2019-09-20, 23:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har inte fler förslag.

För många år sen slutade jag titta på "människoporr" för jag visste inte om där fanns offer för trafficking. Jag tittar bara på Hentai sen dess. Så personligen hade jag hellre levt i celibat än att riskera parasitera på någon annans misär. Eller än värre riskera finansiera människohandel.

Förresten, det var ett seriöst förslag. Har sett många straighta killar gå över till att dejta feminina killar på nätet det senaste.

Ok, då kan man ju sluta med allt då för alltid finns det risk att någon farit illa. Bäst att bara sitta hemma själv i sin stuga och vänta på döden.

Ja, jag vet att det finns heteromän som börjat med detta. Säger väl en del om hur sjukt läget är idag och hur desperata vissa blir. Männen som väljer den utvägen kommer dock förbli en liten minoritet och det kommer inte att lösa problemet för det stora flertalet. Och det ska kvinnor vara glada över.

Man kan dock fråga sig hur pass hetero dessa män faktiskt är. De kanske inte ens är hetero från början, vissa av dem.
Citera
2019-09-20, 23:52
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Var bor du nu?

Brittiska öarna.
Citera
2019-09-21, 00:21
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
https://eu.usatoday.com/story/news/investigations/2019/07/29/12-trafficking-statistics-enormity-global-sex-trade/1755192001/

Snabb googling, ska leta upp mer från andra källor, inte just ikväll dock.

Och du är för att denna handel ska florera :O
Citera
2019-09-21, 00:21
Medlem
WordWarriors avatar
Babianen har gått från klarhet till klarhet i prostitutionsfrågan. Här krossas motståndet fullständigt med sunt förnuft och kvinnlig frigjordhet. Kontroversiella åsikter, javisst. De är inte fel för det. De flesta av oss hänger väl på FB för att närma oss sanningen? Jag tror att Babianen kommer väldigt nära. Hon säger de sanningar som de flesta kvinnor avskyr att höra. Just därför måste de uttalas.

Babianen har visat på personligt mod och stor integritet. Jag kommer att nominera henne till årets Flashbackare.
Citera
2019-09-21, 00:29
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Feminister kan dra åt helvete.
Om jag inte lyckas skaffa sällskap på vanligt sätt, då säger det väl sig självt att jag går till glädjeflickorna.
Jag klarar inte av att leva i celibat.
Visst är det fel, men ibland måste man göra fel för att överleva.
Att fela är mänskligt.
Citera
2019-09-21, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ok, då kan man ju sluta med allt då för alltid finns det risk att någon farit illa. Bäst att bara sitta hemma själv i sin stuga och vänta på döden.

Ja, jag vet att det finns heteromän som börjat med detta. Säger väl en del om hur sjukt läget är idag och hur desperata vissa blir. Männen som väljer den utvägen kommer dock förbli en liten minoritet och det kommer inte att lösa problemet för det stora flertalet. Och det ska kvinnor vara glada över.

Man kan dock fråga sig hur pass hetero dessa män faktiskt är. De kanske inte ens är hetero från början, vissa av dem.

Nämen nu är det ju människohandel och parasiterande vi pratar om, inte att du har sålt mjölken och tappat pengarna.

De straighta killarna verkar dock sjukt nöjda, många har bara dejtat tjejer innan.
Citera
2019-09-21, 00:30
Avslutad
Citat:
Brittiska öarna.

Ahh ok. Är det fritt att köpa sex där?
Citera
2019-09-21, 00:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Och du är för att denna handel ska florera :O

Varför frågar du det?
Citera
2019-09-21, 00:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nämen nu är det ju människohandel och parasiterande vi pratar om, inte att du har sålt mjölken och tappat pengarna.

Bäst att inte göra något för du kan alltid råka utnyttja någon utsatt, menar jag. Men du gör som du vill.

Citat:
De straighta killarna verkar dock sjukt nöjda, många har bara dejtat tjejer innan.

Så smickrande för er.

Citat:
Ahh ok. Är det fritt att köpa sex där?

Ingen koll faktiskt. Inga planer på att göra det här, oavsett. Sparar hellre pengarna tills nästa Tysklandsresa.
Citera
2019-09-21, 01:03
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Varför frågar du det?

Välkänt faktum att behovsbaserade saker blir värre av kriminalisering. Behöver inte ens vara livsviktiga behov, räcker med att det finns en efterfrågan. Kommer då att uppstå kriminalitet och elände kring det hela för att tillmötesgå efterfrågan. Alcohol var förbjudet i usa en gång i tiden men man tvingades avkriminalisera på grund av all gangsterverksamhet som kriminaliseringen skapade. Detta trots att det inte är en grundläggande mänskligt behov att dricka alcohol. Nu är sex ett grundläggande mänskligt behov.

Det skulle vara mycket bättre att ha det över jord än under. Som jag ser set är man för att det ska vara kriminaliserat så underlättar man för illegal verksamhet och allt elände det för med sig.

Sexualdriften är stark och så länge balansen är så rubbad som den är så kommer sexköp att finnas kvar. Det spelar ingen roll hur olagligt det är eller blir.

Kommer ihåg en gång i Feminismens början hur mycket prat det var om utseendeideal och krav på tjejers utseende för att de skulle duga. Well killar har mycket högre krav för att de ska duga. Men det är tydligen inget problem.

Killar ska vara långa, muskulösa, ha en massa pengar, vara populära, se bra ut, mm för att ha något så när chans att få leka av sig sina sexuella fantasier och lustar.

På grund av biologiska skillnader råder en väldigt stor orättvisa på detta område. Men eftersom det är män som drabbas så gör det inget. Det drabbar dessutom män utan status och makt mest.
Senast redigerad av I don't care 2019-09-21 kl. 01:08.
Citera
2019-09-21, 01:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har inte fler förslag.

För många år sen slutade jag titta på "människoporr" för jag visste inte om där fanns offer för trafficking. Jag tittar bara på Hentai sen dess. Så personligen hade jag hellre levt i celibat än att riskera parasitera på någon annans misär. Eller än värre riskera finansiera människohandel.

Förresten, det var ett seriöst förslag. Har sett många straighta killar gå över till att dejta feminina killar på nätet det senaste.

Allvarligt? Ang. det sistnämnda.
Citera
2019-09-21, 01:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Ja jag skulle gissa på det sistnämnda. Man blir inte bara homosexuell plötsligt. Då har man nog varit det hela tiden.

Vad jag dock frågar mig är ifall problemet verkligen är så stort?
Jag vet ju din situation, även om jag inte riktigt får ihop den då du säger att du ser bra ut och dessutom är hyffsat välutrustad. Känns som att du hade kunnat få ligga om du bara varit beredd att sänka dina krav lite? Men jag tänker att du har vissa (höga) krav, eller att du helt enkelt siktar in dig på fel tjejer?
Risken med att gå på såna där klubbar och att titta mycket på porr kan ju vara att man får en bild av hur en kvinna ser ut, men i själva verket är inte detta vilken vardaglig kvinna som helst utan någon som tjänar pengar på sitt utseende och därför såklart har lagt ner mycket tid (kost & träning) och ev. operationer. Kanske har du blivit lite blind?
Jag har reagerat på ditt graderande av utseende i skala 1-10. Det säger ändå lite om ditt fokus på hennes utseende tänker jag.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-09-21 kl. 01:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in