Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
SKÄRP DIG! 
Sånt där blaha blaha kommer du ingenstans med.
Vad du vill lägga in i det jag skriver får stå för din fantasi.
Jag citerar från domar och andra inlagor och var är vinkeln där?
Menar du att det jag citerar har vinklats av den som har skrivit domarna?
Eller menar du att jag förfalskar det som står i domarna och det som är utrett?
Jag lägger in FAKTA om en MGM och alla GM ska sättas dit vare sig dom är män eller kvinnor.
Förstår du inte det så gå över till någon annan sida, Familjeliv tex.
Ja jag avskyr fyllon som förstör livet för sina barn, partner och övrig släkt.
Det är tråkigt att höra att du har en dålig erfarenhet av försupna kvinnor. Detta kan förklara din starka känslomäsdiga reaktion i detta fallet.
Tråden handlar dock om att ge nya uppslag och funderingar på motiv till skjutningen.
Vi har redan förstått att Karin stått på misstankelistan men inget nytt har kommit ur detta ältande om hurvida hon är alkoholist eller inte.
Jag har läst en del förundersökningar/domar som jag tolkat långtifrån det sätt du har tolkat dem. Det kan vara ovana från din sida eller så har du inte läst mellan raderna när du dissikerat smutskastningsfasen mellan detta par som träter.
Det är jättevanligt med juridisk pajkastning i skilsmässomål men det i sig brukar sällan leda till skjutningar . Det finns inga belägg för den omfattande alkoholismen som du i inlägg efter inlägg upprepar, det finns en övertolkning i LOB som ofta missbrukats i samhället och efter blodorov fanns inget att gå på, resten kan man om man har motiv vrida till sin favör för att måla upp en onskefull häxa.
Även du kan råka ut för LOB om någon vill övertolka dig någon gång då du är i känslomässig obalans.
Det är mycket vanligt och bör i sig självt ge upphov till en flashbacktråd om någon är sugen.Vill man misskredetera någon kan detta utnyttjas lätt. Efter två LOB kopplas socialen in om det finns barn, den förälder som är smart sammarbetar och spelar korten efter boken.
Sök på LOB +utnyttjande, felaktigt, osv..
Personligen tror jag att det är för lätt att tro att hon fått tag på en torped och skjutit. Det sker skjutningar till höger och vänster nu, kanske denna är precis som de andra, hämd flr en skitsak eller planerat inbrott som gick fel.
Kanske tror någon att det finbs något av värde från någon klient i bostaden?