Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jaha så nu knullar 1000-tals kvinnor runt? Jag trodde de flesta kvinnor hade "trasiga fittor" enligt dig.
Resten av ditt resonemang är helt IQ befriat.
1) Det finns många olika anledningar till att kvinnor har sex. Det kom ut en studie för ett par år sen där de hade räknat till typ 367 olika anledningar.
2) Några vanliga anledningar är att kvinnan vill ha uppmärksamhet, vill ha en relation, vill prova på tillfälligt sex, tycker att det är coolt, och så vidare.
3) Så det är inte ovanligt att kvinnor knullar runt under en period av sina liv fast de inte får ut något av det sexuellt.
4) Om en kvinna har sex med en kille på en charterort, har sex med sin pojkvän, eller har sex med en äldre man för pengar är det ungefär samma sak (det beror på killarna mest).
a) Jag kan ta mig själv som exempel: jag känner inte att det är nån skillnad på att ha sex med min man som jag har varit tillsammans med i 20 år och att ha sex med en främling som jag just har träffat. Ja det är olika kvalitet på liggen men det är inte en större deal för att det är en främling.
b) På samma sätt är det inte en större deal för kvinnor att ha sex för pengar med en man som de inte gillar än att ha sex gratis med sin pojkvän. Sex som sex.