Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
God halv-sen afton @JokerMannen!
Jag vill tacka dig för att du via detta inlägg låter oss ”utelåsta” få syna delar av vad som tidigare endast verkar ha dryftats bakom massiva PM-dörrar. Att låta uppgifter få lämna det fördolda och möta det ljus som öppenheten bjuder var ett klokt och modigt val av dig, anser jag. Ljusstrålar bjuder via prismor på sanningen om vilka färger de iklätt sig. Med det menar jag att information/uppgifter/påståenden(ljus) som hälsosamt och öppet silas genom otaliga skribenter i tråden (prismor) har chans att bli mer rättvisande. Nya påståenden om HD har nu nått oss alla och jag är övertygad om att de kommer att knådas, ältas, upphettas och avkylas i en salig blandning innan vi eventuellt kan avgöra om de lämpar sig som komponenter i HD:s historia. Så som sig bör, tycker jag.
Vänligen
@Cloudedcrystalbeam
Bästa @Cloudedcrystalbeam
Det var i svunnen tid och gällande en Onsdags-kväll som Lena Wesström träffade sin förtrogna vän, detta skedde då vid det aktuella tillfället inom henne's vän's bostad, dom hade tillsammans suttit i vännen's finrum, och vännen hade bjudit Lena på en kopp te och smörgås, men Lena hade just den kvällen svårt med sin aptit. Samtalet mellan Lena och ifrågavarande's vän handlade om Lena's problem som plötsligt då hade uppstått, Lena Wesström var en person som inte pratade med vem som helst när det uppstod problem, och hon var dessutom mycket bra på att hålla masken utåt sett, egendomligt nog ägde detta mötet rum mellan Lena och henne's vän under Onsdags-kvällen den 2 Maj år 2018, och bara 12 dagar därefter hade Lena Wesström under nattetid försvunnit från sin bostadsrätt,
Till observandum, personen har inte berättat någonting för polisen om detta enligt ovan skrivet och jag hoppas att du förstår anledningen till varför ?
Mvh @JokerMannen