Citat:
Ursprungligen postat av
kate88
Efternamn08 , nu fattar jag varför du tjatade så mycket om ” hoten mot KLs boyfriend från MNs dotter”.
Jag har blivit 100% säker på KL eller någon annan i hennes gäng skrev mejlen för att sätta dit MNs dotter. Kl är sjuk i huvudet . J*lia har ju erfarenhet av att mejla.
Ju*ia verkar också störd och märkligt att läkaren hon säger sig var ihop med , tydligen ska haft sex med JU*lias dåvarande kriminella mamma..
Tydligen ska även den kriminella mamman ha utpressat läkaren innan.
Sjukt sjukt sjukt
Det tog ett tag innan jag förstod det sista. Fick läsa in mig i olika flashbackstrådar. Du menar Z@hra D@rr@r mamman? Enligt den tråden var hon Julias styvmamma, som ska ha utpressad läkaren medan Julias riktiga mamma Lisb3th L@gerström inte ska ha gjort det. Julias mamma var bara 16 år när Julia föddes om jag räknat rätt på ratsit.
Jag ska se om det går att få tag på IVOs beslut, IVO startade själva en utredning mot Julia för att dra in hennes legitimation efter alla mail och raseriutbrott på sjukhuset. Men jag tror hon försvarade sig med att hon inte skickat mailen och att hennes aggressiva beteende på sjukhuset berodde på att Fredrik misshandlade henne. Hon säger det i ett av förhören . Det verkar som att IVO köpte detta eftersom hon inte blev av med legitimationen.
Mailen med hot mot Karolinska kan kopplas till Julia pga dess innehåll. Men ingen vet vem som skickat mailen. Julia nekar.
Mailen med hot mot Karins nya bekant/älskare SH som är läkare får SH att anmäla Henriks nya kvinna/tidigare älskarinnans dotter JN som nekar. Där är Julia vittne eftersom hon känner mamman MN i rättegången där SH vill att JN ska få kontaktförbud. Henrik låter sin byrå försvara den nya kvinnans dotter JN. Tingsrätten avslår kontaktförbud och efter två veckor skjuts Henrik. Läkaren SH rider ute på Ekerö där även Karin och Henriks dotter rider/har ridit.
Karin känner Fredrik Olafsen som förra året var sambo med Julia. Julia är också BO i misshandels och rån brotten som Fredrik åtalades och dömdes för och där det bara blev en deldom. Resten av brotten som ligger i tingsrätten är han ännu inte dömd för.
Överallt dyker Julia upp, den gemensamma nämnaren för Fredrik, Karin, Julia, Caroline den BO i delen Fredrik inte är dömd för ännu, har alla varit på St Görans psykintag. Enligt Julias förhör så har hon både arbetat där och varit patient där. Hon har också arbetat på rättspsyk på Löwenströmska i Upplands Väsby.
Jag ska försöka lägga ut förhören idag på youtube så ni kan lyssna på hennes och Fredriks förhör.