas och PK-hjärntvättas utav denne sluge, sliskiga ”festfixare” med sin bakomliggande agenda. Självklart kommer detta speglas i kommande politiska beslut. De som inte behöver ”omvändas” såsom ”Fjamåt-Annie” mfl. stannade snällt hemma. Jag hoppas svenska folket i fortsättningen röstar på allt annat än denna förskräckligt falska 7-klöver.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Hur vet vi att det är barndomsvänner? Har han och Busch Thor tror överhuvudtaget träffats förut. Barndomsvänner låter lite märkligt tycker jag när man ser gästlistan. En livetsordare från Uppsala skulle alltså vara barndomsvän med ett homo från Stockholm som vad jag vet aldrig har haft ett arbete. Nej 'festfixare' är inget arbete lika lite som konsult. Vissa människor med högervärderingar vägrar att skriva arbetslös när de ska fylla i 'present occupation' på diverse boarding cards och skit. Då skriver de konsult i stället vilket ofta är samma sak. Nåväl, Bindefeld är alltså barndoms och ungdomsvän med Liberalernas nya partiledare som är född i Burundi. Hur och var träffades dem? Hur länge har dem känt varann?

Det är väl innekretsar som umgås med varandra och där har Bindefeld varit ganska så drivande. Det är väl inte så konstigt att "kändisgräddan" i Stockholm umgås även privat. Hela den här uppståndelsen känns bara så jante.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in