2019-09-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Här=där vi bor

Bara 60% skottlossningar går upp till nyhetsbyrån resten behöver ej diskuteras men det kul att du visar intresse i vapen och våld
Har inte sörskillt stort intresse för just vapen, utan snarare dessa händelser som de flesta i denna tråd har antar jag? annars skulle man väl inte skriva här?
Citera
2019-09-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Har inte sörskillt stort intresse för just vapen, utan snarare dessa händelser som de flesta i denna tråd har antar jag? annars skulle man väl inte skriva här?

Ta mina ord tillbaka, jag tog dig på ett fel sätt
Citera
2019-09-20, 17:10
Medlem
Citat:
Ta mina ord tillbaka, jag tog dig på ett fel sätt
Jaha okej.. jag är ledsen men förstog inte riktigt vad du menade
Citera
2019-09-21, 00:30
Medlem
Stockholmsdondadas avatar
Wtf sadka är inte alls makaels eller maslahs bror. Makael och maslah var bröder. Sadka har ingenting med dom att göra utan att maslah var hans nära vän. Get uf facts right och sluta sprida bullshit.
Citera
2019-09-21, 01:02
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Yasin sköt inte Karrar..

Det var Franky, Pejps, Ayye och sen några tonåringar (som inte sköt!) men de är inblandade i detta på något sätt!

Vänner säljer vänner för pengar, här
Jag har hört att han och p0y varit inblandade. Sköt eller inte så har de varit inblandade på ett eller annat vis
Citera
2019-09-21, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsdondada
Wtf sadka är inte alls makaels eller maslahs bror. Makael och maslah var bröder. Sadka har ingenting med dom att göra utan att maslah var hans nära vän. Get uf facts right och sluta sprida bullshit.

Det skrivs mycket om Maslah. Alla möjliga pekas ut som hans bröder, och alla säger sig veta precis hur det är, så det blir väldigt förvirrande. Kan du klarlägga?
Citera
2019-09-21, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Det skrivs mycket om Maslah. Alla möjliga pekas ut som hans bröder, och alla säger sig veta precis hur det är, så det blir väldigt förvirrande. Kan du klarlägga?
Kärt barn har många namn
Kan absolut ha fel namn, alias, släktskap osv… Rätta gärna! Har inte kollat födelsedata/pnr, men det enda som det verifierar är typ om 2 personer i själva verket är 1… samt ålder (store-/lillebror)…

MIN UPPFATTNING HITTILLS HAR VARIT:
M*shla W*RSAME är storebror till Mik*hel W*RSAME samt M*ikal H*SSAN
Mik*hel Yon1s W*RSAME (ev aka M*kael eller Mik*el), lillebror till M*slah W*RSAME
M*ikal H*SSAN, aka M*kavelli(Byn) lillebror till M*slah W*RSAME

S*dik/S*dka W*RSAME, storebror till Abdik*rim W*RSAME
Abdik*rim W*RSAME, lillebror till S*dka W*RSAME

ÖVRIGA TANKAR
Ev kan det vara så att Mik*hel W*RSAME och M*ikal / M*kavelli(Byn) H*SSAN inte ens är halv bröder… Åldersskillnaden är drygt två månader!!! Vet ej. Men det utesluter inte att de (var för sig) är små bröder (alt halvbröder) med M*shla W*RSAME...
SAMTLIGA kan dessutom vara släkt även om de inte är bröder eller halvbröder… Ev kusiner osv… Eller bara vanligt efternamn…
Citera
2019-09-21, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
Sägs på gatan, och det har jag hört från flera i både byn och tensta att y*sin och p0y var inblandade. Men jag har även hört samma sak av en nära vän som inte säger saker han inte håller som ganska troligt. Han bor f.ö själv i byn och umgås i dessa kretsar. Jag själv skriver ALDRIG ut saker som jag själv inte kollar upp först eller om de inte kommer från en säker källa

Poy satt inne då...
Citera
2019-09-21, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Poy satt inne då...
Alltid skönt med någon verifierbar uppgift att hålla sig i... i en ocean av relativa sanningar och missförstånd
Citera
2019-09-21, 09:30
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Alltid skönt med någon verifierbar uppgift att hålla sig i... i en ocean av relativa sanningar och missförstånd
För du sitter inne kan du inte ha med mordet att göra menar ni? Jag har själv suttit och kan säga dig att mobiler är väääldigt vanligt på anstalter. Via en mobil kan du få VÄLDIGT mycket gjort. Y*sin själv satt i isolering ett par veckor pga lur på anstalten så det är vanligt med mobil. För de som inte suttit kan det låta konstigt men så är det. Att du har med mordet att göra betyder inte att det är du som skjutit eller nödvändigtvis varit på platsen. För att bena ut alla frågetecken och missförstånd, Du kan ex. ha varit i Japan men ändå haft med ett mord att göra. Du kan vara anstiftaren,planerat,hjälpt till i planeringen, hjälpt till med införskaffadet av vapen osv osv
Senast redigerad av Salehhadri 2019-09-21 kl. 09:34.
Citera
2019-09-21, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
För du sitter inne kan du inte ha med mordet att göra menar ni? Jag har själv suttit och kan säga dig att mobiler är väääldigt vanligt på anstalter. Via en mobil kan du få VÄLDIGT mycket gjort. Y*sin själv satt i isolering ett par veckor pga lur på anstalten så det är vanligt med mobil. För de som inte suttit kan det låta konstigt men så är det. Att du har med mordet att göra betyder inte att det är du som skjutit eller nödvändigtvis varit på platsen. För att bena ut alla frågetecken och missförstånd, Du kan ex. ha varit i Japan men ändå haft med ett mord att göra. Du kan vara anstiftaren,planerat,hjälpt till i planeringen, hjälpt till med införskaffadet av vapen osv osv

Ja mobiltelefoner är vanligt trots att dom kan pejla dom. Så man kan absolut planera inne från anstalten...
Citera
2019-09-21, 10:09
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Ja mobiltelefoner är vanligt trots att dom kan pejla dom. Så man kan absolut planera inne från anstalten...
Precis det jag menar. Både Y och P har haft med det att göra. Det är en vän till mig i byn som rör sig i kretsen kring dessa grupperingar som jag fått uppgifterna från och så länge jag känt honom har han inte varit en bajspratare. Sen om P ens satt inne under denna tid vet jag inte,tar det mesta som sägs här med en nypa salt då en händelse får 40 olika förklaringar och 20 olika Gärningsmän här på FB. En har påstått att han varit med i planeringen, en säger han sköt, en att han inte haft medverkan i mordet, en att han inte hade vetskap om det och en annan att han satt inne.

Tills motsatsen bevisats så tror jag 110% på min egen källa då de uppgifter jag tidigare fått alltid stämmt!
Märker att många på FB är 15 åringar som glorifierar gangsterlivet, tycker det är tufft eller ser upp till det och spelar gangsters bakom skärmen men i det verkliga livet varken vet ett skit om sånt eller gjort något brottsligt förutom att ha snattat godis på konsum. Det de berättar och ger "info" är vad de läst i andra trådar.
Det är det som förstört de flesta trådar här på FB.
Gå plugga till erat matteprov på måndag eller göm er i mammas källare.
Senast redigerad av Salehhadri 2019-09-21 kl. 10:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in