2019-09-20, 16:07
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Yes, kanske lite Offtopic men en relevant för konflikten, är det klarlagt vilka exakt det var som sköt karrar i garaget`?
Sägs på gatan, och det har jag hört från flera i både byn och tensta att y*sin och p0y var inblandade. Men jag har även hört samma sak av en nära vän som inte säger saker han inte håller som ganska troligt. Han bor f.ö själv i byn och umgås i dessa kretsar. Jag själv skriver ALDRIG ut saker som jag själv inte kollar upp först eller om de inte kommer från en säker källa
Senast redigerad av Salehhadri 2019-09-20 kl. 16:10.
Citera
2019-09-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
Sägs på gatan, och det har jag hört från flera i både byn och tensta att y*sin och p0y var inblandade. Men jag har även hört samma sak av en nära vän som inte säger saker han inte håller som ganska troligt. Han bor f.ö själv i byn och umgås i dessa kretsar. Jag själv skriver ALDRIG ut saker som jag själv inte kollar upp först eller om de inte kommer från en säker källa
Av alla olika teorier som kommit upp i trådarna så är den gemmensama nämnaren Y*sin, kan vi kanske utgå från att han var en av skyttarna där? Läste att aye även var med, han sköts ju med minst 2 olika vapen
Citera
2019-09-20, 16:15
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Av alla olika teorier som kommit upp i trådarna så är den gemmensama nämnaren Y*sin, kan vi kanske utgå från att han var en av skyttarna där? Läste att aye även var med, han sköts ju med minst 2 olika vapen
Jag skriver inte ut saker jag inte är säker på sen får ni tro vad ni vill. De namn som jag fått från är Y och P... sen om andra varit med vet jag inte och är inte säker på så jag nämner därför inte honom
Citera
2019-09-20, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
Jag skriver inte ut saker jag inte är säker på sen får ni tro vad ni vill. De namn som jag fått från är Y och P... sen om andra varit med vet jag inte och är inte säker på så jag nämner därför inte honom
Jag förstår, tack för info!
Citera
2019-09-20, 16:34
Medlem
Hur många från DPs gäng är ute då?
Citera
2019-09-20, 16:41
Medlem
Citat:
Jag förstår, tack för info!

Yasin sköt inte Karrar..

Det var Franky, Pejps, Ayye och sen några tonåringar (som inte sköt!) men de är inblandade i detta på något sätt!

Vänner säljer vänner för pengar, här
Senast redigerad av Foreknowledge 2019-09-20 kl. 16:43.
Citera
2019-09-20, 16:50
Medlem
Citat:
Okej, låter tråligt då han hyllar honom mycket på fb, så då är makael och sadka bröder? låter isf inte särskillt troligt att dp skulle va ute efter sadka om det är hajduuts lillebror?

M*slah, S*dka och Abdik*rim i tur och ordning. Så har jag fattat det. Hur det är med Mak*el vet jag inte. Har aldrig fått till det. Har två namn: Mak*el W och Mik*el Y0n1s W. Den ena kallas M*kavelli och har sagts vara bror till Masl*h (?). Eventuellt är de två en och samma, men någon har skrivit fel. Ev är M*kavelli inte alls bror till trion.

Någon som vet får reda ut. Det är enklara att diskutera om man åtminstone vet vilka som är vilka. Blir så lätt alldeles galet annars.
Senast redigerad av Refraktor 2019-09-20 kl. 16:54.
Citera
2019-09-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Yasin sköt inte Karrar..

Det var Franky, Pejps, Ayye och sen några tonåringar (som inte sköt!) men de är inblandade i detta på något sätt!

Vänner säljer vänner för pengar, här
Okej tack för info, dock har många nämnt att pejps bara lurade dit karrar? Faye var den som dödade maslah också?
Citera
2019-09-20, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
M*alah, S*dka och Abdik*rim i tur och ordning. Så har jag fattat det. Hur det är med Mak*el vet jag inte. Har aldrig fått till det. Har två namn: Mak*el W och Mik*el Y0n1s W. Den ena kallas M*kavelli och har sagts vara bror till Masl*h (?). Eventuellt är de två en och samma, men någon har skrivit fel. Ev är M*kavelli inte alls bror till trion.

Någon som vet får reda ut. Det är enklara att diskutera om man åtminstone vet vilka som är vilka. Blir så lätt alldeles galet annars.

Jag har uppfattat det och hela tiden trott att denne makael eller mikael är maslas bror, är makael "makavelibyn" alltså?
Citera
2019-09-20, 16:57
Medlem
Citat:
Okej tack för info, dock har många nämnt att pejps bara lurade dit karrar? Faye var den som dödade maslah också?

Ja ja ja även om du vet är detta 1% du vet

Du är väl medveten att det har skett skottlossningar utan att SVT/Aftonbladet/Expressen vet om plus skador?

Ingen här snackar.
Citera
2019-09-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Ja ja ja även om du vet är detta 1% du vet

Du är väl medveten att det har skett skottlossningar utan att SVT/Aftonbladet/Expressen vet om plus skador?

Ingen här snackar.
Vad menar du med att ingen här snackar? De har de säkert, men blir svårt att disskutera skottlossningar man ej vet om
Citera
2019-09-20, 17:02
Medlem
Citat:
Vad menar du med att ingen här snackar? De har de säkert, men blir svårt att disskutera skottlossningar man ej vet om

Här=där vi bor

Bara 60% skottlossningar går upp till nyhetsbyrån resten behöver ej diskuteras men det kul att du visar intresse i vapen och våld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in