Citat:
Ursprungligen postat av
smurfelina76
Har du några nära vänner? Kan man anta att ni har en sexuell relation?
Att det blev stelt när hon dök upp på resturangen med barnen förstår jag också , dom hade väl separerat? Skulle mitt ex dyka upp med vårat gemensamma barn där jag satt och åt middag med en vän hade jag tyckt det varit väldigt obehagligt. För hon dök säkerligen inte upp för att han bjudit dit henne och barnen, snarare att hon ville ha en konfrontation.
Mycket möjligt att dom fortfarande var gifta vid tillfället, men dom hade ju separerat och han hade skaffat en egen bostad. Att vännen enbart hade skjorta på sig enligt domen handlade om överkroppen. Hade han enbart haft skjortan och inga andra kläder hade det nog stått så.
Du försöker ju göra en höna av ett riskorn helt enkelt! Vilket är smått omöjligt
Citat:
Ursprungligen postat av
crocodilelilo
Fast i det som du citerat finns inget som understödjer din spekulation om att HOL skulle varit otrogen överhuvudtaget. Var får du det ifrån?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ikea-Kamprad
Så din teori är att KL lejde en torped för att skjuta HOL pga otrohet? Eftersom otrohet inte är ett brott i Sverige och anses höra till sånt som vuxna människor hanterar själva så kan det naturligtvis vara så att KL havererat och velat skipa egen rättvisa grundad på åldriga regler från annodazu. Någon har ju beskrivit henne som en person från tidigare seklen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Du tycker inte att fallet är tillräckligt snaskigt? Han ska vara otrogen med Anders också? Man måste få ha kompisar som har 'endast' skjorta på sig, och inte skjorta och tröja. Det var i samband med bettet, och visar varför det blev ett märke trots kläder, men bara en tunn skjorta. Läs inte in saker som inte finns. Du gör dig själv en otjänst och sänker din trovärdighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Men var framgår det att HOL varit otrogen? Han tycks vara kompis med en man som KL inte gillar? Det är inget ovanligt.
Ni har uppenbarligen ingen vidare inblick, trots att flera verkar följt ärendena och läst vad individuella postare lagt upp tidigare.
Klart som fan det inte direkt framgår i domen att det rör sig om en otrohetsaffär, men ni är väl läskunniga ändå?
Karin tog dom med rumpan bar, bokstavligt talat.
Den här tråden börjar bli allt mer rökt och världsfrånvänd. Antar att det blir så när några postare smittar sönder tråden med sina egna kryddade reflektioner som hela tiden går i samma spår likt en skiva som hakat upp sig. Trist.
Tackar & adjö.