Citat:
Ursprungligen postat av
Neverever31
Hur vet du att KL idag förnekar sitt missbruk? Hon kanske har sökt hjälp och vill ta sig ur detta? Du verkar sjukligt besatt av att om och om igen vrida om kniven i henne. Hur tänker du om KL är oskyldig till detta brott? Vad skulle du vilja säga till HOL och KLs barn eftersom dom förmodligen (förhoppningsvis inte) kommer att läsa all skit du skrivit? Förmodligen älskar barnen fortfarande sin mamma och hoppas på att hon steg för steg ska tillfriskna, så att de någon gång framöver kanske kan ha någon slags relation.
Jag beklagar att du verkar ha haft riktigt dåliga erfarenheter av alkoholism på nära håll, men jag vet inte vad du får ut av att sitta och spy galla och slå på en som ligger. Hjälper det dig själv att må lite bättre kanske? Ett tips är att ta det med din terapeut istället för här.
Nej det vet ingen om Karin i dag har tagit behandling men av dom slutsatser flera drog av intervjun med henne och bilder så var det "Stackars smutsiga uteliggaren som inte har tvättat håret och har ett ärr på armen och verkar undernärd" och det tyder på ett aktivt missbruk.
Karin har konsekvent i flera års tid förnekat sitt missbruk. Varför skulle det ha ändrats nu?
Är jag sjukligt besatt för att jag citerar från domar om Karins missbruk och hennes lögner? Ofta för att bemöta dom otroliga lögnerna som kommer upp här om offret som blev skjuten.
Karin är skyldig till mycket och har gjort livet till ett helvete för sina barn och sitt ex i många år och det finns väl dokumenterat och det kallar du för skit
Fakta är fakta och Karin är fortfarande misstänkt för anstiftan till mordförsök.
Då behandlas hon som alla andra MGM och man lägger ut om den personens liv.
Passar det inte dig så passar du nog bättre på Familjeliv!
Men kanske du ger dig på
Efternamn08 också snart efter allt hen har lagt ut om Olafsen.
Han kanske inte går att få tag i för att han är på behandlingshem och har slutat knarka.