Citat:
Ursprungligen postat av
Larunko
Ja mobiltelefoner är vanligt trots att dom kan pejla dom. Så man kan absolut planera inne från anstalten...
Precis det jag menar. Både Y och P har haft med det att göra. Det är en vän till mig i byn som rör sig i kretsen kring dessa grupperingar som jag fått uppgifterna från och så länge jag känt honom har han inte varit en bajspratare. Sen om P ens satt inne under denna tid vet jag inte,tar det mesta som sägs här med en nypa salt då en händelse får 40 olika förklaringar och 20 olika Gärningsmän här på FB. En har påstått att han varit med i planeringen, en säger han sköt, en att han inte haft medverkan i mordet, en att han inte hade vetskap om det och en annan att han satt inne.
Tills motsatsen bevisats så tror jag 110% på min egen källa då de uppgifter jag tidigare fått alltid stämmt!
Märker att många på FB är 15 åringar som glorifierar gangsterlivet, tycker det är tufft eller ser upp till det och spelar gangsters bakom skärmen men i det verkliga livet varken vet ett skit om sånt eller gjort något brottsligt förutom att ha snattat godis på konsum. Det de berättar och ger "info" är vad de läst i andra trådar.
Det är det som förstört de flesta trådar här på FB.
Gå plugga till erat matteprov på måndag eller göm er i mammas källare.